Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:hahahah nu breekt mijn klomp
ik hoor vaker verhalen van mensen uit het buitenland die willen betalen via paypall etc
Maar heeft iemand wel eens gehad dat iemand ongezien een paard wil kopen, betalen via paypall en via een transport bedrijf wil laten ophalen??? Nooo way
je kan m ophalen en direct contact afrekenen. anders niet
Donna89 schreef:hahahah nu breekt mijn klomp
ik hoor vaker verhalen van mensen uit het buitenland die willen betalen via paypall etc
Maar heeft iemand wel eens gehad dat iemand ongezien een paard wil kopen, betalen via paypall en via een transport bedrijf wil laten ophalen??? Nooo way
Cayenne schreef:Donna89 schreef:hahahah nu breekt mijn klomp
Ja hoor, ook dit is een veelgebruikte truuk van oplichters.
Niet intrappen dus.
J_lijn schreef:Ik kom even binnen vallen want ben benieuwd wat jullie hier mee zouden doen.
Ik heb op marktplaats petrie rijlaarzen gekocht, contact verliep netjes en heb de laarzen binnen een paar dagen opgestuurd gekregen. Het zijn nette laarzen alleen stond er in de advertentie dat de rechter rits niet helemaal rap meer was.
Nou prima vind ik niet erg, ga ik even langs de schoenmaker.
Maar toen ik de doos dus open deed en de laars er uit haalde was de hele rits dus stuk.
Als je hem dicht doet gaat hij gewoon open bij de hak. En dat zonder daadwerkelijk te passen.
Ik ben dus bang dat er een nieuwe rits in moet en dat gaat mij weer extra 30 euro kosten, voor iemand die even niet netjes kon zeggen dat de rits gwn helemaal stuk is![]()
Kan ik hier nog wat mee? Of moet ik gwn accepteren dat ik dus €30,- duurdere laarzen heb gekocht
Morganlefay schreef:Bodywarmer van Horka gekocht bij web/winkel die op Marktplaats adverteert.
Te klein, mag m retourneren maar dan zijn wel alle verzendkosten voor mijn rekening.
2x6,95 en dan 14,95 terugkrijgen.
Zet m zelf wel op MP, bah.
kiki1976 schreef:Morganlefay schreef:Bodywarmer van Horka gekocht bij web/winkel die op Marktplaats adverteert.
Te klein, mag m retourneren maar dan zijn wel alle verzendkosten voor mijn rekening.
Heb je hem nav de advertentie via de webwinkel besteld?
Want in dat geval horen zo gewoon de verzendkosten te vergoeden, alleen het terugsturen is voor je eigen rekening.
Morganlefay schreef:Bodywarmer van Horka gekocht bij web/winkel die op Marktplaats adverteert.