Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:21

Ik vind het ook wat apart hoe hij zich indekt. Als ie echt zo gek op je is, dan kun je het net zo goed wel "de naam" geven, want dan wil hij je ook niet kwijt.

Sterkte Renee!

Ik had vanochtend een berichtje van iemand: wat heb je een mooie poes <3
:') Ik zei het is een heuze kater ja haha. Heb een foto met poezel op mn profiel.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:24

Ik vind het ook een beetje apart hoor Resistance. Maar als jij je er pretig bij voelt zo dan is dat prima toch?

Ah wat leuk zeg dnieze! Veel plezier alvast.

Ik heb morgen weer een date met mijn match als het goed is. Ik ben heel benieuwd want ik heb gezegd dat hij wat goed te maken heeft. De date van maandag ging namelijk niet door.
Heb wel het idee dat hij veel minder enthousisast dan in het begin. Maar ik weet ook dat hij heel druk is. Ik ga vrijdag wel kijken of ik hem echt heel leuk vind of maar zozo...is dat laatste het geval dan ga ik op termijn liever op zoek die wel heel enthousiast is en me graag ziet...
Nu eerst ook maar eens richten op de scheiding rond krijgen... 2 paardjes verkopen -O- en verhuizen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:29

Hij doet juist niet alles wat hij kan laten, hij vertelde echt duidelijk dat hij absoluut niet de behoefte heeft om met iemand anders te gaan daten.

Hij schreef letterlijk:

"Ik heb je uitgelegd dat ik het lastig vind omdat je het studentenleven nog niet kent. Ik heb geen zin om jaloers te doen als jij bij een andere jongen over de vloer bent. Wat heel vaak gaat gebeuren, zij het vriendschappelijk of anders. Jij gaat dat nog heel spannend vinden. Dat weet ik zeker. Dat betekent dat ik momenteel nog even geen relatie met je kan nemen. Ik kan je gewoon blijven zien. Maar zodra ik het een relatie noem ga ik in de stress zitten over wat je allemaal in je studententijd uitspookt"

Ik vond het ook een beetje vaag, maar ergens ook wel weer begrijpelijk. Hij is heel erg bedrogen in een vorige relatie, dus hij wil het ook om die reden rustig aan doen. Ik ben zelf ook ontzettend onzeker, dus ik snap wel hoe hij zich zou voelen. Daarbij heeft iet bij het studentencorps gezeten en nog wat vervelende dingen voorbij zien komen.

Ik heb wel gevraagd wat hij met "momenteel nog even niet" bedoelde, met de boodschap dat ik wat meer duidelijkheid dan dat nodig had.

Antwoord:

"Weet ik niet. Misschien zodra jij kennis hebt genomen van het studentenleven en ik merk dat het je niet zoveel doet of je er degelijk mee om kunt gaan"

Uiteindelijk antwoord op de vraag of we wel echt exclusive waren:

"Ik vind het heel gezellig met je. Je bent leuk en vrolijk. En ik hoef alleen maar jou. (Maar ik kan overigens niet van je verlangen dat ik ook de enige voor jou ben op dat gebied, dat recht heb ik niet. Als ik dat zou willen zou ik verkering met je moeten nemen.)"

Ik vroeg hem wel of hij zou willen dat hij de enige voor mij was, daarop antwoorde hij "ja, tuurlijk." Maar herhaalde dat hij niet het recht heeft om dat van mij te verlangen.

Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik dat wel van hem verlang, en dat ik eerlijkheid ten alle tijden verwacht. Dat laatste vind ik heel belangrijk. Verder vind ik het wel best. Dat vond hij ook goed en begrijpelijk.

Beetjr vaagjes, ja. Maar het is in ieder geval opgehelderd, ik heb er een nachtje over geslapen; ik vind het het waard om dit te proberen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:30

DNIEZE schreef:
Mijn tinder match en ik hebben nu al een aantal keren afgesproken, het klikt echt super leuk tussen ons.
We kunnen echt onwijs dollen met elkaar maar ook serieus praten, echt heel fijn.

We hebben nu paar x afgesproken en hebben allebei al gezegd dat we het super fijn vinden om samen te zijn, dat we ons beide prettig bij elkaar voelen.

Morgen gaan we gezellig samen uit eten, ik heb er zin in!

