Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 08:46

Ik ben nog niet binnen of ze lopen al te klagen dat iets niet werkt. Dat weet ik toch! Mag ik ook even opstarten :roll:

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:01

Dorus schreef:
Ik ben nog niet binnen of ze lopen al te klagen dat iets niet werkt. Dat weet ik toch! Mag ik ook even opstarten :roll:

Goeeeeeiemorgen :D :9k

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:23

Mijn zoon... zucht, wat een humeur. Waarom hij me dan ook nog voor 7:30 moet wakker maken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:30

Bloemetje75 schreef:
Mijn zoon... zucht, wat een humeur. Waarom hij me dan ook nog voor 7:30 moet wakker maken.

Omdat hij iets niet kon vinden dat achteraf voor zijn neus bleek te liggen? Gokje van een ouder.....

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:26

Een vriendin die niet snapt dat ik het niet tof vind dat ik in dingen wordt getagged als: "Tag iemand die dit is wanneer hij/zij moet werken." en dan zie je die jongen van karatekid schreeuwen "Ik haat het hier! Ik wil naar huis."
Gast. Ik probeer carriére te maken op de plek waar ik nu werk + ik vind het leuk werk.
Mijn baas heeft ook gewoon facebook.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:42

Esaqar schreef:
Een vriendin die niet snapt dat ik het niet tof vind dat ik in dingen wordt getagged als: "Tag iemand die dit is wanneer hij/zij moet werken." en dan zie je die jongen van karatekid schreeuwen "Ik haat het hier! Ik wil naar huis."
Gast. Ik probeer carriére te maken op de plek waar ik nu werk + ik vind het leuk werk.

Dat is niet echt heel tof nee.. als jij zelf niet reageert op haar tag komt het niet zichtbaar op "jouw tijdlijn" dus niet in de nieuwsfeed van jouw baas! Tenzij die vriendin en je baas bevriend zijn op fb.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:44

casperzazoe schreef:
Esaqar schreef:

Dat is niet echt heel tof nee.. als jij zelf niet reageert op haar tag komt het niet zichtbaar op "jouw tijdlijn" dus niet in de nieuwsfeed van jouw baas! Tenzij die vriendin en je baas bevriend zijn op fb.

kan wel op de tijdlijn verschijnen hoor

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:23

Je kan instellen dat andere jou niet kunnen taggen. Of dat jij het moet goedkeuren voordat het zichtbaar wordt.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:26

Dorus schreef:
Je kan instellen dat andere jou niet kunnen taggen. Of dat jij het moet goedkeuren voordat het zichtbaar wordt.

WAAR

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:29

Ik weet dat dat in berichten wel kan, maar of dat ook kan als je onder een bericht getagd wordt weet ik niet.. Ik zag dat van jou trouwens al voor bij komen en ik dacht nog dat is toch niet handig, als iemand van je werk dat leest ben je er mooi klaar mee :=

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:45

Dat degene die voor onze kat zorgde toen ik op vakantie was hem snoepjes heeft gegeven waar hij vreselijke jeuk van krijgt.
Heb heel duidelijk gezegd ‘hij mag alleen dit, dit en dit want van iets anders krijgt hij jeuk’.
Maar blijkbaar wilde hij de hypo-allergene snoepjes niet van haar aannemen en heeft ze ergens in de garage in een krat andere snoepjes gevonden en is ze die maar gaan geven |( |(
Nu kunnen we weer 6 tot 8 weken gaan lummelen tot de jeuk hopelijk over is.

En ook dat mijn vader de ernst er niet van in ziet.
Het boeit hem totaal niks ‘want het is altijd gezeik met die poedersuiker’
-:(- :r _-:(

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:49

Zou dan om dit in de toekomst te voorkomen de snoepjes waar de kat jeuk van krijgt weggooien of weggeven. Snap ook niet zo goed waarom je iets anders zou gaan geven als de eigenaar zegt ''alleen dit''. Katten gaan niet dood als ze geen snoepjes krijgen. Dus hou je dan alleen bij eten/drinken geven....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:53

white_flame schreef:
Dorus schreef:

