Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Ik zie die 1,5 meter samenleving ook nog niet voor me. Buiten dat is ook niet eens zeker of die 1,5 meter wel genoeg is.
SusanH schreef:Maar als je alles veilig weer open wil kunnen laten gaan ooit, dan is testen nodig. Icm een app. Anders weet je niks. Dan kunnen we net zo goed altijd binnen blijven zitten. Want dat is de consequentie van niet genoeg test capaciteit.
Cer schreef:SusanH schreef:Maar als je alles veilig weer open wil kunnen laten gaan ooit, dan is testen nodig. Icm een app. Anders weet je niks. Dan kunnen we net zo goed altijd binnen blijven zitten. Want dat is de consequentie van niet genoeg test capaciteit.
Maar ze zullen waarschijnlijk ook meer gaan testen.. zodra die testen er zijn.
Dus ik snap het 'dat zouden ze hier ook moeten doen' niet zo goed?
elnienjo schreef:Babootje schreef:Mijn moeder is gisteren overleden om 14:30 uur.
Vreselijk voor je, veel sterkte![]()
Was jij het nu waarvan je opa ook overleden was aan corona? Wat 'n enorme verliezen....
secricible schreef:Nee dat was mijn opa. Doe overigens niet overleden is door corona maar door andere dingen. Maar wel geen afscheid heeft kunnen nemen door de sluiting van instellingen door corona.
Cer schreef:Oh zo
ja ik vermoed zomaar dat de overheid en het RIVM en de taskforce dat ook vinden![]()
En ik denk dat Duitsers in Duitsland moeten blijven .. als we naar hun gaan kijken kunnen we nu huppekee in Duitsland met vakantie