Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 18:11

Froukje schreef:
Dat het leven van mijn vriend alleen nog maar om werkt lijkt te draaien.. Ik begin serieus te overwegen om de relatie te beëindigen op deze manier. -O-

Heel herkenbaar! En als je het benoemt dan is het niet zo... Hier is hij uiteindelijk geswitcht van baan en wat een verademing! Toen werd hij vaak buiten werktijd nog gebeld enz, nu niet meer. Dus thuis is ook echt thuis. succes ermee!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 18:32

Dat wij een rol hordeur hebben gekocht maar gaat niet passen want heb geen drempel onder dus moet teruggestuurd worden, weigeren ze het gewoon bij twee PostNL punten -:(-
Terwijl ik van Bol een code krijg dat wehet bij PostNL kunnen inleveren, nou daar stond mijn man, word nu gebeld door het parnerbedrijf over hoe en wat, kleutezooi!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 18:34

iirrssjjee schreef:
Froukje schreef:
Dat het leven van mijn vriend alleen nog maar om werkt lijkt te draaien.. Ik begin serieus te overwegen om de relatie te beëindigen op deze manier. -O-

Heel herkenbaar! En als je het benoemt dan is het niet zo... Hier is hij uiteindelijk geswitcht van baan en wat een verademing! Toen werd hij vaak buiten werktijd nog gebeld enz, nu niet meer. Dus thuis is ook echt thuis. succes ermee!

Ja nu helpt het ook niet mee dat we bij het zelfde bedrijf werken en de helft van het personeel ziek is.

Maar hoor net van onze werkgever dat hij het prima doet en het alleen maar vol kan houden omdat ik naast hem sta.. Ja flikker op, ik zit er niet op te wachten om elke dag afgeblaft te worden omdat dat "veilig" is. :evaw:

Lijkt wel een klein kind. Die schijnen ook het meest boos tegen hun moeder te zijn omdat die onvoorwaardelijke liefde geeft.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 18:48

Hele dag prima. In 2 uur tijd super beroerd, misselijk krampen lichte koorts.. komt sowieso gruwelijk slecht uit (altijd hé) maar heb net een moeilijk examen gehaald en zou dat zo graag willen vieren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 19:03

Gefeliciteerd met het behaalde examen! Voor nu beterschap en hopelijk kun je het morgen of zondag alsnog vieren :)

Hier nog steeds geen uitslag van een examen, terwijl dat er uiterlijk 10 dagen na het examen zou zijn. Dat is het vandaag >;)
En ik ben toch al zo zenuwachtig ervoor…
Ik kan nu pas dinsdagavond laat weer kijken of de uitslag er is ( als ik niet te moe ben om mijn werk laptop dan op te starten )

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 21:40

Dat de pool nog steeds aan het melken is. En ik er eigenlijk niet wat van wil zeggen omdat dat mijn vriend zijn ding is. Maar wil mijn vriend er ook niet over appen, want die is een weekend weg met zijn kameraden. En als ik hem dit vertel, gaat hij zich daar sws over opwinden..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 21:44

Dat mijn man overal maar een mening over heeft zonder dat hij ergens verstand van heeft >;)

Ik heb een heel fijn kieffer springzadel, paard is dan nu wel met pensioen, maar ik ben niet van plan hem te verkopen, omdat het zadel straks wellicht wel van pas komt bij een ander paard.
Nu heb ik de vraag gekregen van een kennis of ik hem toch niet wil verkopen, en mijn man vind nu dat ik dat moet doen, want dan krijg ik er tenminste nog geld voor ipv dat het hem in de weg ligt.
Het zadel ligt hem niet in de weg, hij ligt in mijn kast op stal en je kan ergens geen geld meer van maken, als het door leeftijd al bijna niks meer waard is.
Iets wat hij schijnbaar niet wil snappen.
En vervolgens begint hij over alle andere spullen die hier liggen die wel verkocht kunnen worden.
Verkoop ze dan lekker zelf, als je denkt dat het zoveel oplevert...
Praatjesmaker >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 21:46

:= eet 'm op! Een fijn zadel is goud waard, helaas alleen voor jezelf :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:16

Urbanus schreef:
:= eet 'm op! Een fijn zadel is goud waard, helaas alleen voor jezelf :')

Precies!
Afblijven, mijn zadel :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:27

Dat ik het zo moeilijk vind om over mijn merrie heen te komen. 16 augustus is het een jaar geleden en nog voelt het niet oke om een ander paard te kopen. Haar dochter en shetje staan aan huis, er 'moet' een 3de bij omdat haar dochter niet alleen kan staan als ik met de shet weg ga. Ik heb er voor tijdelijk een leen pony bij maar door een situatie afgelopen week wil ik die onzekerheid niet meer.
Momenteel zijn paarden en pony's zo idioot duur, al vind ik dat de prijzen wel iets zakken ten opzichte van afgelopen winter. Voor het vele geld dat je betaal wil ik dan wel een paard of pony die naar mijn zin is... ik zit dan advertenties te bekijken en zonder naar de prijs te kijken kan ik van geen enkele advertentie enthousiast worden :(

Heel klaag verhaal ;+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:40

En een pension paard erbij nemen?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:17

Britta31 schreef:
En een pension paard erbij nemen?

