Terugkerende ergernis I know

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:* Dat ik al een week last heb van jeuk op de voorhoofd, zo erg dat vettige smeersel niet eens helpt.
Straks naar de Huisarts.
Arethe schreef:Arethe schreef:Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?!ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.
Probleem is opgelost door onze huidige directeur, ik ben deze man zo dankbaar!
Dan een andere ergernis, morgen is mijn ex-man jarig en zit het huis vol met zijn familie. Zo ontzettend geen zin in. Ik heb braaf een leuk cadeau gekocht, zodat mijn dochter iets kan geven en we gaan hem wakker zingen etc etc maar ik heb gewoon geen zin in al die mensen..
denisesilver schreef:Ik heb maandag een belafspraak met een recruiter staan bij een heel interessant bedrijf. Alleen het bedrijf bestaat pas sinds 2020 en het salaris is tussen de 2500 en 3000 bruto. Ik ga ervan uit dat daar geen rek inzit als ik er werk. Dus aan de ene kant een bedrijf dat qua missie, visie en sfeer wss heel goed past, aan de andere kant wil ik wel door kunnen groeien in salaris. Nu dus heel erg twijfel
Suliko schreef:Eapy schreef:Suliko zijn Vans niks voor je?
Ik wil graag wat lompere sneakers. Vind van die slappe sneakers met een helemaal platte zool als vans en all stars niet fijn lopen, plus dat mijn zooltjes er niet in passen, dan wipt mijn hak eruit.
@PabloBokt, kneuterige regenlaarzen kan ik dan wel weer in komen, daar zie ik mezelf ook nog wel in lopen![]()
@Britta31, dat is nog wel een goed idee!
denisesilver schreef:Ik heb maandag een belafspraak met een recruiter staan bij een heel interessant bedrijf. Alleen het bedrijf bestaat pas sinds 2020 en het salaris is tussen de 2500 en 3000 bruto. Ik ga ervan uit dat daar geen rek inzit als ik er werk. Dus aan de ene kant een bedrijf dat qua missie, visie en sfeer wss heel goed past, aan de andere kant wil ik wel door kunnen groeien in salaris. Nu dus heel erg twijfel
Benzz schreef:denisesilver schreef:Ik heb maandag een belafspraak met een recruiter staan bij een heel interessant bedrijf. Alleen het bedrijf bestaat pas sinds 2020 en het salaris is tussen de 2500 en 3000 bruto. Ik ga ervan uit dat daar geen rek inzit als ik er werk. Dus aan de ene kant een bedrijf dat qua missie, visie en sfeer wss heel goed past, aan de andere kant wil ik wel door kunnen groeien in salaris. Nu dus heel erg twijfel
Waarom ga je ervan uit dat er geen rek is? Over het algemeen is dat bij Startups wel hoor.