Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:I knowEn niet ik die het dan vervolgens niet over mn hart kan verkrijgen om die doos naar het oud papier te brengen
Zebrastreep schreef:Ik heb straks een werk gerelateerde afspraak met iemand en diegene ken ik al vrij lang van stal. Morgen komt diegene ook proefrijden op mijn een van mijn paarden om bijrijder te worden.
Nu hebben we denk ik de neiging om daar meer over te gaan hebben
Relaxed schreef:Foaly schreef:I knowEn niet ik die het dan vervolgens niet over mn hart kan verkrijgen om die doos naar het oud papier te brengen
Ik was mijn kat een keer echt kwijt toen ik 's morgens beneden kwam.. Stond er nog een doos van Coolblue op tafel.. Even daarna een hartverzakking krijgen omdat de doos ineens beweegt en de kat eruit komt![]()
Nyaleti schreef:Het is niet het juiste topic maar ik weet dat hier meer dames zijn die helaas met hetzelfde probleem zitten.
Iemand tips voor handschoenen bij handklachten? Nu al last van m'n handen door de kou (puur omdat het in huis iets frisser is..) dus dat gaat een groot probleem worden van de winterkrachtverlies, Quervain, boze pezen, weet niet precies wat allemaal. Er zijn reuma handschoenen maar zijn die fijn? Het is dus echt om hele dag, juist binnenshuis te dragen en er dagelijkse dingen mee te kunnen doen.
Antwoord mag uiteraard via PB
Alja schreef:Onvoldoende kennis dus
Nyaleti schreef:Het is niet het juiste topic maar ik weet dat hier meer dames zijn die helaas met hetzelfde probleem zitten.
Iemand tips voor handschoenen bij handklachten? Nu al last van m'n handen door de kou (puur omdat het in huis iets frisser is..) dus dat gaat een groot probleem worden van de winterkrachtverlies, Quervain, boze pezen, weet niet precies wat allemaal. Er zijn reuma handschoenen maar zijn die fijn? Het is dus echt om hele dag, juist binnenshuis te dragen en er dagelijkse dingen mee te kunnen doen.
Antwoord mag uiteraard via PB
maralyn schreef:Alja schreef:Onvoldoende kennis dus
badumm tssss hoor ik op de achtergrond ergens.
sorry
![]()
Loop met mijn man en honden door het bos. Gaat ie stilstaan, wordt ineens knalrood. Koortsaanval.
Dat is niet mijn ergenis.
Drie x raden wie morgen geen ene voet voor de andere krijgt.
Ik ben morgen vrijik wil het huis schoonmaken.
ik kan geen man in huis gebruiken
![]()
Egoïstisch van me, of niet...