Hebben we aangedacht maar om de reden dat de leen pony niet werkt willen we dat niet..
Mijn pony heeft nu ruim 600 euro bij de da gekost wat hoogst waarschijnlijk van een ander af komt. Zo is een 'kostganger' gewoon onwijs duur. Pony/paard in eigenbeheer ook maar dan maak ik zelf alle beslissingen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:27

Maddy_Paola schreef:
Ga me wel steeds veiliger voelen in dit dorp zeg, vorig jaar dat gedoe met die informant en de drugsbende, vannacht mensen doodgereden op een scooter, en dan binnen 12 uur nog een schietpartij met doden ook, ik dacht altijd dat dit zo'n net dorp was met veel reformatorische mensen, wordt nog steeds veel sgp gestemd overigens, maar gebeuren steeds gekkere dingen 8)7

En ik wil weer terug naar mijn geboorte dorp. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:31

Snurkende man die z'n arm bovenop mij legt en als ik die weg duw, duwt ie terug. En z'n hand/arm stinkt naar stront (hij is loonwerker, moest het land bemesten)
Dus nu ligt er een stink hand onder m'n neus!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:41

fjordjes schreef:
Snurkende man die z'n arm bovenop mij legt en als ik die weg duw, duwt ie terug. En z'n hand/arm stinkt naar stront (hij is loonwerker, moest het land bemesten)

Aaah gatver :')

Weinig geslapen vannacht, nu moe maar overprikkeld dus ik kan nog niet slapen en morgen weer een veel te volle dag.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:42

fjordjes schreef:

Haha mn vriend stinkt standaard naar een tankstation als tie uit zn werk komt. Die moet verplicht douchen voor tie in bed mag :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:47

fjordjes schreef:

Ik las dit echt als 'vreemde' man, dus ik dacht echt ff van huh? Drong pas later tot me door dat je man als in echtgenoot bedoelt _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:50

Wat een gevlieg vandaag overal heen , heb geen moment even gezeten dat ik dacht en nu rust. Alles liep ook nog uit waarvan ik juist zoiets had dat gaat niet uit lopen.

Vervelendste was nog wel dat ik vandaag eindelijk mijn tag op kon halen , maar zoals altijd bij mij werkte dat domme ding natuurlijk niet en ging er alsnog geen deur voor mij open :')

Gelukkig bleef mijn collega wat langer aangezien dat ook al uitliep en kon ik nog even gebruik maken van andermans tag om naar buiten te komen. Maandag gelijk maar weer achteraan echt typisch iets voor mij weer :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 23:52

Collega die me aanraakt, gewoon telkens zijn hand op mijn schouder maar toch is het niet fijn

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 00:16

Ik erger mij aan mijzelf :\

Enorm zenuwachtig voor mijn praktijkexamen. Gisteren voor mijn gevoel een vreselijke laatste rit gehad en kan het niet loslaten. Gelukkig zeggen ze dan wel dat een slechte generale een goede rit voor het echie gaat worden. :o Nu hopen dat het ook zo is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 00:22

Maddy_Paola schreef:
fjordjes schreef:

Ik las dit echt als 'vreemde' man, dus ik dacht echt ff van huh? Drong pas later tot me door dat je man als in echtgenoot bedoelt _O-

Hier ook _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 00:22

Adjepatatje8 schreef:
Ik erger mij aan mijzelf :

Enorm zenuwachtig voor mijn praktijkexamen. Gisteren voor mijn gevoel een vreselijke laatste rit gehad en kan het niet loslaten. Gelukkig zeggen ze dan wel dat een slechte generale een goede rit voor het echie gaat worden. :o Nu hopen dat het ook zo is.

Zet 'm op!

Ik erger me aan m'n op het laatste moment planning. Dus sta nu het huis in unicorn stijl te versieren met vriendinnen. En er is wijn dus morgen op de verjaardag ben ik brak.

:'(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 04:05

Plafonddienst. En dat komt nu al helemaal niet uit. Afgelopen tijd enorm druk geweest en komende maand ook nog. Ben laatste tijd al zo verschrikkelijk moe en 0,0 energie.
Zeker voor vandaag en morgen heb ik echt wel weer energie nodig. Hoe dan als ik weer eens niet fatsoenlijk kan slapen? :(
Word er een beetje wanhopig van inmiddels.

Veel plezier MB! :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 05:43

Hier voor de zoveelste nacht op rij vreselijk lopen spoken.. helemaal klaar met dit gehoest & zo zenuwachtig voor m’n theorie examen vandaag.. hopelijk aankomende nacht wel even lekker slapen, zou zeer welkom zijn

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 07:56

Maddy_Paola schreef:
fjordjes schreef:

Neeee geen vreemde mannen in m'n bed hahaha!
Hij is vanmorgen vroeg alweer weg gegaan om jawel alweer mest te rijden!