Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Een vriendin die niet snapt dat ik het niet tof vind dat ik in dingen wordt getagged als: "Tag iemand die dit is wanneer hij/zij moet werken." en dan zie je die jongen van karatekid schreeuwen "Ik haat het hier! Ik wil naar huis."
Gast. Ik probeer carriére te maken op de plek waar ik nu werk + ik vind het leuk werk.
Mijn baas heeft ook gewoon facebook.
casperzazoe schreef:Esaqar schreef:Een vriendin die niet snapt dat ik het niet tof vind dat ik in dingen wordt getagged als: "Tag iemand die dit is wanneer hij/zij moet werken." en dan zie je die jongen van karatekid schreeuwen "Ik haat het hier! Ik wil naar huis."
Gast. Ik probeer carriére te maken op de plek waar ik nu werk + ik vind het leuk werk.
Dat is niet echt heel tof nee.. als jij zelf niet reageert op haar tag komt het niet zichtbaar op "jouw tijdlijn" dus niet in de nieuwsfeed van jouw baas! Tenzij die vriendin en je baas bevriend zijn op fb.
casperzazoe schreef:Esaqar schreef:Een vriendin die niet snapt dat ik het niet tof vind dat ik in dingen wordt getagged als: "Tag iemand die dit is wanneer hij/zij moet werken." en dan zie je die jongen van karatekid schreeuwen "Ik haat het hier! Ik wil naar huis."
Dat is niet echt heel tof nee.. als jij zelf niet reageert op haar tag komt het niet zichtbaar op "jouw tijdlijn" dus niet in de nieuwsfeed van jouw baas! Tenzij die vriendin en je baas bevriend zijn op fb.
Esaqar schreef:casperzazoe schreef:
We werken bij hetzelfde bedrijf.
Zij als hulpkracht en ik als parttimer. We schelen 2 jaar.
Dus mijn baas kon het wel zien.
Ik reageerde erop: "Nee?"
En toen reageerde zei: "Ik hoor je er anders regelmatig over."
Maar ik zeg bijna niks over het werk
Dus ik heb haar boos geappt, maar ze vond dat ik overdreef. Gelukkig heeft ze haar tweede reactie wel verwijderd, maar de tag helaas niet.
friendly schreef:Zou dan om dit in de toekomst te voorkomen de snoepjes waar de kat jeuk van krijgt weggooien of weggeven. Snap ook niet zo goed waarom je iets anders zou gaan geven als de eigenaar zegt ''alleen dit''. Katten gaan niet dood als ze geen snoepjes krijgen. Dus hou je dan alleen bij eten/drinken geven....
Cowboy55 schreef:Bloemetje75 schreef:Mijn zoon... zucht, wat een humeur. Waarom hij me dan ook nog voor 7:30 moet wakker maken.
Omdat hij iets niet kon vinden dat achteraf voor zijn neus bleek te liggen? Gokje van een ouder.....
Danielleeee_ schreef:Ik moet heel nodig plassen, maar er zat zo'n grote zwarte spin in de gangkast en ik heb geen zin om die weer tegen te komen ergens op de gang. Dus nu lig ik op de bank met een hele volle blaas. Terwijl het máár een spin is, die mij enger vindt dan andersom. Zo stom.