Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 21:44

Ik ben zo facking klaar met het "management" op t werk.
Degene die precies geen flikker uit voert als er geen toezicht is van een leidinggevende, krijgt nu de taak die iedereen wil, toegewezen.
Ze zien echt alleen wat ze willen zien.
De leidinggevende is incapabel maar dat willen ze ook niet zien want het management daarboven is ook incapabel.
Pff, ik ben er zo klaar mee. Baal daar zo van, kwa werkzaamheden zit ik prima op m'n plek maar heel het management nekt me echt.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 21:46

Water vaker verschonen helaas ... het gaat om bijna 50 kuub dus 1x per jaar leeg en de rest met filters en chemicalien. De plank vind ik sowieso een goed idee.
stroomdraadje zat ik ook aan te denken maar is ivm niet lenige bejaarde ouders ook een ding, plus ik denk dat de kat er overheen springt. Misschien toch iets verzinnen dat het net wat we van de winter tegen het blad hadden er makkelijker overheen kan, maar het feit is wel dat als we het op zo'n manier moeilijker maken om het bad te gebruiken dat we het nog minder gebruiken. Het is al zo'n duur ding en weghalen is nog duurder dan laten zitten en af en toe gebruiken. Alleen die kat nog wat verstand bijbrengen...

Overigens is dit dezelfde kat die toen ze achter me aan wandelde niet door het tunneltje ging maar besloot de snelweg over te steken.... hartverzakking krijg je van dat beest. Ik durf inmiddels niet meer lopend het erf te verlaten, want ze komt me achterna

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 21:57

Zit mezelf weer te kwellen. Nachtdieren aan het kijken. Achterlijke Amerikanen soms ook. Aparte gemeenschappen oprichten om je witte genen zuiver te houden zodat je kinderen niet met die gekke zwarten in aanraking komen.

Als je zo graag tussen de Europeanen leeft. Dan moet je niet in Amerika gaan wonen? Idioot. _O-

Maar er zijn ook hele mooie verhalen die me wel blij maken. :+

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:07

Hoofdpijn.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:13

MarlindeRooz schreef:
Zit mezelf weer te kwellen. Nachtdieren aan het kijken. Achterlijke Amerikanen soms ook. Aparte gemeenschappen oprichten om je witte genen zuiver te houden zodat je kinderen niet met die gekke zwarten in aanraking komen.

Als je zo graag tussen de Europeanen leeft. Dan moet je niet in Amerika gaan wonen? Idioot. _O-

Haha, je maakt mij nieuwschierig. Is het ook terug te kijken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:14

spookyskippy schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha, je maakt mij nieuwschierig. Is het ook terug te kijken?

Ja ik kijk het via NPO start.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:31

MarlindeRooz schreef:
Jozi heeft geen IVDD maar maag / darm problemen zoals ik al dacht. Speciaal voer meegekregen. Als dat na 3 weken niet verbetert volgt er verder onderzoek.

De dierenarts dacht dat hij “echt ziek” was omdat hij na het onderzoek, wat heel spannend was, rustig op de tafel bleef liggen. Toen zei ik: nee ik heb hem verteld dat er niet gemiept wordt en dat dit is wat het is. Hij weet dat hij niet in discussie moet gaan.

En toen kwam z’n baasje (die was later) binnen. En toen was het afgrijselijk. Gillen, blaffen. En zich op de grond storten. En alleen maar richting hem. Niks meer aan te doen. Echt bij de beesten af. Hij weet PRECIES wie hem wel en niet aanpakt. %)

De dierenarts zei het zelfs. Hij wil nu weg en gaat dat afdwingen. En hij weet bij wie het kan. Wat een portret. :=

Wat een dramaqueen haha.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:36

Facebook laat bepaalde meldingen dat mensen hebben gereageerd al langer niet zien, nu blijft hij bij het app icoontje zo'n stip van melding geven, maar kan niets vinden waar het vandaan kan komen, bloedirritant

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:36

Schuurplekken in mn lies. Komende dagen maar niet teveel gaan wandelen en hopen dat het snel geneest

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:53

imaudy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Jozi heeft geen IVDD maar maag / darm problemen zoals ik al dacht. Speciaal voer meegekregen. Als dat na 3 weken niet verbetert volgt er verder onderzoek.

De dierenarts dacht dat hij “echt ziek” was omdat hij na het onderzoek, wat heel spannend was, rustig op de tafel bleef liggen. Toen zei ik: nee ik heb hem verteld dat er niet gemiept wordt en dat dit is wat het is. Hij weet dat hij niet in discussie moet gaan.

