Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:33

Ik was juist altijd heel duidelijk dat ik ook seks had met anderen. Sommigen vinden dat niet prettig dus dan matcht het niet. Ookal was het voor diegene ook alleen seks.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:36

Marocje schreef:
Ik was juist altijd heel duidelijk dat ik ook seks had met anderen. Sommigen vinden dat niet prettig dus dan matcht het niet. Ookal was het voor diegene ook alleen seks.

Vind ik heel bizar als het alleen om seks draait dat mannen dan toch jou voor zich zelf willen..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:38

Herfstblad schreef:
Marocje schreef:

Vind ik heel bizar als het alleen om seks draait dat mannen dan toch jou voor zich zelf willen..

Nou ik vind niet dat iemand zonder dat hij het weet in andermans zaad hoeft te roeren omdat het maar seks is. Je kan een seksrelatie hebben en toch respectvol met elkaar omgaan.

En het gaat niet om goed of fout het gaat om eerlijkheid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:41

Zonnetje81 schreef:
Nou ik vind niet dat iemand zonder dat hij het weet in andermans zaad hoeft te roeren omdat het maar seks is.

:')

Alja

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:42

Zaad lost toch wel een keer op ipv dagen te blijven zitten?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:46

Alja schreef:

Wil je hier serieus op doorgaan? :')
Kan best lang duren voordat het er allemaal uit is gelopen hoor.

Maar inderdaad wat Zonnetje zegt is eerlijkheid het belangrijkste.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:47

Denk dat het figuurlijk taalgebruik was :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:47

Precies.

Sommige zochten ook een Fwb waar ze het dus zonder condoom mee konden doen. Dat was dus al geen optie.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:41

Hoe beoordelen jullie een potentiële match? Vinden jullie bijvoorbeeld alles leuk? Stel hij heeft een hobby waar jij niks mee hebt, en misschien zelfs een beetje suf vindt. Knappen jullie daar op af? Ik snap een super sportief iemand die 5x per week traint en super op zijn/haar eten let past niet bij iemand die totaal tegen overgestelde levenstijl heeft. Of iemand die heel veel wil reizen past niet met iemand die 6 kinderen wil en liever alleen maar thuis blijft. Maar daar tussen in. Of meer wat je niet aantrekkelijk aan een man vindt.

Ik zeg altijd ik wil een man die een eigen leven leidt, eigen hobby's heeft, alles voor elkaar. Maar zodra er ook maar iets is wat ik "raar" vindt knap ik af. Deze match gaf aan dat hij veel aan lego doet. Ik ben ook creatief, maar ik vind het bij een man niet zo aantrekkelijk. In mijn hoofd werkt een man, sport een man en is met mannen dingen bezig. (Koken wel een plus punt) maar eigenlijk wat maakt het uit, als hij daar blij van wordt en hij verwacht niet dat we dit samen gaan doen prima. Hij zijn ding. Maar toch maak ik dan dat een groot ding in mijn hoofd. Misschien omdat je wil dat alles perfect is?

Ik wil trouwens ook helemaal geen man die dezelfde dingen leuk vindt. Ik vind bijvoorbeeld ruiters ook echt onaantrekkelijk. Oké, als ze professioneel zijn en echt goed kunnen rijden. Maar een man op een tinker? Nee sorry daar word ik niet warm van.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:48

Alja schreef:

Meestal binnen 1 tot 2 dagen, maar maar het kan ook tot 5 dagen overleven in de baarmoeder :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:51

Zolang ik niet verplicht mee hoef te doen maakt het me weinig uit wat zijn hobby's zijn. Als ie maar hobby's heeft, want een eigen leven hebben vind ik belangrijk.

Wat is er mis met lego als hobby?
Perfectie bestaat niet. Dat zijn we zelf ook allemaal niet.

Maar ik vraag me af of je hem dan uberhaupt wel aantrekkelijk vindt? Mijn ervaring is dat zulke dingen wegvallen als je iemand leuk vindt.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:56

Nou ja, voor mij allemaal niet van toepassing, want ik ben al een eeuwigheid samen met mijn vriend.

