Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Macs schreef:Hoe the f.. doe je een plastron mooi om met speld waarbij de 2 lapjes OP elkaar liggen?
Ik heb voor de eerste keer zo'n ding en vriendin zegt dat ze normaal al wat schuin over elkaar liggen dus zij wist het ook niet (en nu voel ik me echt een groentje)
Heb je een kant en klare of één die je zelf moet knopen?
Zelf knopen is dit wel een goeie: https://youtu.be/vylTesbXMro
julie0307 schreef:Als je in een achtbaan zit vanboven in een looping (dus je hangt ondersteboven) en je kotst. Wat gebeurt er met je kots? Vliegt het in je gezicht? Valt het recht omlaag? Of vliegt het naar voren? Of schuin naar achter op je t shirt? En als je kots recht naar beneden valt, en je rijdt snel genoeg, kan je kots dan terug op je hoofd vallen?
Mijn leerkracht fysica en biologie wisten het antwoord niet
annetm schreef:Uitzendbureau betaalt mij niet uit omdat mijn paspoort is verlopen. Zover ik weet hebben ze alleen een kopie nodig van op het moment dat ik bij hen in dienst trad... Natuurlijk moet ik mij wel kunnen identificeren op het moment dat ik voor ze aan het werk ben, maar dit kan toch met mijn rijbewijs? Hebben ze het recht om mij nu niet te betalen?
amber15 schreef:Je kan wel via 'aangepaste meldingen' instellen dat je telefoon niet over gaat als die betreffende persoon je belt. Maar of je ook kan blokkeren dat hij je belt.. vrees van niet.