Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:08

Hahaha, kleine wereld soms :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:15

Emmaa_ schreef:
Oh oliebol. Ik kijk net m'n rooster en drie maal raden wie mijn nieuwe docent voor aankomend blok is? Juist. Een oude Tindermatch waar ik ook nog eens behoorlijk intensief mee gepraat heb destijds. Leuk. Zin in.

Hahaha neee wat erg _O-
Super awkward, ook voor hem!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:20

Britt_Sisi schreef:
Emmaa_ schreef:
Oh oliebol. Ik kijk net m'n rooster en drie maal raden wie mijn nieuwe docent voor aankomend blok is? Juist. Een oude Tindermatch waar ik ook nog eens behoorlijk intensief mee gepraat heb destijds. Leuk. Zin in.

Hahaha neee wat erg _O-
Super awkward, ook voor hem!

Nou ja, beter dan uit de parenclub toch :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:38

Emmaa_ schreef:

Next level dit :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:59

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:01

oh dat was gister op teevee he?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:08

Heeft iemand al met J****, 37, uit Zwolle gedate? :))

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:16

Alja schreef:
oh dat was gister op teevee he?

Mooi hoor.

Datingcoach: wat lukt er niet.
Jongen: de gesprekken

:')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:30

Leuk stukje idd, ben ook even aan het kijken. Tips zijn nooit verkeerd! :P

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:30

Geweldig Emma! Ik hoop voor je dat hij je niet herkend. Of dat het juist ineens heel goed gaat klikken tussen jullie en dan zit je met een volgend probleem :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:45

ruitje schreef:
http://npo.nl/AT_2070731

Lauren over Tinder :')

Thanks, even kijken of ik daar wat van kan opsteken. :')

Een halfjaar geleden wel een paar keer gedate met een Tindermatch en dat was geen succes maar het voelt nu wel weer dat het tijd wordt voor poging 2. :j

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:28

Die datingcoach bij Lauren, wat een arrogante zeg.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:42

Nou Boehoe, ik kan ook weer aan de tinder.. mijn Ow zo leuke date die ik een half jaar geleden in het wild ontmoet heb, heeft er EerGister een punt achter gezet. Nog altijd niet over zijn ex heen en vind het niet eerlijk tegenover mij... zelfs hierin is het echt een schat :(.

Niet dat ik eraan toe ben meteen weer te tinderen, komt vanzelf wel weer.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 23:26

Sterkte :(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 02:14

Sterkte renee! :(:)

Wat erg emma :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 02:42

renee16 schreef:
Nou Boehoe, ik kan ook weer aan de tinder.. mijn Ow zo leuke date die ik een half jaar geleden in het wild ontmoet heb, heeft er EerGister een punt achter gezet. Nog altijd niet over zijn ex heen en vind het niet eerlijk tegenover mij... zelfs hierin is het echt een schat :(.

Niet dat ik eraan toe ben meteen weer te tinderen, komt vanzelf wel weer.

Aaah, jammer zeg. :( Wat een schat... Da's echt een verlies.

Hier inmiddels "the talk" gehad. Punt 1: ik weet nog steeds niet wat we ons nou moeten noemen. :')

Anyway, er kwam uit dat hij mij wel echt ziet zitten en me voorlopig echt niet kwijt wil en ook niemand anders wil dan ik, maar dat hij bang is dat zodra hij het een relatie noemt hij de stress in schiet en jaloers wordt (hij weet van zichzelf dat hij jaloers is aangelegd). vooral omdat ik volgend jaar ga studeren en ik kennelijk het studentenleven nog niet ken, en hij niet weet hoe ik dat ga handelen. Voorlopig gaan we dus leuk verder zoals we nu bezig zijn (heb ik geen problemen mee, ik vind het heel gezellig zo). Hij zei overigens wel dat hij vindt dat hij niet het recht heeft om, omdat hij het nog geen relatie wil noemen om eerder beschreven reden, van mij te verwachten dat ik naast hem geen anderen date. Daar heb ik echter geen behoefte aan; ik vind het heel leuk met hem.

Wel even fijn, wat "duidelijkheid". :) Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 03:01

Wat doet ie moeilijk zeg :o alsof er zoveel verandert als het die naam krijgt? Waarom zou hij nu niet jaloers zijn en dan wel? Jaloers wordt je als je iemand niet kwijt wilt raken, niet omdat ze je vriendin heet.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 07:35

Ik vind het ook wel heel vreemd :x
Student zijn kan idd zijn dat je niks meer met hem wil verder. Kan ook zijn dat het je niks doet. Kan allemaal en weet je van te voren niet. Maar als je niet probeert zul je niks weten.
Krijg het idee dat alleen hij er wat over hebt te zeggen en jij alles wel goed vindt omdat je verliefd bent.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 07:45

Ik vind ook heel vreemd...

Vooral door dit krijg ik zin enge kriebel... past niet in 1 lijn met iemand die jaloers Is in relaties en dit wel als serieus iets ziet... ik gun het je van harte meid! Maar pas op jezelf
Citaat:
Hij zei overigens wel dat hij vindt dat hij niet het recht heeft om, omdat hij het nog geen relatie wil noemen om eerder beschreven reden, van mij te verwachten dat ik naast hem geen anderen date.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 08:43

Hmm.. Betekent dat dan ook dat hij zomaar met anderen zou mogen daten? Wat vind jij daarvan?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 08:44

Hij dekt zichzelf in.
Die zin die Gianti aankaart houdt eigenlijk in: ik vind t wel lekker makkelijk zo, wil geen relatie en ik dat ook anderen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 08:52

Hmm ja, het verschil is er dan niet echt dat alleen jullie elkaar zien en verder geen andere dates komen..
Jullie kunnen het toch ook gewoon een relatie noemen en het wel rustig aan doen? Dat er voor de rest niks verandert.

Ahnee Renee!! Wel ontzettend lieve jongen zo te horen.. Maar lekker even de tijd gunnen!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:13

Resitance,
Vreemd dat die zich niet wilt binden aan jou... Ik zou toch als ik jou was na vragen of het de enige reden is dat hij zegt of dat er niet meer speelt.
Zou jammer zou als jij je alleen op hem richt en hij vervolgens doet wat die niet laten kan want ja hij is toch vrijgezel....

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:18

Mijn tinder match en ik hebben nu al een aantal keren afgesproken, het klikt echt super leuk tussen ons.
We kunnen echt onwijs dollen met elkaar maar ook serieus praten, echt heel fijn.

We hebben nu paar x afgesproken en hebben allebei al gezegd dat we het super fijn vinden om samen te zijn, dat we ons beide prettig bij elkaar voelen.

Morgen gaan we gezellig samen uit eten, ik heb er zin in!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 09:20

Goof schreef:
Hij dekt zichzelf in.
Die zin die Gianti aankaart houdt eigenlijk in: ik vind t wel lekker makkelijk zo, wil geen relatie en ik dat ook anderen.

Inderdaad. Hij gaat dus niet echt voor je. Dan zou ik er maar niet al te hoge verwachtingen bij hebben of er nu alvast mee stoppen, voordat hij straks echt je hart breekt.