Maar ik zou geen relatie hoeven met iemand die gamed, of bijvoorbeeld online gokt. Ook lego zou niet zo mijn ding zijn hoor....

Net zo goed als veel mannen geen paarden meisje willen, en daar kan ik nog in komen ook als je zelf niks met paarden hebt.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:57

Hm ik zou het prima vinden als hij z'n eigen hobby's heeft zolang we genoeg gezamelijke interesses hebben en het fijn is. Mijn ex deed graag kick boxen en voetbal. Niks voor mij maar zolang ik niet mee hoefde grotendeels van de tijd :')

Waar ik op af knap wisselt enorm. Kan van alles zijn. Ik heb m'n date nu 5 x gezien. Ben daarin ook benieuwd wat m'n gevoel gaat en blijft doen. Er is meer dan voldoende aantrekkingskracht en in de basis een hele leuke vent. Weinig op aan te merken denk ik. Merk wel dat hij niet zo goed vragen stelt en door vraagt. Hij praat verder makkelijk en ik denk dat het geen des interesse is maar gewoon typisch man. Maar heb wel mannen gehad die dat wel hebben en merk wel dat ik het jammer vind en ben benieuwd hoe dat gaat lopen en ook wel een beetje gek om bespreekbaar te maken. Maar zo moet je het soms gewoon ervaren. Ik kan ook afknappen op lichaams geur of eet geluiden ofzo of een slecht hygiëne :') .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 18:33

Ik knap bijna overal op af. Ik ben extreem moeilijk zeg ik zelf. Als ik niet direct al afknap dan is het een paar minuten later of hooguit een half uur later. :')
Ik kan wel zeggen dat ik niet zo snel zou afknappen op hobby’s eigenlijk. Dat moet iemand zelf weten. Al ligt het ook aan het fanatisme. Iemand die gameverslaafd is zou ik ook geen zin in hebben.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 18:49

Ik ben er inmiddels achter dat iemands hobby niet zoveel zegt, als diegene gewoon volwassen communiceert, verantwoordelijkheid neemt en moeite doet, dan maakt een hobby niet uit. Dan kun je namelijk met diegene gewoon goede afspraken maken daarover en hoeft die hobby geen probleem te zijn.

Mijn ex had prima hobby's, die ik zelfs ook leuk vond om mee te gaan.. maar als er dan zonder overleg keuzes worden gemaakt, zegt dat helemaal niks..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:49

Suzanne F. schreef:
Ik knap bijna overal op af. Ik ben extreem moeilijk zeg ik zelf. Als ik niet direct al afknap dan is het een paar minuten later of hooguit een half uur later. :')
Ik kan wel zeggen dat ik niet zo snel zou afknappen op hobby’s eigenlijk. Dat moet iemand zelf weten. Al ligt het ook aan het fanatisme. Iemand die gameverslaafd is zou ik ook geen zin in hebben.

Ik denk dat ik ook moeilijk ben en op van alles afknap. :')

No go:
Lego
Pokeren
Gamen
Kickboksen
Andere suffe hobby’s
Honden en heb er zelf 8….ja hypocriet maar onhandig.
Paardenmannen
Veel willen reizen
Avontuurlijk is en dat ook zoekt.
Veel opstap gaat en drinkt.
Rookt

Als hij de bios niet leuk vindt.
Als hij vegan vegetarisch of zoiets is.
Doet aan zelfontwikkeling.
Mediteren
Camper busje fan is

Verder eetgeluiden, weinig douchen, niet scheren, veel dingen eten wat ik vieze smaakjes vind hebben :+

Ik kan nog wel even doorgaan. Ik had iemand gevonden die alles waar ik op afknap zoals hierboven…..niet doet. Juiste lichamelijke klik op hygiene en verzorging en geur etc. Heeft ie geen ruggengraat, geen autonomie, geen oprechte interesse of gevoelens, slachtofferrol aannemen, alles vragen en zich onderdanig opstellen. Eindeloos zeiken over zijn ex. Politiek correct zijn, niet speels of uitdagend. Hij zag mij meer als tijdverdrijf, afleiding en rust in de chaos van zijn leven. Volgens mij voelde hij het niet en dat voelde ik in ALLES. Het was leuk en gezellig zoals met een gewone vriendin.

