Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:47

_Mara_ schreef:
Mijn nieuwe blog gaat over verpakkingsvrij boodschappen doen. Hij is opgepikt door de Utrechtste Bag&Buy, de verpakkingsvrije winkel die nog zijn deuren moet openen en ineens gaan mijn statistieken echt door het dak! Woohoo. http://levenomteeten.nl/2015/05/11/verp ... ppen-doen/

Tevens ben ik uitgenodigd voor de pers opening van de Dille&Kamille in Groningen. Waar die uitnodiging ineens vandaan kwam weet ik niet, maar ik weet wel dat ik er heel blij mee ben. Ze feliciteerden me zelfs met me werk bij Opgeweckt, ze hebben dus daadwerkelijk mijn blog gelezen ook. :oo

Gefeliciteerd, maar ik vind dit heel logisch omdat je een leuke blog hebt en daar kijken pr bureaus. Wij bloggen ook nog niet zo lang maar ook wij hebben al uitnodigingen voor events en gratis spullen.

Liveili ik heb je blog gelezen maar ik vraag mij net als de anderen af of het wel zo verstandig is om dit via jouw blog te delen.

Ik heb vandaag een spoedcursus zonnebrand geschereven voor mijn blog :D :D :D
http://beautyfanatic.nl/spoedcursus-zonnebrandcreme/

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:09

happypaardje schreef:
Mooie foto's Rianne! Ik probeerde te reageren op je blog, maar krijg een foutmelding... Misschien moet je daar even naar kijken. ;)

Oh daar ga ik meteen even naar kijken. ( ik heet trouwens Rianca ;))

*10 minuten later* Jippie het is gefixt. :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 08:52

RianC schreef:
happypaardje schreef:
Mooie foto's Rianne! Ik probeerde te reageren op je blog, maar krijg een foutmelding... Misschien moet je daar even naar kijken. ;)

Oh daar ga ik meteen even naar kijken. ( ik heet trouwens Rianca ;))

*10 minuten later* Jippie het is gefixt. :)

Oeps, sorry :P
Maar fijn dat het gemaakt is! :)

Gedragsbiologie voor dummies: Which Baby Bird Gets the Most Food?

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:37

Ik ga vanavond even jullie artikelen lezen, nu lekker m'n bedje in ben echt beroerd.

Ik heb op mijn blog China Glaze Violet-Vibes staan.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:58

Beterschap, Tazzey.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:59

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:12

Thanks meiden, gaat nu wel weer wat beter. Dinsdag is m'n beestje geopereerd en daar wilde ik écht bij zijn en daar betaalde ik gisteren de hoofdprijs voor helaas. Beestje gaat wel goed gelukkig.

Ik heb weer een thermo gellakje op mijn blog, Layla nummer 01. Ik vind

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:24

Sietje, goed artikel weer!! Het onderscheid tussen UV-A en UV-B is wel belangrijk. Het is fijn dat men zich steeds meer bewust is van de gevaren en ongemakken (rimpels noem ik maar even een ongemak). Ik smeer mijn gezicht altijd heel bewust in, en de zonnebril ontbreekt ook nooit.

Inge, de kuikentjes op je site zijn echt té schattig :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:12

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:41

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:28

Yasmine schreef:
Goed dat je je beter voelt, Tazzey :)

Ik word horendol van de reactie "we moeten overgewicht toch niet promoten" op foto's van plussize modellen. Dus heb ik iets geschreven: Het verschil tussen een foto en verheerlijking

Goeie blog weer Yasmine!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 00:01

Ik vroeg me af hoeveel post jullie bezoekers gemiddeld lezen (volgens de stats). Kijken jullie daar wel eens naar?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 00:18

Ik zit gemiddeld op 6.4 in de maand april met een bounce rate van 15%.

Waar zit jij op?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 07:05

Wat is een bounce rate? En waar lees je die af? Ik denk dat het iets van Google Analitycs is? (Dat heb ik nog niet). Ik ging ineens van 1.2 naar 2.5, wat ik wel leuk vind.
Ik denk dat mijn bezoekersaantallen ook erg laag liggen in vergelijking met beauty blogs of populaire onderwerpen zoals vrouwen.