En toen kwam z’n baasje (die was later) binnen. En toen was het afgrijselijk. Gillen, blaffen. En zich op de grond storten. En alleen maar richting hem. Niks meer aan te doen. Echt bij de beesten af. Hij weet PRECIES wie hem wel en niet aanpakt. %)

De dierenarts zei het zelfs. Hij wil nu weg en gaat dat afdwingen. En hij weet bij wie het kan. Wat een portret. :=

Wat een dramaqueen haha.

Je geeft hem 1 vinger en hij neemt je hele arm. Hij weet echt precies bij wie hij zich kan misdragen. En dan krijg ik hem ook niet rustig meer. Dus moesten we harder praten.

Het was echt: blaf blaf gil gil … niemand reageert. Dan gooi ik me hijgend op m’n zij. Oké, ik mag nog niet uit de kamer? Blaf blaf gil gil, dramatisch op m’n zij vallen en hijgen. En weer door. En hij keek niet 1 seconden naar mij. Want bij mij bereikt hij hier níks mee.

Hiervoor lag hij doodstil rustig op de tafel tegen me aan. Kreng. :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 22:54

chanicha schreef:
luuntje schreef:
Chanicha gefeliciteerd.

Nyaleti goed dat je de katten controleert. Niet leuk als ze zijn overleden.

Dank jullie wel!

Nog op de valreep ook mijn felicitaties!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 02:48

Tanden die alleen om 02.10 groeien :?
#zelfdetijdstipalsgister

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 06:21

Zo onrustig geslapen...
Vandaag uitslag van de scan van ons dochter ben er toch meer mee bezig dan gedacht

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 06:59

Hele stapel gipsplaten en ander bouwmateriaal besteld voor de zolder, komt vanavond tussen 18.00-21.00 uur :O dat wordt nog sjouwen vanavond _O-

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 07:07

Froukje_J schreef:
Zo onrustig geslapen...
Vandaag uitslag van de scan van ons dochter ben er toch meer mee bezig dan gedacht

Sterkte straks.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 07:28

Afbeelding

Hoezo geen geldig woord -:(- :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 07:28

Sterkte Froukje. :(:)

Hier weer een hondje die zich zichtbaar onprettig voelt. Helaas kan dat nog wel een aantal weken duren voor hij minder buikpijn heeft. Maar hij is echt oncomfortabel in de ochtend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 07:29

Moska schreef:
[ Afbeelding ]

Hoezo geen geldig woord -:(- :D

-O-

Het is ook nog eens de afkorting van de stad Johannesburg. Daarom heet hij zo.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 07:58

ik duim voor een goede uitslag Froukje!

Polarize, Gefeliciteerd! Y)(^)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:00

Nyaleti schreef:
Ik ben zo facking klaar met het "management" op t werk.
Degene die precies geen flikker uit voert als er geen toezicht is van een leidinggevende, krijgt nu de taak die iedereen wil, toegewezen.
Ze zien echt alleen wat ze willen zien.
De leidinggevende is incapabel maar dat willen ze ook niet zien want het management daarboven is ook incapabel.
Pff, ik ben er zo klaar mee. Baal daar zo van, kwa werkzaamheden zit ik prima op m'n plek maar heel het management nekt me echt.

-O- is echt heel erg oliebol..
Dit gebeurt zo vaak... Holletjes likken met succes noem ik dat.

Maar weetje...uit ervaring kan ik zeggen dat karma vanzelf om de hoek komt
En hard werken loont altijd. Het kost je soms alleen een onwijs lange adem.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:01

Ik ben zooo enorm moe :z ...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:05

Froukje_J schreef:
Zo onrustig geslapen...

Succes straks!

Hier slechter geslapen omdat dochterlief echt bijna de hele tijd half bovenop mij moest liggen..
Op den duur lag ik op het randje en zij op mijn plek....
Hallo, papa was al aan het werk. Daar kun je ook liggen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:09

Je plant de levering van een tafel bewust op je thuiswerkdag. Op desbetreffende thuiswerkdag krijg je een mail: je bestelling staat gepland voor morgen. :7 :7

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:43

Dank je Shenavallie!
Heb altijd moeite met je naam :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:46

Roosch schreef:
Je plant de levering van een tafel bewust op je thuiswerkdag. Op desbetreffende thuiswerkdag krijg je een mail: je bestelling staat gepland voor morgen. :7 :7

Dat is echt prut.

Ik erger mij nog steeds aan de nieuwe Exact Globe die niet doet wat ik wil.