Dat het loonbedrijf niet de vooroorlogse lawaai waterpomp bij ons voor het huis heeft neergezet.De put zit voor ons huis en nu een stiltepomp.Geen geronk,gestamp en blauwe dieselwalmen meer.Nu hopen dat ze de pomp toch niet omruilen.
xColorCross
Geplaatst: 15-07-22 14:07
MoniekJ schreef:
[ [url=m/ulkRyR.jpg]Afbeelding[/url] ] Had best een leuke avond
Wat stond je dichtbij!
Ik was er ook bij. Het was geweldig! Nu aan het nagenieten
Kookaburra
Geplaatst: 16-07-22 19:32
Ondanks de valse start (ik had de verkeerde trein gepakt... Dus ik was niet op tijd bij de excursie) kon ik later wel aanschuiven. En ik heb een heerlijke middag gehad!
Heerlijke dag in de sauna gehad met mijn moeder. Ben helemaal zen en rozig
Marcella
Geplaatst: 16-07-22 20:48
Kookaburra schreef:
Ondanks de valse start (ik had de verkeerde trein gepakt... Dus ik was niet op tijd bij de excursie) kon ik later wel aanschuiven. En ik heb een heerlijke middag gehad! [ [url=m/i950SL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Biesbosch soms.
Roosch
Geplaatst: 16-07-22 20:49
Mijn favoriete geur van Rituals, die een limited edition van een aantal jaren geleden was en niet meer te verkrijgen, is (tijdelijk) terug!
Kookaburra
Geplaatst: 16-07-22 21:01
Marcella schreef:
Kookaburra schreef:
Ondanks de valse start (ik had de verkeerde trein gepakt... Dus ik was niet op tijd bij de excursie) kon ik later wel aanschuiven. En ik heb een heerlijke middag gehad! [ [url=m/i950SL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Biesbosch soms.
Weerribben
Jolien87
Geplaatst: 16-07-22 22:18
Roosch schreef:
Mijn favoriete geur van Rituals, die een limited edition van een aantal jaren geleden was en niet meer te verkrijgen, is (tijdelijk) terug!
Vrij spontaan 6 tuinstoelen met flink korting gekocht en ze zitten lekker
Ik had mij nog niet ermee bezig gehouden en we hebben een oude paar stoelen gekregen toen we ons huis hadden gekocht. Maar dat is een bij elkaar gezocht zooitje... Het doet het, maar daar houd het mee op... En nu met ca 50 Euro per stoel korting, 6 nieuwe stoelen