Ik vraag me af hoe ik mijn blog meer kan promoten: ik krijg veel traffic via FB, wat via Bokt, Ik Twitter en doe Google+. Ik volg en comment op Bloglovin', mijn blog wordt ook op Tumbl gepost. Pfff :roll:

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 07:22

Mijn bezoekers bekijken 2.3 pagina's per keer, gemiddeld, en ik heb een bounce-rate van 24%. Wel heb ik de laatste tijd erg veel "bezoekers" via vage sites als die buttons-for-websites etc, wat mijn bouncerate enorm omhoog gooit... En ik weet nog steeds niet hoe ik dat kan tegengaan...

Six Week Walking Challenge: Week Four

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:38

Ik volg eigenlijk mijn google analytics niet. Ik ken mezelf en ik weet dat ik dan teleurgesteld ga raken omdat ik meer, meer en meer wil. Stom perfectionistisch trekje. :$ Maar b,ogen maakt het voor mij leuk als ik reacties krijg en die krijg ik dus dat is voor mij een goede graadmeter op dit moment en natuurlijk check ik heel af en toe mijn stats om te kijken wat wel of niet werkt.

@Tazzey, fijn dat de operatie van je beestje goed is verlopen :) En beterschap voor jezelf. :)

Ik heb vandaag een blogpost online staan over mijn week vakantie in Turkije

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:15

Oeh jammie, die hapjes zien er lekker uit! En nog gefeliciteerd!

Startle <3

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:29

Mijn blog van vandaag gaat over Food Revolution Day, wat precies vandaag is! Wat het is? Het heeft iets te maken met 42 miljoen kinderen op de wereld onder de 5 jaar die overgewicht of obesitas hebben. Meer op mijn blog. ;) http://levenomteeten.nl/2015/05/15/food ... -day-2015/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:56

Inge, dat is referal spam en dat kun je er in Analytics uit filteren. De bounce rate is het percentage bezoekers dat direct de pagina verlaat en niet verder gaat klikken. Tot 60% is netjes.

Rianca, thanks! Het gaat inmiddels zowel met mij als de caaf weer beter. Hij eet nog niet heel gemakkelijk, de dierenarts heeft zijn voortandjes iets te kort gemaakt waardoor hij nog niet echt lekker kan knagen maar dat groeit weer aan. En tot die tijd voer ik hem een paar keer per dag bij. In zijn dekentje gerold en met een spuitje, hij vind het heerlijk dus ik hoef hem niet te dwingen.

Ik heb vandaag China Glaze Red-y to Rave op mijn blog staan. Toch wel mijn favoriet uit de serie.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:28

Wat een leuke blogs komen er weer voorbij :D vooral die van jou Yasmine. Amen! _/-\o_

Ik heb al even niets meer geschreven. Examenstress, geloof ik... Ga nu een weekendje naar Oostende met vriendlief. Zal me goed doen, en camera gaat mee dus wie weet daarna weer tijd voor een fotoblog :j

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:05

@Tazzey
Oh dat scheelt wel dat hij het lekker vindt! Ik heb een keer mijn konijn moeten voeren, maar dat was toch een minder groot succes haha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:46

Mijn andere caaf heb ik moeten dwangvoeren toen hij een gasbuikje had maar die wilde het echt niet eten, dat was echt vechten met hem. Als ik nu wat voer aan het eind van de dag over heb dan mag hij dat opeten en dat eet hij gewoon uit het spuitje vandaan, dus hij kan het wel. :D

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:20

@Tazzey dankjewel en fijn dat het weer beter gaat met je caaf :D
@Yasmine ik heb je artikel al gelezen via de link op facebook. Goed verhaal :D

Wij hebben een artikel geschreven over het reinigen van de huid. Heel veel mensen roepen dat het goed is. Vaak is de opgegeven reden: ''daardoor blijft de huid mooier''! Maar wat is nou de exacte meerwaarde? wij leggen het uit: http://beautyfanatic.nl/dagelijks-je-hu ... en-waarom/

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:45

Interessant artikel weer Conchita! Ik gebruik altijd pure olie om mijn gezicht te reinigen, wat is jullie mening daarover?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 00:59

Ik heb vandaag om 7 uur in de ochtend een blog eruit geperst. Ik heb eindelijk ook een "Over de auteur" geschreven en daardoor had ik het gevoel dat ik al een blog geschreven had. Maar om nu een artikel "Over de auteur" nu overal op de SM te gaan promoten vond ik ook weer zo... :o Ik heb dus eerst alle automatische connecties met mijn SM onderbroken.

Verder heb ik een leuke blog met de titel geplaatst The smell of horses... Wie heeft daar nu niet direct een gevoel en een geur bij.