Sterkte Renee!
Ik had vanochtend een berichtje van iemand: wat heb je een mooie poes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DNIEZE schreef:Mijn tinder match en ik hebben nu al een aantal keren afgesproken, het klikt echt super leuk tussen ons.
We kunnen echt onwijs dollen met elkaar maar ook serieus praten, echt heel fijn.
We hebben nu paar x afgesproken en hebben allebei al gezegd dat we het super fijn vinden om samen te zijn, dat we ons beide prettig bij elkaar voelen.
Morgen gaan we gezellig samen uit eten, ik heb er zin in!
Resistance schreef:Hij doet juist niet alles wat hij kan laten, hij vertelde echt duidelijk dat hij absoluut niet de behoefte heeft om met iemand anders te gaan daten.
Hij schreef letterlijk:
"Ik heb je uitgelegd dat ik het lastig vind omdat je het studentenleven nog niet kent. Ik heb geen zin om jaloers te doen als jij bij een andere jongen over de vloer bent. Wat heel vaak gaat gebeuren, zij het vriendschappelijk of anders. Jij gaat dat nog heel spannend vinden. Dat weet ik zeker. Dat betekent dat ik momenteel nog even geen relatie met je kan nemen. Ik kan je gewoon blijven zien. Maar zodra ik het een relatie noem ga ik in de stress zitten over wat je allemaal in je studententijd uitspookt"
Ik vond het ook een beetje vaag, maar ergens ook wel weer begrijpelijk. Hij is heel erg bedrogen in een vorige relatie, dus hij wil het ook om die reden rustig aan doen. Ik ben zelf ook ontzettend onzeker, dus ik snap wel hoe hij zich zou voelen. Daarbij heeft iet bij het studentencorps gezeten en nog wat vervelende dingen voorbij zien komen.
Ik heb wel gevraagd wat hij met "momenteel nog even niet" bedoelde, met de boodschap dat ik wat meer duidelijkheid dan dat nodig had.
Antwoord:
"Weet ik niet. Misschien zodra jij kennis hebt genomen van het studentenleven en ik merk dat het je niet zoveel doet of je er degelijk mee om kunt gaan"
Uiteindelijk antwoord op de vraag of we wel echt exclusive waren:
"Ik vind het heel gezellig met je. Je bent leuk en vrolijk. En ik hoef alleen maar jou. (Maar ik kan overigens niet van je verlangen dat ik ook de enige voor jou ben op dat gebied, dat recht heb ik niet. Als ik dat zou willen zou ik verkering met je moeten nemen.)"
Ik vroeg hem wel of hij zou willen dat hij de enige voor mij was, daarop antwoorde hij "ja, tuurlijk." Maar herhaalde dat hij niet het recht heeft om dat van mij te verlangen.
Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik dat wel van hem verlang, en dat ik eerlijkheid ten alle tijden verwacht. Dat laatste vind ik heel belangrijk. Verder vind ik het wel best. Dat vond hij ook goed en begrijpelijk.
Beetjr vaagjes, ja. Maar het is in ieder geval opgehelderd, ik heb er een nachtje over geslapen; ik vind het het waard om dit te proberen.
Resistance schreef:Wat leuk! Succes! Ga je zelf rijden?
idinn schreef:Wtf... dus omdat je over tig maanden gaat studeren wil hij geen relatie? Alsof elke student zich 3 dagen per week klem zuipt en dan met een random andere student het bed in duikt. Evt. elke nacht een ander ook nog. Dat kan meneer niet handelen, maar nu mag je dan wel gewoon lekker andere daten?
Sorry, ik mis de logica geloof ik een beetjeJe wilt of een relatie of niet. Maar nog even afwachten omdat je over tig maanden iets anders gaat doen in je leven? Heel bijzonder.. daarbij als hij niks met je wilt, mag je toch ook eigenlijk die foute student uithangen?
Jildau schreef:idinn schreef:Wtf... dus omdat je over tig maanden gaat studeren wil hij geen relatie? Alsof elke student zich 3 dagen per week klem zuipt en dan met een random andere student het bed in duikt. Evt. elke nacht een ander ook nog. Dat kan meneer niet handelen, maar nu mag je dan wel gewoon lekker andere daten?
Sorry, ik mis de logica geloof ik een beetjeJe wilt of een relatie of niet. Maar nog even afwachten omdat je over tig maanden iets anders gaat doen in je leven? Heel bijzonder.. daarbij als hij niks met je wilt, mag je toch ook eigenlijk die foute student uithangen?
Ik was geloof ik juist verder gaan daten en dat mag hij dan weten ook. Bedoel als hij je niet wil mag jij best verder kijken en dat zou ik vooral doen. Misschien komt hij er dan achter dat hij je eigenlijk toch wel wil en zoniet dan weet je ook genoeg.