Zelf vraag ik me wel af waar je nou echt fijne thermokleding koopt op een redelijk budget. Ik vertrouw de Primark niet met dit soort dingen op een of andere manier, maar ik heb ook geen zin om 80 euro uit te geven aan een shirtje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Ik had vorige week 3 heldere blaasjes aan de buitenkant van mijn lip bij de mondhond.
Deze zijn zonder korstjes weer weg gegaan.
Nu heb ik er weer 3 maar meer op mijn lip. Mooi op een rijtje naast elkaar. Helder van kleur.
Is dit nu toch een koortslip en het herpes virus?
Ik ben wel al de hele week snip verkouden, nies de hele dag.
Maar wat kan ik doen om die blaasjes te voorkomen?
Emmaa_ schreef:Ik ben er ook zo eentje die echt door kan dwalen op muziek in haar hoofd. Het zijn meestal ontzettend irritante nummers![]()
Zelf vraag ik me wel af waar je nou echt fijne thermokleding koopt op een redelijk budget. Ik vertrouw de Primark niet met dit soort dingen op een of andere manier, maar ik heb ook geen zin om 80 euro uit te geven aan een shirtje.
Macs schreef:bruintje123 schreef:Ik had vorige week 3 heldere blaasjes aan de buitenkant van mijn lip bij de mondhond.
Deze zijn zonder korstjes weer weg gegaan.
Nu heb ik er weer 3 maar meer op mijn lip. Mooi op een rijtje naast elkaar. Helder van kleur.
Is dit nu toch een koortslip en het herpes virus?
Ik ben wel al de hele week snip verkouden, nies de hele dag.
Maar wat kan ik doen om die blaasjes te voorkomen?
Denk het wel ja.
Zinkzalf smeren (geen zovirax/aciclovir, deze virusremmers bereiken de bron van het virus niet). Zinkzalf droogt het uit zodat verdere besmetting voorkomen wordt en het ook snel weggaat.
Eske_B schreef:Ik ging vandaag weer eens shoppen en zag voor de zoveelste keer van die romperachtige shirts (aan de onderkant kan hij dicht, zoals een romper voor baby's). Waarom is dit mode? Wie koopt dit?
_Mar3 schreef:Waarom blonde mensen zwarte mascara gebruiken. Dat matcht toch helemaal niet met je haarkleur?
Zo snap ik ook niet dat echt blonde mensen hun wenkbrauwen donkerblond/bruin bijtekenen, kan ik me echt aan ergeren
enamorada schreef:_Mar3 schreef:Waarom blonde mensen zwarte mascara gebruiken. Dat matcht toch helemaal niet met je haarkleur?
Zo snap ik ook niet dat echt blonde mensen hun wenkbrauwen donkerblond/bruin bijtekenen, kan ik me echt aan ergeren
Omdat ze het zelf wél mooi vinden?![]()
Ik ben overigens blond, doe zwarte mascara op en 'teken' mijn wenkbrouwen donkerblond en ik hoor van mensen juist alleen maar positieve dingen er over. Vind het bij mezelf ook veel mooier dan bruine mascara en een gele wenkbrouwstift hoor
_Mar3 schreef:Waarom blonde mensen zwarte mascara gebruiken. Dat matcht toch helemaal niet met je haarkleur?