Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:16

Benen scheren. En dan altijd ergens die strook haren die je dan bent vergeten, terwijl je nog ZO oplet tijdens het scheren.
Terugkerende ergernis I know :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:27

Eerste nacht in mijn eigen huis, ik mis m'n kat en het matras is te hard ;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 06:45

Siggislief schreef:
* Dat ik al een week last heb van jeuk op de voorhoofd, zo erg dat vettige smeersel niet eens helpt.
Straks naar de Huisarts.

Dat deze jeuk dus Eczeem is..
En de vraag is waar heb ik het van gekregen?

Heb vorige week ergens Lush gekocht/gekregen en ook gebruikt als shampoo (Showergel)
en hun nieuwe styling gel gebruikt.

Nu moet ik iedere dag braaf smeren voor het slapen gaan...en als het over is..
Het weer gaan gebruiken de showergel en anders de styling gel... om uit te zoeken waar de jeuk vandaan komt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:38

Arethe schreef:
Arethe schreef:
Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?! |o ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.

Probleem is opgelost door onze huidige directeur, ik ben deze man zo dankbaar!

Dan een andere ergernis, morgen is mijn ex-man jarig en zit het huis vol met zijn familie. Zo ontzettend geen zin in. Ik heb braaf een leuk cadeau gekocht, zodat mijn dochter iets kan geven en we gaan hem wakker zingen etc etc maar ik heb gewoon geen zin in al die mensen..

Ik zou zorgen dat ik dan ergens anders de dag door zou brengen, lastige situatie.

Mijn ergernis: erg vroeg wakker voor een zaterdag. :z

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:39

Ik deel dezelfde ergenis Marleen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:41

Dat ik wakker werd en de hond hoorde gillen althans dat denk ik , het was een beetje vreemd.

Maar gaan kijken en ze was behoorlijk blij om mij te zien , normaal blijft ze in de ochtend liggen.

Geen idee of het nog bij mijn droom hoorde of niet , maar ze ligt nu gezellig hier bij mij.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:28

M_D_H schreef:
Ik deel dezelfde ergenis Marleen.

Welkom bij de club. :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:57

Ik moet om 9:30 met m'n pa naar de stort. En ik hoorde om 8:30 al iemand het bordes oplopen wss om me wakker te maken. :roll:

Ben ik even blij dat de sleutel er aan de binnenkant op zit. }:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 10:28

Afbeelding
Oh en de katten brokken waren ook op. Schijnbaar dacht hij om te komen van de honger. Dat zijn eigen brokken nog niet op zijn telt natuurlijk niet.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 11:47

Dat ik nu al even wakker ben en niet meer kan slapen. (Het is hier bijna 6 uur ‘s ochtends)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:09

Ik ben niet vooruit te branden en moet nog veel teveel doen vandaag #)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:19

MoniekJ schreef:
Dat ik nu al even wakker ben en niet meer kan slapen. (Het is hier bijna 6 uur ‘s ochtends)

Dat is om extra te genieten van je gekregen vakantie op Bonaire :)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:54

Alja schreef:
MoniekJ schreef:

Dat is om extra te genieten van je gekregen vakantie op Bonaire :)

Ohh geniet ervan MoniekJ!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 13:26

Ik heb maandag een belafspraak met een recruiter staan bij een heel interessant bedrijf. Alleen het bedrijf bestaat pas sinds 2020 en het salaris is tussen de 2500 en 3000 bruto. Ik ga ervan uit dat daar geen rek inzit als ik er werk. Dus aan de ene kant een bedrijf dat qua missie, visie en sfeer wss heel goed past, aan de andere kant wil ik wel door kunnen groeien in salaris. Nu dus heel erg twijfel -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 14:15

Stroomstoring tot 17 uur :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 14:27

denisesilver schreef:
Ik heb maandag een belafspraak met een recruiter staan bij een heel interessant bedrijf. Alleen het bedrijf bestaat pas sinds 2020 en het salaris is tussen de 2500 en 3000 bruto. Ik ga ervan uit dat daar geen rek inzit als ik er werk. Dus aan de ene kant een bedrijf dat qua missie, visie en sfeer wss heel goed past, aan de andere kant wil ik wel door kunnen groeien in salaris. Nu dus heel erg twijfel -O-

Ik had laatst hetzelfde. Gelukkig was ik afgewezen voor de functie en viel ik later met mijn neus in de boter maar ik had zelf ook echt een dilemma gehad als ik wel aangenomen was toen :(:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 14:35

Ik heb mijn haar te kort laten knippen en nu krult het aan de onderkant naar buiten toe ;( ziet er niet uit

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 15:15

Ik wil een Strelitzia, maar ik kan ze nergens vinden voor een okay prijs. Paar maand terug werd ik er via Facebook mee doodgegooid, nu ik ruimte heb voor één, niks ;(.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 17:33

_San87_ schreef:
Ik wil een Strelitzia, maar ik kan ze nergens vinden voor een okay prijs. Paar maand terug werd ik er via Facebook mee doodgegooid, nu ik ruimte heb voor één, niks ;(.

Ja! Bij de Aalsmeerse in Heiloo voor een paar tientjes, 30 ofzo?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 17:44

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Ja! Bij de Aalsmeerse in Heiloo voor een paar tientjes, 30 ofzo?

Ja koekoek, dat is twee uur rijden ;(.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 17:49

Suliko schreef:
Eapy schreef:
Suliko zijn Vans niks voor je?

Ik wil graag wat lompere sneakers. Vind van die slappe sneakers met een helemaal platte zool als vans en all stars niet fijn lopen, plus dat mijn zooltjes er niet in passen, dan wipt mijn hak eruit.

@PabloBokt, kneuterige regenlaarzen kan ik dan wel weer in komen, daar zie ik mezelf ook nog wel in lopen :')

@Britta31, dat is nog wel een goed idee!

ViaVai of van Bommel?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 18:04

denisesilver schreef:

Waarom ga je ervan uit dat er geen rek is? Over het algemeen is dat bij Startups wel hoor.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 18:27

Benzz schreef:
denisesilver schreef:

Waarom ga je ervan uit dat er geen rek is? Over het algemeen is dat bij Startups wel hoor.

Als het goed gaat binnen het bedrijf wel, maar dat is met startups wel een bepaalde onzekerheid :=

Ergernis; bovensloters bij de frietzaak O:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 19:25

_San87_ schreef:

Ikea heeft ze meestal wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 19:34

Strelitzia's zijn sowieso prijzig vind ik. Maar ze zijn het wel waard, want zelfs ik kan ze in leven houden, dus dat scheelt toch (geld) t.o.v. iedere andere plant. Plus ze schijnen ook heel goed en hard te groeien wat scheelt qua aanschafprijs. Maar zo'n goede plantenmama zal ik zelf nooit worden... :+