Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 20:58

Zonnetje81 schreef:
Pffft inderdaad wat een gedoe.
Een vriendin had hoge laarzen te koop.
Of je ermee kon autorijden, of ze dat wilde proberen.
Die IDIOOT doet dat ook nog.

Ik had verwacht dat ze ook foto´s moest sturen van haar benen in die laarzen op de pedalen. Echt 8)7

Keldeo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 21:28

Ik heb een item gekocht bij een gebruiker met 33 vijf sterren reviews. Het item is alleen een ander model en mist daardoor significante functies die ik juist wel wil. Alleen nu is de verkoper geblokkeerd zie ik op zijn profiel.. kan die dan wel op mijn dispute reageren? Iemand hier ervaring mee?

Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 22:48

Je kan nog wel een probleem melden in de chat? Dan dat in elk geval doen. Als de verkoper niet meer kan reageren krijg jij in elk geval je geld terug.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 00:24

Voor het eerst komt er nu een pakket vanuit Frankrijk naar mij retour.

Ik dacht een 18 ltr rugtas te verkopen maar het blijkt een 20 ltr rugtas te zijn voor een 17 inch laptop.

Echt zo suf, ik heb nergens die 17 in de tas kunnen vinden en heb het aantal ltr online opgezocht.

Voor diegene die de retourkosten moet betalen nadat je een klacht hebt ingediend. Als verkoper kun je gewoon kiezen of je zelf de retourkosten betaald of dat de koper dit moet betalen.

Van mij mag die laatste optie er wel af. Als de verkoper een fout maakt of iets in een andere staat verkoopt dan op de foto of in de advertentie staat vind ik het niet meer dan logisch dat de verkoper de verzendkosten betaald.

Hopelijk krijg ik mijn eigen tas en in dezelfde staat en in dezelfde verpakking retour.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 09:08

Ik wil hem er juist wel bij hebben, met hoeveel beroepszeikerds er op Vinted zitten.

Ook al is wat ik erop zet nieuw, ik zet het altijd onder 'goed' tegenwoordig, ik heb al iemand gehad die begon te bediscussiëren dat het onder goed moest vallen in plaats van zeer goed omdat ik het waslabel uit de trui had geknipt. Dikke doei dat je het dan op mijn kosten mag terugsturen.

Geen zin in dat soort discussies dus nu gewoon 'goed'.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 09:14

Ik mag de schoenen retour sturen, maar wel op eigen kosten. Dat vind ik dan wel jammer, ik kan er niks aan doen dat ik iets kapots krijg opgestuurd. Maar stuur ze wel terug, 30,- is teveel om maar te laten gaan. Heb het wel bij de verkoopster aangegeven.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 10:01

upendo schreef:
Ik wil hem er juist wel bij hebben, met hoeveel beroepszeikerds er op Vinted zitten.

Ook al is wat ik erop zet nieuw, ik zet het altijd onder 'goed' tegenwoordig, ik heb al iemand gehad die begon te bediscussiëren dat het onder goed moest vallen in plaats van zeer goed omdat ik het waslabel uit de trui had geknipt. Dikke doei dat je het dan op mijn kosten mag terugsturen.

Ook zonde want ik filter alleen op "zeer goed". Zo heb ik per ongeluk een trui gekocht met vlekjes erop, stond onder zeer goed. Mijn fout, want het was benoemd en Vinted zijn definitie van "zeer goed" is nogal ruim.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 22:13

Hier kan ik nu geen eigen bieding meer doen… vinted geeft standaard 10% en 20% korting als knop voor een bod en daarnaast een knop met ‘eigen bod’, en als ik dan een bod wil doen, zit de knop van bieden onder mijn cijfers en kan ik daar niet meer op klikken? Nog iemand?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 00:17

Douce schreef:
upendo schreef:

Ook zonde want ik filter alleen op "zeer goed". Zo heb ik per ongeluk een trui gekocht met vlekjes erop, stond onder zeer goed. Mijn fout, want het was benoemd en Vinted zijn definitie van "zeer goed" is nogal ruim.

Ik filter niet op staat tenzij het dingen zijn die ik echt nieuw zoek. Iedereen heeft een ander idee erbij qua staat doos ik ga echt op beschrijving en foto's af. :j

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:11

Iemand ervaring met het boosten van artikelen?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:31

Maaaarije schreef:
Iemand ervaring met het boosten van artikelen?