Wat leuk! *\o/*

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:32

Hij wilt dus eigenlijk gewoon wat vrijblijvend blijven scharrelen tot jij hebt geproefd van het studentenleven? Dat vind ik best wel indekken. Kan me heel goed voorstellen dat je het graag wilt proberen hoor, maar als hij er geen stempeltje op wilt zetten en dat voor zich uit schuift naar ergens in het volgende schooljaar (wat echt pas over best een lange tijd is?) denk ik dat hij gewoon uberhaupt geen relatie wilt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:37

Ik vind dat "ik kan je gewoon blijven zien" ook heel apart klinken :=

Als je zelf zo prima en leuk vind dan gewoon lekker doorgaan.. maar zou wel in je hoofd houden dat de kans dat later wel die stempel komt heel klein is

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:38

Tja een relatie staat of valt met vertrouwen vind ik. Als jij jezelf eerst moet bewijzen voordat hij jou (misschien) gaat vertrouwen... ik zou er niet aan beginnen.
Vroeger zou ik er ook alle begrip voor hebben gehad en er voor gegaan zijn, maar inmiddels wat ouder en wat meer levenservaring zou ik in dit halfslachtige gedoe niet meer investeren.

Natuurlijk is het volledig aan jou wat je ermee doet. Maar zeker als je al onzeker bent maak je het jezelf met zo iemand niet gemakkelijk.
Zorg goed voor jezelf, is mijn advies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:42

Ik denk dat ik het even aan ga kijken. We kennen elkaar immers nog maar 2 maanden. Denk overigens niet dat ik de naïeve verliefde 19-jarige uithang; ik vind het ook een beetje gek. Maar ik zit zovan: we kennen elkaar eigenlijk nog niet zo goed, en verder is het ook gewoon gezellig. Dus waarom niet. En wie weet wat er nog kan gebeuren...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:44

Tja als je iemand echt leuk vind ga je ervoor en ga je niet denken aan een studentenleven wat pas over 9 maanden is :+

Als je t zo prima vind is t goed maar verwacht er niet teveel van :)

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:51

:wave:

Vaste meelezer valt heel even binnen

Afbeelding

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:55

Heel veel verhalen komen mij toch wel erg bekend voor 8-)

Ik ga hier het weekend op date met mijn tindermatch.. we gaan eerst naar een springwedstrijd en dan nog wat drinken :D
Echt de eerste man die geen problemen heeft met mijn paarden en het juist knap vind dat ik er 3 houdt als hobby ;)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:58

Dat klinkt goed! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:01

Wat leuk! Succes! Ga je zelf rijden?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:05

Resistance schreef:
Hij doet juist niet alles wat hij kan laten, hij vertelde echt duidelijk dat hij absoluut niet de behoefte heeft om met iemand anders te gaan daten.

Hij schreef letterlijk:

"Ik heb je uitgelegd dat ik het lastig vind omdat je het studentenleven nog niet kent. Ik heb geen zin om jaloers te doen als jij bij een andere jongen over de vloer bent. Wat heel vaak gaat gebeuren, zij het vriendschappelijk of anders. Jij gaat dat nog heel spannend vinden. Dat weet ik zeker. Dat betekent dat ik momenteel nog even geen relatie met je kan nemen. Ik kan je gewoon blijven zien. Maar zodra ik het een relatie noem ga ik in de stress zitten over wat je allemaal in je studententijd uitspookt"

Ik vond het ook een beetje vaag, maar ergens ook wel weer begrijpelijk. Hij is heel erg bedrogen in een vorige relatie, dus hij wil het ook om die reden rustig aan doen. Ik ben zelf ook ontzettend onzeker, dus ik snap wel hoe hij zich zou voelen. Daarbij heeft iet bij het studentencorps gezeten en nog wat vervelende dingen voorbij zien komen.

Ik heb wel gevraagd wat hij met "momenteel nog even niet" bedoelde, met de boodschap dat ik wat meer duidelijkheid dan dat nodig had.

Antwoord:

"Weet ik niet. Misschien zodra jij kennis hebt genomen van het studentenleven en ik merk dat het je niet zoveel doet of je er degelijk mee om kunt gaan"

Uiteindelijk antwoord op de vraag of we wel echt exclusive waren:

"Ik vind het heel gezellig met je. Je bent leuk en vrolijk. En ik hoef alleen maar jou. (Maar ik kan overigens niet van je verlangen dat ik ook de enige voor jou ben op dat gebied, dat recht heb ik niet. Als ik dat zou willen zou ik verkering met je moeten nemen.)"

Ik vroeg hem wel of hij zou willen dat hij de enige voor mij was, daarop antwoorde hij "ja, tuurlijk." Maar herhaalde dat hij niet het recht heeft om dat van mij te verlangen.

Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik dat wel van hem verlang, en dat ik eerlijkheid ten alle tijden verwacht. Dat laatste vind ik heel belangrijk. Verder vind ik het wel best. Dat vond hij ook goed en begrijpelijk.

