zigranta schreef:MoniekJ schreef:Niet geërgerd, maar vooral erg verdrietig. Mijn zus is vanmiddag overleden
Gecondoleerd met dit verlies.
Gecondoleerd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Flying_Angel schreef:
Hebben wij dezelfde buren? Echt kneiterirritant, duiven komen hier nu zelfs doodleuk mijn huis binnen wandelen!
[ [url=m/uG8e11.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb wel 2 katten die je even mag lenen komen ze iig niet meer binnen
xDenies schreef:Walgelijk bericht bij hart van nederland hoe politie agenten (5 man!) om een vastgebonden hond staan met tasers... ik ben boos opgestaan en weggelopen van de televisie. Bah.. wat doet dat pijn zeg.
Princess_ schreef:Dat de stalhond een baby haas te pakken had. Ik stond foto's te maken en hoorde ineens een gegil, door merg en been ging het. Gelukkig liet de hond direct los toen ik het zei. Kleintje geïnspecteerd, geen bloed, er voelde niets gebroken. Heb hem vlakbij waar het gebeurde weer weggezet, waar de honden er niet bij konden.
Mkango schreef:Instagramaccounts voor gehandicapte, mismaakte, al dan niet doorgefokte, dieren die ook nog eens honderdduizenden volgers hebben die er kwijlend achteraan lopen.
Princess_ schreef:Dat de stalhond een baby haas te pakken had. Ik stond foto's te maken en hoorde ineens een gegil, door merg en been ging het. Gelukkig liet de hond direct los toen ik het zei. Kleintje geïnspecteerd, geen bloed, er voelde niets gebroken. Heb hem vlakbij waar het gebeurde weer weggezet, waar de honden er niet bij konden.
chanicha schreef:Aan de hyperactieve adhd vogel die bij mijn slaapkamerraam 40x per minuut hetzelfde helle fluitje laat horen