LisaaSophie schreef:Lizz schreef:
Ja die idd, maar daar kan ik particulier niet kopen…
Heb je er al een mailtje aan gewaagd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Johnnydepony schreef:Ok lekker random, maar…
Ik ben op zoek naar een kerstbal in de vorm van een manta rog. Wel echt van glas. Ik kom alleen maar iets tegen uit verwegggistan webshops.
LisaaSophie schreef:Ik zoek voor rubber matten / tegels dikke verbinding pinnen. Ik zie alleen maar de smalle maar heb ong 15 mm dikte nodig…
Iemand een idee waar die te koop zijn?
Sting schreef:LisaaSophie schreef:Ik zoek voor rubber matten / tegels dikke verbinding pinnen. Ik zie alleen maar de smalle maar heb ong 15 mm dikte nodig…
En houten duvels erin, eventueel zelf gezaagd van een rond latje (kon even niet op de naam van zoiets). Zou dat ook kunnen? Je zou nog een iets dikkere kunnen pakken zodat het goed klemt.
Stal_Fiore schreef:Johnnydepony schreef:Ok lekker random, maar…
Ik ben op zoek naar een kerstbal in de vorm van een manta rog. Wel echt van glas. Ik kom alleen maar iets tegen uit verwegggistan webshops.
Zoiets?
https://www.holyart.com/christmas/christmas-tree-decorations/blown-glass-ornaments/blown-glass-christmas-ornament-yellow-manta
https://oldworldchristmas.com/products/stingray-ornament
Johnnydepony schreef:Stal_Fiore schreef:
Ja zeker zoiets, maar helaas zijn dit beide pijlstaartroggen en geen manta’s

Tancreda4 schreef:lovelyfiefy schreef:Heeft iemand hier ervaring met een camera voor buiten die niet via wifi gaat?
Het is voor op de wei, waar geen stroom/wifi is.
Mag met zonnepaneel mag ook op accu zijn.
Of kan ik dan beter gewoon een wildcamera kopen?
Die maakt ook film en video had ik al gezien.
Ik heb o.a. deze; https://amzn.eu/d/cPl4y01
Werkt op zonnepaneel of je moet de accu zo nu en dan opladen. Ik heb hem zo staan dat hij alleen actief is als ik in de app om beeld vraag. Maar je kan 'm bv ook op bewegingssensor zetten (van de zomer gedaan) en dan neemt hij paar seconden op bij beweging detectie, en kan je terug kijken. Dat werkte in de zomer prima met de zonnepaneel, nu in de winter gaat de accu dan wel te snel leeg als ik dat doe.
Werkt op 4G, dus zelf een simkaart met abbo nemen, maar bij deze camera zit er ook 1 mee geleverd waar je een abbo mee kan afsluiten (dat heb ik gedaan)
LisaaSophie schreef:Ik zoek voor rubber matten / tegels dikke verbinding pinnen. Ik zie alleen maar de smalle maar heb ong 15 mm dikte nodig…
Dammie schreef:Ik zoek een stereo set, een set waar ik cd's, DVD's op af kan spelen met radio erbij. Als ik op mediamarkt en Coolblue zoek, dan kan ik niet selecteren op dvd functie. Weet iemand zoiets?

Sheran schreef:Dammie schreef:Ik zoek een stereo set, een set waar ik cd's, DVD's op af kan spelen met radio erbij. Als ik op mediamarkt en Coolblue zoek, dan kan ik niet selecteren op dvd functie. Weet iemand zoiets?
Matktplaats?
DVD op stereo ben ook ook nog nooit tegengekomen, dacht dat het punt van DVD juist het beeld was
Ik zoek een fijne lunchtrommel (voor mezelf) waar 2 boterhammen normaal op elkaar in kunnen en nog wat ruimte ernaast voor andere dingen. Liefst RVS ofzo
Sheran schreef:Dammie schreef:Ik zoek een stereo set, een set waar ik cd's, DVD's op af kan spelen met radio erbij. Als ik op mediamarkt en Coolblue zoek, dan kan ik niet selecteren op dvd functie. Weet iemand zoiets?
Matktplaats?
DVD op stereo ben ook ook nog nooit tegengekomen, dacht dat het punt van DVD juist het beeld was
Ik zoek een fijne lunchtrommel (voor mezelf) waar 2 boterhammen normaal op elkaar in kunnen en nog wat ruimte ernaast voor andere dingen. Liefst RVS ofzo
Jet schreef:Sheran schreef:
Matktplaats?
Bedoel je een dubbele boterham, doorgesneden, bovenop elkaar of twee dubbele boterhammen op elkaar? Dat zoekt even beter qua ruimte die je nodig hebt.
Maar wel de helft van de breedte haha
Dammie schreef:Ik zoek een stereo set, een set waar ik cd's, DVD's op af kan spelen met radio erbij. Als ik op mediamarkt en Coolblue zoek, dan kan ik niet selecteren op dvd functie. Weet iemand zoiets?