Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bnet schreef:Ik zit in een sprinter die de deuren niet opent op een van de stations. Er is iets tegen de trein aan gegooid, dus nu houden ze uit veiligheid de deuren dicht. Heel begrijpelijk, maar ik heb wel een klein beetje honger inmiddels...
Cookie222 schreef:Er is verdum weer een storing tussen didam en wehl. Echt ik wordt er helemaal gek van. Derde keer in 7 dagen dat er niks rijd
Edit: Volgens de app rijden de treinen nog wel dus ik hoop dat ze wel rijden maar ik vrees dat ze niet rijden...
Edit2: Er is nu geen storing meer schijnbaar. Ik kreeg echt even een hartverzakking...
Kim_RC schreef:Cookie222 schreef:Er is verdum weer een storing tussen didam en wehl. Echt ik wordt er helemaal gek van. Derde keer in 7 dagen dat er niks rijd
Edit: Volgens de app rijden de treinen nog wel dus ik hoop dat ze wel rijden maar ik vrees dat ze niet rijden...
Edit2: Er is nu geen storing meer schijnbaar. Ik kreeg echt even een hartverzakking...
Ach, heerlijk traject dat! Heb nu gelukkig stage, maar als ik over 3 weken weer naar school moet heb ik ook iedere keer weer dat gezeur met dat traject.. Succes ermee!