Ik denk dat ik toch maar alleen blijf :+
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 12-01-26 20:55, in het totaal 3 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:52

Stuur die legoënde vegetariër met andere vage hobbies met zijn camper of auto met daktent dan maar naar mij door :D Maar geen van-life mannen zoals Joris of Menno.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:54

F_Orumster schreef:
Stuur die legoënde vegetariër met andere vage hobbies met zijn camper of auto met daktent dan maar naar mij door :D Maar geen van-life mannen zoals Joris of Menno.

Wie zijn Joris en Menno :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:56

Foute zweverige mannen uit dat datingprogramma met mensen die er een camper leven op na houden (onderweg naar de liefde). Die mannen gebruiken het vakjargon ook nog eens om heel egocentrisch in het leven te staan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:57

F_Orumster schreef:
Foute zweverige mannen uit dat datingprogramma met mensen die er een camper leven op na houden (onderweg naar de liefde). Die mannen gebruiken het vakjargon ook nog eens om heel egocentrisch in het leven te staan.

Oh nooit gezien haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:59

Beide seizoenen zijn wel te zien op npo start. Minder tijdrovend dan b&b (ik houd dat niet vol). Dat soort programma's overtuigen je ook om lekker single te blijven :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 21:02

Heel eerlijk, ik snap wel dat sommige van jullie nog vrijgezel als je op zoveel dingen kunt afknappen. Niks mis mee overigens, beter langer vrijgezel dan met de verkeerde vent maar jeetje.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 21:31

Amandavd schreef:
Heel eerlijk, ik snap wel dat sommige van jullie nog vrijgezel als je op zoveel dingen kunt afknappen. Niks mis mee overigens, beter langer vrijgezel dan met de verkeerde vent maar jeetje.

Je moet het wel met een knipoog lezen. :')

Weet je wat het is. Vroeger kwam je iemand tegen en dan was ie gewoon leuk of niet. Nu kan je teveel beoordelen, invullen en nadenken en dingen interpreteren naar je eigen referentie kader.

Inderdaad blijf ik veel liever alleen dan dat ik op bepaalde dingen consessies moet doen. Dan ben ik veel gelukkiger.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 22:07

Zonnetje81 schreef:

No go:
(Knip)

Oke maar serieus, wat moet die beste man dan wél in zijn vrije tijd doen? :o?

Ik kan ff niks bedenken wat wel aan de eisen voldoet hmmm Misschien zo'n hele brave christelijke jongen maar dat is weer niet bepaald uitdagend :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 22:26

Fly_high schreef:
Zonnetje81 schreef:

No go:
(Knip)

Oke maar serieus, wat moet die beste man dan wél in zijn vrije tijd doen? :o?

Ik kan ff niks bedenken wat wel aan de eisen voldoet hmmm Misschien zo'n hele brave christelijke jongen maar dat is weer niet bepaald uitdagend :=

Voetballen, wielrennen, fitnessen, hardlopen, motor crossen, klimmen er is nog zoveel meer.

Maar de types die lego, gamen en pokeren als hobby hebben passen niet bij mij. Daarbij link ik gamen en pokeren aan verslavings gevoeligheid die weinig goeds brengen en waar ik ver uit de buurt wil blijven. Dat achterlijke geschreeuw tegen een tv scherm. Ga naar buiten, doe iets met je leven. :+ En de type kickboksers op onze leeftijd laat ik ook graag aan me voorbijgaan. Het gaat niet om de hobby ansich maar aan het type wat daar 99/100 aanhangt.