Hippo, heel herkenbaar! Vroeger ben ik als kind begonnen op een manege en de kantine had een heel specifieke geur, leer, paarden, hooi enz. Als ik eraan terugdenk dan ruik ik het weer. Ik kan zelf niet meer rijden maar mijn dressuurzadel en S&T hoofdstel heb ik nog wel en van tijd tot tijd ruik ik er even aan.
Dankjewel allemaal Ik kan het nog steeds niet echt geloven, ben altijd bang dat niemand het gaat kopen Maar dat zijn zorgen voor volgend jaar, nu eerst even genieten van dit bizarre gevoel
Als ze ook in NL verkocht gaan worden en het niet duurder wordt dan 20 euro (of het moet een enorm dik boek zijn) dan koop ik hem hoor!
Yasmine
Geplaatst: 17-05-15 21:06
Yep, ze worden sowieso in NL en BE verkocht en de prijs blijft redelijk Oh god, het is echt zenuwslopend dat mensen dit gaan lezen Ik heb echt het idee dat niks van wat ik geschreven heb goed is, haha.
Over polaroids gesproken! Ik heb denk ik zo'n anderhalf jaar terug allemaal polaroids af laten drukken voor een projectje in mijn woonkamer. Superleuk, maar wil nu ook zoiets in de wc. Alleen kan ik dus nergens meer die site vinden . Gister de halve dag lopen googlen, maar kom op veel sites uit die alleen het look-a-like doen (net zoals in de post hierboven dus), maar ik wil échte polaroids afdrukken. Dus de foto in een hoesje... Iemand enig idee?
Gefeliciteerd Yasmine! Stiekem vind ik het jammer dat het geen fictie word! Vind je schrijfstijl erg leuk en ben dus echt razend nieuwsgierig wat voor boek je zou schrijven .
Zag ook een leuk lijstje over eten enzo voorbij komen, krijg er natuurlijk meteen weer trek van .
Thanks Yasmine, maar dat is ook look-a-like polaroids en geen échte polaroids.. Ik zoek dus echt een bedrijf die de ouderwetse polaroids print.. En die had ik dus gevonden, maar die bestaat niet meer blijkbaar..
billionache
Geplaatst: 18-05-15 17:22
En ik ben weer bijgelezen!
Vandaag ook (eindelijk!) weer tijd gehad voor een ietwat experimentele fotografie-post: Eternity in an hour glass