Ja doe ik wel eens. Nu bijvoorbeeld skibroeken aangezien de winter eraan komt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:34

Ik heb nu mijn kledingkast in de etalage gezet, heb wel het idee dat ik wat meer gezien wordt, maar of het in de verkopen helpt kan ik moeilijk zeggen. Daarvoor valt het eigenlijk wel tegen

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:55

Ik boost wel eens 1 artikel wat in korte tijd veel likes heeft gekregen, dan zorg ik dat mijn kast heel vol staat en dan komen mensen naar je kast en kopen ze hopelijk wat anders haha. Het moet niet een te leuk artikel zijn want dan is het zo weg en is je boost weg :p

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 10:58

Nu heb ik ook gedoe met de verzendmethode...
Ik heb alles aanstaan, behalve DPD. Ik heb nu een koper die gisterenavond al geen Homerr kon selecteren, en nu nog steeds niet. Ze kan alleen DHL selecteren.

Heel irritant, ik heb juist heel veel erop gezet gisteren en mijn profiel staat deze week nog in de etalage. Zou toch fijn zijn als Homerr en MondialRelay weer beschikbaar zijn dan, anders loop ik toch een hoop mis vrees ik.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:04

Even reserveren en zeggen dat ze in de ochtend het nog een keer proberen? Vaak staat dan alles er weer bij. Is mij idd ook opgevallen dat het nu juist vaak DHL is in de avond ipv Homerr

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:11

deedee19 schreef:
Even reserveren en zeggen dat ze in de ochtend het nog een keer proberen? Vaak staat dan alles er weer bij. Is mij idd ook opgevallen dat het nu juist vaak DHL is in de avond ipv Homerr

Dat is dus het probleem, dat gaat dus niet. Gisterenavond en vanmorgen kan ze geen homerr selecteren.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:27

Marjo schreef:
deedee19 schreef:

Dat is dus het probleem, dat gaat dus niet. Gisterenavond en vanmorgen kan ze geen homerr selecteren.

En als ze zoekt op de kaart met pakketpunten?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:39

Ik word hier echt zo moe van he.. Mijn koper heeft een bericht gestuurd nadat het pakket is ontvangen, maar ik kan het bericht niet lezen omdat de banner van ''het is ontvangen'' eroverheen blijft staan.. Ik geloof dat er iets mis is want ik kon links in het berichtenoverzicht zien 'hoi ik heb dit ontvangen' maar ik kan verder de berichten niet lezen.. Iemand dit ook wel eens meegemaakt of vooral een idee hoe ik het kan oplossen?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:45

Als jij een bericht typt, verplaatst dan haar tekst naar boven?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:06

Anders via de computer/laptop/ipad proberen?

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:31

Marjo schreef:
deedee19 schreef:

Wij zijn sindskort een Homerr punt maar ik kan onszelf op dit moment ook niet selecteren.
Dit kan komen omdat er per punt een maximaal aantal pakketten wordt toegestaan. Het is op dit moment gekkenhuis dus het kan zijn dat alle punten in de buurt gewoon aan hun max zitten.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:40

Zam_Cas schreef:
Gianti schreef:
Ugh word gek van dpd.. koos er nu voor na grap van DHL dat retour afzender ging.

Maar dit is nu al 3x dat dpd zomaar ander pakketpunt kiest :(

Hier ook, drie pakketten die respectievelijk 100, 68 en 43 kilometer verderop liggen. Zucht! Bezorgd bij het dichtstbijzijnde pakketpunt omdat de mijne dicht was. En dan begint de communicatie met Vinted, nou ja de monoloog.

Oh, zo herkenbaar. Pakket ligt 50 kilometer verderop. Of lag, want nu is aangegeven dat het bezorgd is, dus geen idee... uiteraard heb ik het probleem weer gerapporteerd, maar weer hetzelfde antwoord van Vinted. En dpd doet niets, want Vinted handelt dit zelf af.
Ik ga er vanuit dat ik mijn geld kwijt ben en het pakket niet meer krijg.
Heeft Vinted ergens een klachten procedure? Want ik begin me nu wel sterk af te vragen waar ik die verplichte "kopersbescherming" nu eigenlijk voor betaal :?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:00

Ik had even een "ban", zo vreemd, was n.a.v. een advertentie met
dekjes. Hoe kan het toch dat ik die dingen overal voorbij zie komen en zodra ik wat post ik gelijk word gerapporteerd :D Iemand tips :))?

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:04

Bij mij zegt DPD dat Vinted een herroutering aan moet vragen bij DPD. Vinted geeft aan dat dat niet mogelijk is maar dat ze er mee bezig zijn en ik geduld moet hebben. Ik vraag me echter af wat er in gang gezet is vanuit Vinted, zo ingewikkeld lijkt het me niet? Wat een enorm stroperige communicatie. Mens erger je niet.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:51

Mijn vest wat tot twee keer toe bij een verkeerd pakketpunt terecht kwam is nu samen met een ander vest op weg naar een andere koper. Ik ben eens benieuwd of het deze keer goed komt. :')