Beetjr vaagjes, ja. Maar het is in ieder geval opgehelderd, ik heb er een nachtje over geslapen; ik vind het het waard om dit te proberen. :j

Nou dit is echt heeeeeel erg afhoudend. Niet in trappen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:10

Wauw Resistance wat een zak, sorry.

Als je alleen nog maar elkaar wilt heb je gewoon een relatie, punt. En als je iemand echt het einde vindt dan wil je diegene voor de volle 100% en wil je juist graag diegene je vriend(in) noemen lijkt me? Ik ben er trots op dat ik mijn vriend, mijn vriend kan noemen.

En als je nu dus met een andere gast afspreekt is het totaal geen probleem maar als je het een relatie noemt is het drama? Er verandert toch niks?

Lijkt mij duidelijk een gevalletje die nog terug wil kunnen vallen op 'ja maar we hebben toch niks'. Ik had hem de deur gewezen. Na al die dates van jullie zou ik willen weten of hij mij wil, of niet. Slappe prutsmuts zou ik geen zin in hebben. Een vent moet voor me gaan, en niet alleen wanneer het hem uit komt.

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:27

Resistance schreef:
Wat leuk! Succes! Ga je zelf rijden?

Haha nee gelukkig niet.. ik spring niet.. een van zijn paarden moet daar finale springen.

@Resistance heb zelf ik een dergelijke situatie gezeten ongeveer een jaar lang, meneer wilde nooit een relatie en ik was echt de enige.. not. Uiteindelijk heb ik er een grote punt achter gezet omdat jij diegene bent die de pijn gaat krijgen.

En vind het kwa studentenleven wel een apart verhaal, niet elke student gaat los toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:28

Oh resistance; trap er niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:17

Wtf... dus omdat je over tig maanden gaat studeren wil hij geen relatie? Alsof elke student zich 3 dagen per week klem zuipt en dan met een random andere student het bed in duikt. Evt. elke nacht een ander ook nog. Dat kan meneer niet handelen, maar nu mag je dan wel gewoon lekker andere daten?

Sorry, ik mis de logica geloof ik een beetje :+ Je wilt of een relatie of niet. Maar nog even afwachten omdat je over tig maanden iets anders gaat doen in je leven? Heel bijzonder.. daarbij als hij niks met je wilt, mag je toch ook eigenlijk die foute student uithangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:30

Ik ga het er in het echt nog eens met hem over hebben, en inderdaad hem nog even confronteren met wat hij geschreven heeft. Ik begrijp jullie punten wel en nu ik er meer over na denk heb ik ook iets van: wtf.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-01-17 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:33

idinn schreef:
Wtf... dus omdat je over tig maanden gaat studeren wil hij geen relatie? Alsof elke student zich 3 dagen per week klem zuipt en dan met een random andere student het bed in duikt. Evt. elke nacht een ander ook nog. Dat kan meneer niet handelen, maar nu mag je dan wel gewoon lekker andere daten?

Sorry, ik mis de logica geloof ik een beetje :+ Je wilt of een relatie of niet. Maar nog even afwachten omdat je over tig maanden iets anders gaat doen in je leven? Heel bijzonder.. daarbij als hij niks met je wilt, mag je toch ook eigenlijk die foute student uithangen?

Ik was geloof ik juist verder gaan daten en dat mag hij dan weten ook. Bedoel als hij je niet wil mag jij best verder kijken en dat zou ik vooral doen. Misschien komt hij er dan achter dat hij je eigenlijk toch wel wil en zoniet dan weet je ook genoeg.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:42

Jildau schreef:
idinn schreef:

Ik was geloof ik juist verder gaan daten en dat mag hij dan weten ook. Bedoel als hij je niet wil mag jij best verder kijken en dat zou ik vooral doen. Misschien komt hij er dan achter dat hij je eigenlijk toch wel wil en zoniet dan weet je ook genoeg.

Ja dat.
Zo graag wil hij kennelijk niet, dan zou ik ook lekker verder daten hoor. Prima.
Hoe langer je ermee wacht, hoe groter je verdriet straks.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:45

balen Renee, gelukkig is hij wel eerlijk tegen je.

