Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herfstblad schreef:Marocje schreef:Ik was juist altijd heel duidelijk dat ik ook seks had met anderen. Sommigen vinden dat niet prettig dus dan matcht het niet. Ookal was het voor diegene ook alleen seks.
Vind ik heel bizar als het alleen om seks draait dat mannen dan toch jou voor zich zelf willen..
.
Suzanne F. schreef:Ik knap bijna overal op af. Ik ben extreem moeilijk zeg ik zelf. Als ik niet direct al afknap dan is het een paar minuten later of hooguit een half uur later.![]()
Ik kan wel zeggen dat ik niet zo snel zou afknappen op hobby’s eigenlijk. Dat moet iemand zelf weten. Al ligt het ook aan het fanatisme. Iemand die gameverslaafd is zou ik ook geen zin in hebben.

Amandavd schreef:Heel eerlijk, ik snap wel dat sommige van jullie nog vrijgezel als je op zoveel dingen kunt afknappen. Niks mis mee overigens, beter langer vrijgezel dan met de verkeerde vent maar jeetje.
Zonnetje81 schreef:Ik denk dat ik ook moeilijk ben en op van alles afknap.![]()
No go:
(Knip)
Ik denk dat ik toch maar alleen blijf
Fly_high schreef:Zonnetje81 schreef:Ik denk dat ik ook moeilijk ben en op van alles afknap.![]()
No go:
(Knip)
Ik denk dat ik toch maar alleen blijf
Oke maar serieus, wat moet die beste man dan wél in zijn vrije tijd doen?![]()
Ik kan ff niks bedenken wat wel aan de eisen voldoet hmmm Misschien zo'n hele brave christelijke jongen maar dat is weer niet bepaald uitdagend
En de type kickboksers op onze leeftijd laat ik ook graag aan me voorbijgaan. Het gaat niet om de hobby ansich maar aan het type wat daar 99/100 aanhangt.