Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Had een ochtendje poetsen en zwemmen op de planning staan, maar mag nu de paddocks gaan scannen voor splintertjes zonnepaneel vanwege een brand in de buurt![]()
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Had een ochtendje poetsen en zwemmen op de planning staan, maar mag nu de paddocks gaan scannen voor splintertjes zonnepaneel vanwege een brand in de buurt![]()
Rekening sturen naar Boer John van BZV. De uren die je kwijt bent x je uurloon op je werk x 2 (want vrije tijd is duurder dan werktijd).
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Had een ochtendje poetsen en zwemmen op de planning staan, maar mag nu de paddocks gaan scannen voor splintertjes zonnepaneel vanwege een brand in de buurt![]()
Rekening sturen naar Boer John van BZV. De uren die je kwijt bent x je uurloon op je werk x 2 (want vrije tijd is duurder dan werktijd).
Siggislief schreef:Polarize schreef:Het trekt hier nu ook helemaal dicht, ik zit toch koppig buiten met mn boek
Hier trekt het ook helemaal dicht.
Femke_Tweety schreef:In Wehl 34.7 in de schaduw (op treeplank camper, schaduwkant)
Heb Percy maar even voorzien van koele luchtstroom...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Siggislief schreef:Polarize schreef:Tot nu toe is het eigenlijk best lekker, niet van die brandende zo'n en een klein briesje erbij. Denk alleen dat ik er wel goed aan doe door stil te zitten
Hier heeft het ook al geregend/gespetterd heb ik begrepen.