. want die is al maanden niet op wei geweest 
 .                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jikkeee schreef:Steeph schreef:Het is weer tijd om te huilen over de gemiddelde kennis van Word bij mijn mede studenten
Jep. En dat je de enige in het lokaal bent die er een beetje verstand van heeft. Dusdanig dat je docent je de nerd van de klas noemt. Yay
 Nu kan ik dus mooi niet overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij omdat -3 schadevrijejaren, materiële schade én letselschade niet echt aantrekkelijk is.. 
                                                         xPabloBokt schreef:Jikkeee schreef:Jep. En dat je de enige in het lokaal bent die er een beetje verstand van heeft. Dusdanig dat je docent je de nerd van de klas noemt. Yay
Slecht van die docent. Hij/zij zou je niet zo op een voetstuk mogen plaatsen.
. Ik was ook absoluut not amused, gelukkig doe ik een sociale opleiding en kwam hij daarna netjes zijn excuses brengen met de opmerking er bij dat het echt goed bedoeld was.