Pff Resistance moeilijk en ik begrijo de reactie van de meesten hier. Ik kan er niet over oordelen, want ik weet niet hoe jullie band is en wat jouw gevoel erbij is. Maar het kan ook echt zijn.
Mijn partner heeft meer dan 8 maanden nodig gehad om aan zichzelf toe te geven dat wat wij hadden een relatie was. We waren wel beiden exclusief voor elkaar en wisten beide dat het meer dan friends met benefits was. Maar hij schoot werkelijk in de stress van zodra het woord relatie ter sprake kwam. Alles was/zat zoals in een relatie, alleen flipte hij volledig bij het labeltje "relatie". Ik heb het zo gelaten. Hij is er zelf op terug gekomen en dat als hij terug kijkt hij het eigenlijk al na 3 weken wist dat het "echt" was, maar dat hij zijn gevoelens niet herkende en wist hoe ermee om te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:21

Ik heb wel eens in hetzelfde schuitje gezeten. "Ik vind je echt heel leuk maar op dit moment wil ik gewoon geen relatie want ..." (slechte ervaring met een eerdere relatie, net weer single, nog niet klaar om me echt te binden). Ik hield me altijd vast aan het 'ik vind je echt heel leuk' deel (want yay!! hij vindt me leuk genoeg om me in ieder geval wel te blijven zien!!) maar in feite zegt iemand op zo'n moment dat hij je leuk genoeg vindt om regelmatig te blijven zien, maar dat hij z'n opties open wil houden. Hij houdt jou een relatie voor, want wie weet draait hij binnenkort wel bij, maar op deze manier behoudt hij het 'recht' om van de aardbodem te verdwijnen zonder een fatsoenlijk gesprek. Of om seks te hebben met anderen.

Ik geloof echt prima dat het in sommige gevallen positief kan uitpakken en dat ze bij kunnen draaien, maar het is bij mij nog nooit gebeurd. En eerlijk gezegd heb ik ook wel eens aan de andere kant gestaan en bedoelde ik dan ook niet dat een paar weken later mijn gedachten over een relatie wel eens veranderd zouden kunnen zijn. Als hij zegt dat hij bang is hoe je over 9 maanden je studentenleven in stapt is dat imo gewoon een beetje een slappe smoes. Als jullie tegen die tijd wel 9 maanden een relatie gehad zouden hebben zou hij daar niet meer bang voor hoeven te zijn. Zelfs een kerel die jaloers is aangelegd is imo gewoon claimerig aan het doen als hij jaloers wordt op het moment dat je vriendschappelijk omgaat met andere mannen (dat is oprecht eng gedrag en geeft me behoorlijk de kriebels, je moet vrienden zijn met wie je wilt).

Ik probeer absoluut niet te zeggen dat je de stekker eruit moet trekken oid, maar het is misschien wel handig om in je achterhoofd te houden dat de kans klein is dat hij over een paar maanden ineens wel een serieuze relatie wil.
Eerlijk gezegd klinkt het voor mij een beetje alsof hij z'n opties open wil houden, het 'studentenleven' smoesje lijkt voor mij op twijfels over het verschil in levensfase.

Maar hey, ik ben hem niet en wie weet is er iets heel anders aan de hand. De enige manier waarop je erachter komt is door het aan hem te vragen, en dat zou ik bij voorkeur niet over whatsapp oid doen.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:46

Doe alsjeblieft wat met het advies hier Resistance. Als hij nu niet toe is aan een relatie wil dat niet zeggen dat hij niet toe is aan een relatie, maar dat hij niet toe is aan een relatie met jou. Als hij jou echt leuk vindt en vertrouwd dan hoeft hij niet op je studententijd te wachten en maakt hij het juist officieel omdat hij dan zeker weet dat jij niet wat met anderen aangaat. Hou de eer aan jezelf en vertel hem dat hij er voor kan gaan en dat jij anders gewoon met anderen gaat daten.

Ik kwam op Tinder een oude bekende tegen. Hele tijd met hem gesproken en vorige week donderdag voor het eerst een date gehad :o Zaterdag waren we beide op stap en had ik afgesproken dat ik wel even langs kwam om hallo te zeggen. We zijn vervolgens met zijn vrienden op stap geweest, dus die heb ik meteen allemaal leren kennen! Dinsdag ben ik de hele middag en avond bij hem geweest en heel misschien zie ik hem vandaag weer. :D Ik was nog niet echt weer op zoek naar iets serieus maar ik begin wel lichte kriebels te krijgen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:49

Ik heb ook intense moeite met mezelf openstellen voor anderen en het aangaan van een relatie. Ik gebruik na een jaar het woord "schoonouders" nog steeds niet. Maar na een maand was ik al zo gek op mijn vriend dat ik zeker wist dat ik voor hem wilde gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan die eeuwige twijfel en strijd met mezelf die ik daar door had. Ik was immers enorm gek op mijn vriend. En nu nog. :j