Goed dat je het duidelijk hebt gemaakt Anne! Date je nu helemaal niet meer met knappe kroegman?
Slecht zoenen (of andere slechte zaken) kunnen wel een afknapper zijn ja.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Oh zo! Ja, dan ben je een smeerlap.
Maar aan de andere kant; wie weet weet zijn vrouw er vanaf of zoeken ze samen een 3e voor erbij. Ben ik ook vaak zat tegen gekomen.
Vreemd is het wel ja.
Yvankaxx schreef:Ik heb zaterdag weer een date! Begin van het jaar een match mee geweest, maar toen wilde hij enkel thuis afspreken dus dat ging over voor mij. Weer aan de praat geraakt en nu gaan we zaterdag poolen
En ga vrijdag op stap in Leeuwarden, maar daar zal ik wel niemand tegenkomen, want dat ben ik nog nooit
Yvankaxx schreef:Ik heb zaterdag weer een date! Begin van het jaar een match mee geweest, maar toen wilde hij enkel thuis afspreken dus dat ging over voor mij. Weer aan de praat geraakt en nu gaan we zaterdag poolen
En ga vrijdag op stap in Leeuwarden, maar daar zal ik wel niemand tegenkomen, want dat ben ik nog nooit
Berdien schreef:Heb sinds kort weer contact met een date van een tijdje terug. Leuke jongen, maar hij haalt het allerslechtste in mij naar boven. Iets in hem triggert echt de absolute heks in mij![]()
Maar goed, dat probeer ik te onderdrukken. Lukt aardig. Totdat hij net vertelt dat hij met z'n twee (jonge!) katten wel een nestje wil. Omdat het leuk is, en omdat het kan. Ik ben daar zó fel tegen, dat ondoordachte vermeerderen met dieren 'omdat het leuk is'Wat een afknapper
Yvankaxx schreef:Ik had nu met deze ook wel zoiets van hmm snel afspreken, na die laatste date die me 2 weken liet wachten voor niks had ik geen zin om weer tijd te verpesten haha
Als het voor jou goed voelt janine, dan zou ik het doen!
Janinevv schreef:Haha oke bedankt!
Iemand vroeg zich af of ik net zo leuk ben als over de app, en we hebben bepaalde dingen gemeen zoals voetbal. Toen zei hij van, kunnen we wel een potje gaan voetballen.
Maar praten nu twee dagen maar hij klinkt wel serieus.