Gave outfits weer allemaal!!! Vind vooral die van Dreamer heel mooi!
Vandaag lunchen met een vriendin. Moet echt weer wennen aan dit koude weer, dus loop nog een beetje aan te rotzooien met wat nou ook al weer het beste werkt tegen de kou
Rokje is van Large, shirt van de hema en het vest en de sokken van H&M. Met mijn vertrouwde DMs met rozen erbij.
Ik heb alleen nu al 3 ladders in m'n panty, weet gelijk weer waarom ik die krengen nooit draag
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 29-10-18 14:57
_Dreamer schreef:
Heeel leuk die blouse!
Vandaag! Nu wel m'n haar los alleen [ [url=m/cFToAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
IMJ
Geplaatst: 29-10-18 15:01
_Dreamer schreef:
Ik heb alleen nu al 3 ladders in m'n panty, weet gelijk weer waarom ik die krengen nooit draag
ja echt hè? Ik had daarom wel altijd doorzichtige nagellak in mijn tas
Frummels
Geplaatst: 29-10-18 15:14
Primark heeft anti-ladder panty's Werkt echt!
xSannee
Geplaatst: 29-10-18 16:01
Frummels schreef:
Primark heeft anti-ladder panty's Werkt echt!
Dan doe ik nog steeds iets verkeerd
Enige wat bij mij werkt zijn corrigerende pantys maat L van de primark En dan nog kan ik ze maar 1x aan hoor.
En inderdaad altijd een backup in m'n tas want laatst was m'n panty al vóór het eerste college gescheurd.
Es_ther
Geplaatst: 29-10-18 16:05
Ik heb van de h&m corrigerende panty’s en die scheuren ook amper! Alleen jammer dat meneer konijn het leuk vond om via mn been omhoog te klimmen. Ze zijn niet flappie proof
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 16:10
Es_ther schreef:
Ik heb van de h&m corrigerende panty’s en die scheuren ook amper! Alleen jammer dat meneer konijn het leuk vond om via mn been omhoog te klimmen. Ze zijn niet flappie proof
Super toffe outfits weer. Ik draag panty’s van Hema, kan er ook maanden mee! Gewoon de basic. Wel 4 maten groter dan normaal. @Lindee: de blouse is van de Costes!
Hier dunne panty's van de hema en mijn dikkere (40 den) van de HM. Vind de 40 den van de hema te dik, zijn bijna niet doorzichtig meer en die van HM wel. Vandag toevallig een doosje 20 den van de HM gekocht want ze hadden een 3 halen 2 betalen actie. Ben benieuwd of deze langer heel blijven.