Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heleen88 schreef:Ik had een dekje gekocht gelukkig niet een te hoog bedrag, krijg net een mail dat het wel verzonden is maar dat ze geen code geeft omdat ze dan extra moest betalen.(postnl)
Volgens mij klopt daar niks van, als ik iets verzend altijd met postnl. en krijg bij de standaardverzending altijd een verzendcode.
Ik heb net een account aangemaakt op postnl. (mijn pakket) daarmee kun je precies zien of er wat naar je onder weg is..3x raden niks dus.
Kitty1985 schreef:Zeker zodat hij alles weet en het boek dan niet meer hoeft te kopenMeneer is geintresseerd in boek of de atmosfeer.
Of ik even per hoofdstuk kan vertellen waar het over gaat.
En of ik foto's kan maken van een aantal bladzijden.
Natuurlijk meneer, heb geen leven dus ga het wel even allemaal voor u uittypen.
naomi_g1998 schreef:Kitty1985 schreef:Zeker zodat hij alles weet en het boek dan niet meer hoeft te kopenMeneer is geintresseerd in boek of de atmosfeer.
Of ik even per hoofdstuk kan vertellen waar het over gaat.
En of ik foto's kan maken van een aantal bladzijden.
Natuurlijk meneer, heb geen leven dus ga het wel even allemaal voor u uittypen.
Kitty1985 schreef:naomi_g1998 schreef:zoiets.....nou als meneer denkt dat ik 176 bladzijden ga overtypen dan is hij weer redelijk in de war.
Boek kost ook wel 3 hele euro's
Jadeleigh263 schreef:pmarena schreef:Man dat is op de fiets nog prima te doen, wat is nou 23 km op een scooter
Hahaha ik verdwaal altijd, meestal ga ik tot maar 6 km en dan zelfs verdwaal ik al.
En aangezien mijn vespa heeel wat benzine verbruikt ben ik bijna een hele tank lichter dan en ik betaal al genoeg aan dat ding![]()
Citaat:Een hele tank voor 23 kilometer? Dan moet je hem eens laten nakijken want dat is alles behalve normaal.
Heb een 28 jaar oude brommer en die rijdt nog steeds 25 kilometer op een liter.
Als ik de weg niet weet, dan schrijf ik het op.
23 kilometer is echt niks.