Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 13:43

Ja, mooie doos wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 13:52

Foaly, dat zou je toch niet meer moeten verbazen, zo zijn ze allemaal :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 13:59

I know :') En niet ik die het dan vervolgens niet over mn hart kan verkrijgen om die doos naar het oud papier te brengen _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 14:11

Ik heb straks een werk gerelateerde afspraak met iemand en diegene ken ik al vrij lang van stal. Morgen komt diegene ook proefrijden op mijn een van mijn paarden om bijrijder te worden.

Nu hebben we denk ik de neiging om daar meer over te gaan hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 14:16

Foaly schreef:
I know :') En niet ik die het dan vervolgens niet over mn hart kan verkrijgen om die doos naar het oud papier te brengen _O-

Ik was mijn kat een keer echt kwijt toen ik 's morgens beneden kwam.. Stond er nog een doos van Coolblue op tafel.. Even daarna een hartverzakking krijgen omdat de doos ineens beweegt en de kat eruit komt :z

:')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 16:07

3 verschillende vacatures voor op een taxi en 1 administratief. Ze zag mij als een heel sociaal persoon. Tot op zekere hoogte ja. Maar voor nu de administratief maar eerst eens kijken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 18:09

Zebrastreep schreef:
Ik heb straks een werk gerelateerde afspraak met iemand en diegene ken ik al vrij lang van stal. Morgen komt diegene ook proefrijden op mijn een van mijn paarden om bijrijder te worden.

Nu hebben we denk ik de neiging om daar meer over te gaan hebben :')

Haha das wel een beetje een gekke situatie ja :')

Hier zitten kijken waar we zondag kunnen gaan lunchen. Hét restaurant van een (groot) dorp en als vegetariër heb ik keuze uit een tosti of broodje kaas (mét dressing!) <3 *\o/*

_-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 18:55

Licht gestrest,ga nu even een paar afleveringen van Time Team kijken op YouTube.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 19:17

Relaxed schreef:
Foaly schreef:

Ik was mijn kat een keer echt kwijt toen ik 's morgens beneden kwam.. Stond er nog een doos van Coolblue op tafel.. Even daarna een hartverzakking krijgen omdat de doos ineens beweegt en de kat eruit komt :z

:')

Ik dacht, je had je oud papier aan de weg gezet met de kat er nog in :+^

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 19:49

Het is niet het juiste topic maar ik weet dat hier meer dames zijn die helaas met hetzelfde probleem zitten.

Iemand tips voor handschoenen bij handklachten? Nu al last van m'n handen door de kou (puur omdat het in huis iets frisser is..) dus dat gaat een groot probleem worden van de winter := krachtverlies, Quervain, boze pezen, weet niet precies wat allemaal. Er zijn reuma handschoenen maar zijn die fijn? Het is dus echt om hele dag, juist binnenshuis te dragen en er dagelijkse dingen mee te kunnen doen.
Antwoord mag uiteraard via PB :)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 20:00

Nyaleti schreef:
Het is niet het juiste topic maar ik weet dat hier meer dames zijn die helaas met hetzelfde probleem zitten.

Iemand tips voor handschoenen bij handklachten? Nu al last van m'n handen door de kou (puur omdat het in huis iets frisser is..) dus dat gaat een groot probleem worden van de winter := krachtverlies, Quervain, boze pezen, weet niet precies wat allemaal. Er zijn reuma handschoenen maar zijn die fijn? Het is dus echt om hele dag, juist binnenshuis te dragen en er dagelijkse dingen mee te kunnen doen.

https://mediconline.nl/braces-bandages/ ... groen.html

Ik heb deze. Met wol. Nu gebruik ik ze wel pas als het kouder dan nu is.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 20:12

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 20:18

Helemaal blij, want eindelijk rolgordijnen besteld en binnen.
Is in het proces van ophangen het gipsen plafond beschadigd... Heel gat in het plafond, dus ophang systeem weer losgehaald, en met veel moeite de plug en schroef eruit gehaald... Dus nu weer eerst dat gat dichtmaken, voordat ik die gordijnen kan ophangen. Je moet ook nooit bedenken dat je iets wel 'ff' kunt doen... :n

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:02

Waarom heb je toetsen, oh ja om je kennis te checken. Maar waarom een onvoeldoende? -:(-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:04

Onvoldoende kennis dus

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:28

Wat vervelend Nyaleti, herkenbaar ook, hier is het ook weer helemaal raak met hand en arm klachten door de kou. Ik zal een pb sturen

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:40

Alja schreef:
Onvoldoende kennis dus

:+ badumm tssss hoor ik op de achtergrond ergens. :') sorry :')

Loop met mijn man en honden door het bos. Gaat ie stilstaan, wordt ineens knalrood. Koortsaanval.
Dat is niet mijn ergenis.

Drie x raden wie morgen geen ene voet voor de andere krijgt.
Ik ben morgen vrij -O- ik wil het huis schoonmaken. -O- ik kan geen man in huis gebruiken -O-

Egoïstisch van me, of niet... :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:57

Nyaleti schreef:

Ik loop er al jaren mee te klooien en heb het maar geaccepteerd. Wel zorg ik voor warme voeten en de rest van de kleding in laagjes zodat ik wat beter warm blijf.

En buiten dikke ski handschoenen aan. Daardoor heb ik er buiten in ieder geval minder last van en vaak warme handen.

Je hebt van skafit ook wel goede handschoenen! Alleen door eczeem klachten wat door warmte erger wordt gebruik ik ze niet meer. Anders ga ik weer krabben.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:21

maralyn schreef:
Alja schreef:
Onvoldoende kennis dus

:+ badumm tssss hoor ik op de achtergrond ergens. :') sorry :')

Loop met mijn man en honden door het bos. Gaat ie stilstaan, wordt ineens knalrood. Koortsaanval.
Dat is niet mijn ergenis.

Drie x raden wie morgen geen ene voet voor de andere krijgt.
Ik ben morgen vrij -O- ik wil het huis schoonmaken. -O- ik kan geen man in huis gebruiken -O-

Egoïstisch van me, of niet... :')

Ik zou ook balen. :')
Mijn vriend is boer en dus altijd thuis. Ik wordt al chagrijnig als die alleen ff binnen komt omdat die naar de wc moet. Ook altijd op het moment als ik de wc wil schoonmaken. _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:37

Mn opa is eerder dit jaar overleden, en mn oma zit vanwege erge dementie in een verzorgingshuis.
Nu is vandaag het huis van hun op funda komen te staan. Ik herkende het bijna niet, zo helemaal leeg.
Doet me meer dan ik dacht, ben er gewoon verdrietig van

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 23:44

Dat kan inderdaad heel moeilijk zijn, mijn oma haar huis staat ook in het dorp waar ik woon en is verbouwd/aan geklust, heel gek om te zien. Doet bij mij nog steeds af en toe pijn en het is al bijna 3jr geleden dat het verkocht is. Het is oke om je zo te voelen :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:45

De kater die ik nu heb. En de misselijkheid slaat ook toe...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 08:02

Ik ben mijn stem kwijt en ik moest nog een doktersafspraak maken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 08:03

Guus die haarelastiek nr 100 heeft gestolen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 08:38

Zoo chagrijnig nu, ik moest 2 weken geleden mijzelf identificeren bij de bank anders wordt mijn bankrekening geblokkeerd.
Heel moeilijk doen want ze wisten gewoon niet wat ze moesten doen maar uiteindelijk toch gelukt..
ja of niet, ik kijk nu op mijn rekening en ja hoor geblokkeerd _-:(