Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:Roos, heb je misschien een aan foto van dat jurkje? Ik zoek namelijk ook zoiets en ik heb dezelfde 'probleemzones'.
Macyy schreef:Leuk Roos! Heb je misschien een aan-foto van die schoenen? En lopen ze fijn?
xSannee schreef:Roos: Ik ben nu wel heel benieuwd naar een aanfoto van het jurkje
En die zwarte laarsjes zijn mooi zegjammer dat ik al iets soortgelijks heb.
Davinia_ schreef:Roos, wat jammer van die witte broek! Die wilde ik ook nog graag, maar dat gaat hem niet worden dus.
Ik wil deze week eventjes naar die super stretch broeken kijken. Ik kan dus beter degene nemen die erg strak zit toch? Loopt hij ook bij de band nog uit? Hopelijk hebben ze ze ook gewoon in de winkel.
xSannee schreef:Ik vijd de H&M online altijd zo leuk maar in de winkels zelf neem ik maar zelden wat mee, gek eigenlijk.
Loose schreef:xSannee schreef:Ik vijd de H&M online altijd zo leuk maar in de winkels zelf neem ik maar zelden wat mee, gek eigenlijk.
Vind ik ook! Heb er ook serieus al jaren niks meer gekocht, maar met het gratis verzenden en door de leuk dingen in dit topic ga ik het toch maar eens wagen. Vallen de maten meer als Zara/Mango of als Vero Moda?
En die Super Strech broek, wat voor maat zouden jullie nemen bij jeansmaat 28?
Loose schreef:xSannee schreef:Ik vijd de H&M online altijd zo leuk maar in de winkels zelf neem ik maar zelden wat mee, gek eigenlijk.
Vind ik ook! Heb er ook serieus al jaren niks meer gekocht, maar met het gratis verzenden en door de leuk dingen in dit topic ga ik het toch maar eens wagen. Vallen de maten meer als Zara/Mango of als Vero Moda?
En die Super Strech broek, wat voor maat zouden jullie nemen bij jeansmaat 28?
liespower94 schreef:Ik zou dat shortje sowieso doen Sanne, die is erg leuk!