WAAR

Bij je account instellingen of privacy instellingen ergens. Ben het een paar keer regen gekomen, maar nooit iets mee gedaan.
Het knopje bestaat iig.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:03

De idioot in de scootmobiel die mijn vriend bijna aanreed op een open plein _-:(

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:14

casperzazoe schreef:
Esaqar schreef:

We werken bij hetzelfde bedrijf.
Zij als hulpkracht en ik als parttimer. We schelen 2 jaar.
Dus mijn baas kon het wel zien.
Ik reageerde erop: "Nee?"
En toen reageerde zei: "Ik hoor je er anders regelmatig over."
Maar ik zeg bijna niks over het werk :')
Dus ik heb haar boos geappt, maar ze vond dat ik overdreef. Gelukkig heeft ze haar tweede reactie wel verwijderd, maar de tag helaas niet.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:23

Esaqar schreef:
casperzazoe schreef:

We werken bij hetzelfde bedrijf.
Zij als hulpkracht en ik als parttimer. We schelen 2 jaar.
Dus mijn baas kon het wel zien.
Ik reageerde erop: "Nee?"
En toen reageerde zei: "Ik hoor je er anders regelmatig over."
Maar ik zeg bijna niks over het werk :')
Dus ik heb haar boos geappt, maar ze vond dat ik overdreef. Gelukkig heeft ze haar tweede reactie wel verwijderd, maar de tag helaas niet.

zou toch even zeggen dat ze dit moet verwijderen hoor desnoods kwaad worden

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:26

friendly schreef:
Zou dan om dit in de toekomst te voorkomen de snoepjes waar de kat jeuk van krijgt weggooien of weggeven. Snap ook niet zo goed waarom je iets anders zou gaan geven als de eigenaar zegt ''alleen dit''. Katten gaan niet dood als ze geen snoepjes krijgen. Dus hou je dan alleen bij eten/drinken geven....

Ik dacht dus ook dat ik alles had weggegooid, maar blijkbaar lag deze er nog -O- geen idee hoe ze die in godsnaam gevonden heeft en er idd op komt om dat dan maar te geven.
Ze is nog op de hoogte van zijn allergie ook, dat is het ergste -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 16:48

Cowboy55 schreef:
Bloemetje75 schreef:

Omdat hij iets niet kon vinden dat achteraf voor zijn neus bleek te liggen? Gokje van een ouder.....

Nope humeur om te schieten omdat hij mee moest zijn broertje halen op kamp (2u enkele reis) en ik had maandagavond gezegd dat hij dinsdagochtend rond 8u wel bij me mocht komen liggen.... beginnende puber dus de helft onthouden “ik mag een ochtend bij mama”.......

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 19:30

Dat manlief alles weer lekker op orde heeft en ook fijn zelfstandig z’n formulieren invult. Fijn dat ze dat zelf kunnen als je het al 100.000 keer hebt uitgelegd.
Ik was mentaal ook nog helemaal niet uitgeput van het werk dus ik heb nog grijze cellen zat beschikbaar om het allemaal weer voor hem te doen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 21:56

Aan mezelf. Dat ik beter mijn mond gewoon dicht kan houden i.p.v. praten of typen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:10

Ik moet heel nodig plassen, maar er zat zo'n grote zwarte spin in de gangkast en ik heb geen zin om die weer tegen te komen ergens op de gang. Dus nu lig ik op de bank met een hele volle blaas. Terwijl het máár een spin is, die mij enger vindt dan andersom. Zo stom.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:46

Danielleeee_ schreef:
Ik moet heel nodig plassen, maar er zat zo'n grote zwarte spin in de gangkast en ik heb geen zin om die weer tegen te komen ergens op de gang. Dus nu lig ik op de bank met een hele volle blaas. Terwijl het máár een spin is, die mij enger vindt dan andersom. Zo stom.

I feel you :D Heb om die reden wel eens buiten geplast :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:48

De spin zit toch in de gangkast met de deur dicht?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:51

Dat ik zojuist op een volgezogen teek ben gaan staan die net van de hond is gevallen, blegh!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:54

Tigress schreef:
Dat ik zojuist op een volgezogen teek ben gaan staan die net van de hond is gevallen, blegh!

Ah gatver :x smerige rotbeesten zijn het.