Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Mijn rug doet zo'n pijn. Ik wil een massage. Nu!!! Ik overweeg het oprecht om mijn zusje over mijn rug heen te laten lopen tegen de pijn, als ik niet zo bang was dat ze op me gaat stampen
Niobe schreef:Anoeska27 schreef:"Ik word prostituee". Komop zeg, zijn er serieus geen leukere programma's te bedenken? Is het al 1 april?
Is dat van de meilandjes ofzo?
zigranta schreef:Lestrange01 schreef:Mijn rug doet zo'n pijn. Ik wil een massage. Nu!!! Ik overweeg het oprecht om mijn zusje over mijn rug heen te laten lopen tegen de pijn, als ik niet zo bang was dat ze op me gaat stampen
Kun je ergens aan gaan hangen met je armen en dan terwijl je hangt zoveel mogelijk ontspannen? Geeft bij mij altijd veel resultaat.
Citaat:Dan gaan mijn schouders helaas uit de kom, anders had ik het sowieso gelijk geprobeerd
wemkelover schreef:Dat ik er net achterkom dat Jurassic world: domination. Pas in 2022 komt ivp 2021.
Myfairytale schreef:Enorm moe omdat ik 's nachts niet kan slapen. Eigenlijk wil ik al een hele tijd naar bed, maar zie er zo tegenop, bang voor weer een hele nacht wakker liggen. En de nachten duren dan zó lang.
Amandavd schreef:Dat ik vanmiddag naar de tandarts moet, blegh. Er is een stukje tand afgebroken en ik ben wel zo bang voor de tandarts. Niet voor mijn tandarts zelfmaar voor eventuele pijn.
Boompje1985 schreef:Amandavd schreef:Dat ik vanmiddag naar de tandarts moet, blegh. Er is een stukje tand afgebroken en ik ben wel zo bang voor de tandarts. Niet voor mijn tandarts zelfmaar voor eventuele pijn.
Heel veel succes en ik hoop dat de pijn meevalt! Goed door je buik blijven ademhalen en probeer je aandacht te houden bij het ontspannen van je lichaam.