Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:Zit mezelf weer te kwellen. Nachtdieren aan het kijken. Achterlijke Amerikanen soms ook. Aparte gemeenschappen oprichten om je witte genen zuiver te houden zodat je kinderen niet met die gekke zwarten in aanraking komen.
Als je zo graag tussen de Europeanen leeft. Dan moet je niet in Amerika gaan wonen? Idioot.
Maar er zijn ook hele mooie verhalen die me wel blij maken.
spookyskippy schreef:MarlindeRooz schreef:Zit mezelf weer te kwellen. Nachtdieren aan het kijken. Achterlijke Amerikanen soms ook. Aparte gemeenschappen oprichten om je witte genen zuiver te houden zodat je kinderen niet met die gekke zwarten in aanraking komen.
Als je zo graag tussen de Europeanen leeft. Dan moet je niet in Amerika gaan wonen? Idioot.
Maar er zijn ook hele mooie verhalen die me wel blij maken.
Haha, je maakt mij nieuwschierig. Is het ook terug te kijken?
MarlindeRooz schreef:Jozi heeft geen IVDD maar maag / darm problemen zoals ik al dacht. Speciaal voer meegekregen. Als dat na 3 weken niet verbetert volgt er verder onderzoek.
De dierenarts dacht dat hij “echt ziek” was omdat hij na het onderzoek, wat heel spannend was, rustig op de tafel bleef liggen. Toen zei ik: nee ik heb hem verteld dat er niet gemiept wordt en dat dit is wat het is. Hij weet dat hij niet in discussie moet gaan.
En toen kwam z’n baasje (die was later) binnen. En toen was het afgrijselijk. Gillen, blaffen. En zich op de grond storten. En alleen maar richting hem. Niks meer aan te doen. Echt bij de beesten af. Hij weet PRECIES wie hem wel en niet aanpakt.
De dierenarts zei het zelfs. Hij wil nu weg en gaat dat afdwingen. En hij weet bij wie het kan. Wat een portret.
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Jozi heeft geen IVDD maar maag / darm problemen zoals ik al dacht. Speciaal voer meegekregen. Als dat na 3 weken niet verbetert volgt er verder onderzoek.
De dierenarts dacht dat hij “echt ziek” was omdat hij na het onderzoek, wat heel spannend was, rustig op de tafel bleef liggen. Toen zei ik: nee ik heb hem verteld dat er niet gemiept wordt en dat dit is wat het is. Hij weet dat hij niet in discussie moet gaan.
En toen kwam z’n baasje (die was later) binnen. En toen was het afgrijselijk. Gillen, blaffen. En zich op de grond storten. En alleen maar richting hem. Niks meer aan te doen. Echt bij de beesten af. Hij weet PRECIES wie hem wel en niet aanpakt.
De dierenarts zei het zelfs. Hij wil nu weg en gaat dat afdwingen. En hij weet bij wie het kan. Wat een portret.
Wat een dramaqueen haha.
dat wordt nog sjouwen vanavond

Nyaleti schreef:Ik ben zo facking klaar met het "management" op t werk.
Degene die precies geen flikker uit voert als er geen toezicht is van een leidinggevende, krijgt nu de taak die iedereen wil, toegewezen.
Ze zien echt alleen wat ze willen zien.
De leidinggevende is incapabel maar dat willen ze ook niet zien want het management daarboven is ook incapabel.
Pff, ik ben er zo klaar mee. Baal daar zo van, kwa werkzaamheden zit ik prima op m'n plek maar heel het management nekt me echt.
is echt heel erg oliebol..Froukje_J schreef:Zo onrustig geslapen...
Vandaag uitslag van de scan van ons dochter ben er toch meer mee bezig dan gedacht