Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Caira schreef:Mensen die hele complot theorieën zien in het sinterklaasjournaal. Echt; ga wat nuttigs doen met je leven
*zet social media weer uit*
Ik ben erg dankbaar voor mijn algoritmes. Dat ik dat soort onzin niet hoor.
Mando schreef:Dit doet zo pijn. Maar ik weet dat het goed is.
[ Afbeelding ]
Vanochtend heeft onze allerliefste Mads Valentijn zijn vleugels gehad en is naar de regenboog gegaan.
14-2-2006 *
15-11-2025
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik ben zo verdrietig.

MarlindeRooz schreef:Auto loopt niet goed en woensdag moet hij naar de garage. Als alles tegenzit heb ik daarna geen auto meer.
Gelukkig woon ik ergens waar af en toe een bus stopt. Lekker 45 min eerder naar werk vertrekken en net zoveel geld zijn aan het OV als dat m’n auto per maand kost. Terwijl ik super misselijk word in de bus en deze dankzij Deltion vaak zo vol is dat je er niet in past. Of 22km fietsen. Op een normale fiets.![]()
Nieuwe auto is niet haalbaar de komende tijd dus dat wordt een spannende dag woensdag.
Het is niet dat ik gisteren nieuws heb gekregen wat sowieso alles al op de kop heeft gezet (op werk gebied).
Het houdt het leven spannend.
Bellatrix schreef:Wie?
Ik erger mij aan mijn dikke enkels en voeten vol vocht, het doet gewoon zeer als ik de trap afloop. Schoenen passen slecht, sloffen passen slecht en in de ochtend is het niet eens allemaal weg.
En Prednison mag ik pas 16 dec verlagen van 20 mg naar 15 mg.