Hoe los je dat op?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Man dat is op de fiets nog prima te doen, wat is nou 23 km op een scooter
Jadeleigh263 schreef:pmarena schreef:Man dat is op de fiets nog prima te doen, wat is nou 23 km op een scooter
Hahaha ik verdwaal altijd, meestal ga ik tot maar 6 km en dan zelfs verdwaal ik al.
En aangezien mijn vespa heeel wat benzine verbruikt ben ik bijna een hele tank lichter dan en ik betaal al genoeg aan dat ding![]()
Jadeleigh263 schreef:Wat moet ik doen,
Ik had een paar dekjes overgekocht van iemand maar ik vind ze toch niet zo leuk op het paard staan
Zal ik ze weer op mp zetten?
Voel me altijd zo rot tegenover de vorige verkoper dan... maar anders blijven ze hier liggen terwijl ik er niks mee doe omdat ik ze niet leuk vind...
Jadeleigh263 schreef:Wat moet ik doen,
Ik had een paar dekjes overgekocht van iemand maar ik vind ze toch niet zo leuk op het paard staan
Zal ik ze weer op mp zetten?
Voel me altijd zo rot tegenover de vorige verkoper dan... maar anders blijven ze hier liggen terwijl ik er niks mee doe omdat ik ze niet leuk vind...
Jadeleigh263 schreef:Ja indd! @Donna89 het is altijd wel het proberen waard.
En het is burberry, als goed is kom ik daar wel snel van af..
Zit nog wel te twijfelen of ik hem weg zal doen. Vind het echt een leuk dekje alleen ik stoor me aan al die bolletjes enzo
xFioon schreef:Ik had dat laatst ook. Zelfs als ik ze dan eerst op zn kop zette op mn laptop draaide marktplaats ze weer terugecht naar. Heb de fotos er maar gewoon ondersteboven opgelaten, want het wilde echt niet anders lukken.
Jadeleigh263 schreef:pmarena schreef:Man dat is op de fiets nog prima te doen, wat is nou 23 km op een scooter
Hahaha ik verdwaal altijd, meestal ga ik tot maar 6 km en dan zelfs verdwaal ik al.
En aangezien mijn vespa heeel wat benzine verbruikt ben ik bijna een hele tank lichter dan en ik betaal al genoeg aan dat ding![]()
DaphneG schreef:Jadeleigh263 schreef:Ja indd! @Donna89 het is altijd wel het proberen waard.
En het is burberry, als goed is kom ik daar wel snel van af..
Zit nog wel te twijfelen of ik hem weg zal doen. Vind het echt een leuk dekje alleen ik stoor me aan al die bolletjes enzo
Kun je me details doorsturen in pb mocht je hem willen verkopen?