Ik ben gisteren geweest in Oxford St. Nog gekeken voor de groene blouse, maar die hadden ze niet (meer). Wel een leuke jurk, spijkerblouse, shirt, en riem kunnen vinden. Mijn broertje een jas en een broek.
Die shaping panty's hebben ze wel, ik had een paar gekocht (doosje van 2 stuks). Maat L, heb dat ook ongeveer, dus ik dacht moet passen. En het is een panty dus rekt wel iets mee. Panty's van de Action heb ik ook altijd in zo'n maat (meestal 38-40).
Ik kwam er niet in! Dus beetje harder trekken, met als gevolg een ladder nog voordat ik er met beide benen in zat. Dus neem 2 maten groter dan je normaal zou doen...of ligt dat weer aan mij en ben ik dikker dan ik dacht
Haha oh echt? Ik heb dus al een paar maar die heb ik inmiddels zo vaak gedragen dat ze niet meer mooi zijn. Maar dit zijn juist de enige pantys die niet kapot te krijgen zijn bij mij. Ik heb normaal xs/s maar had nu inderdaad wel een m gepakt. Maar ik doe dat met pantys altijd omdat ze anders te kort zijn (heb relatief lange benen). Maar knap dat jullie er ladders in kregen, dat is mij nog niet gelukt
Hier nog geen ladders gehad hoor, ook in die van de action niet maar dat is denk ik mede door de omgang ermee en omdat ik juist een maat/2 maten groter pak
Misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen, echter heb ik wel eens panty's gehad die dan een maat of 2 groter waren en die zaten dan ook weer niet lekker...ladder had ik er overigen wel met grof geweld in getrokken met mijn nagel hoor. In de ochtend moet het dan ook allemaal snel snel en dan lukt het niet en hup, een ladder (gat).
Ik heb t 1 keer geprobeerd en trok ze al kapot bij het aantrekken over mn been
Banyu
Geplaatst: 08-10-15 12:39
Jorinda schreef:
Ik ben gisteren geweest in Oxford St. Nog gekeken voor de groene blouse, maar die hadden ze niet (meer). Wel een leuke jurk, spijkerblouse, shirt, en riem kunnen vinden. Mijn broertje een jas en een broek.
Dat is een lang ritje vanuit Groningen?
Jorinda
Geplaatst: 09-10-15 00:41
Ik ben een week in Londen, natuurlijk. Ga niet vanuit Groningen alleen voor de Primark naar Londen Vandaag nog een keertje terug gegaan (handig, zo'n rechtstreekse buslijn vanaf hostel) en een Harry Potter pyjama, een blouse, een vest en sokken gekocht Mijn broertje nog 5 of 6 shirts.
Haha, neeee...dat snap ik! Was maar gekheid natuurlijk!
Samy
Geplaatst: 09-10-15 10:06
Hallo,
Kom even binnen vallen, want ik heb een vraagje aan jullie. Een paar maanden geleden heb ik van die foam zooltjes gezien bij volgens mij Almere. De kosten 3,- per zakje. Afgelopen week was ik bij Zoetemeer, daar hadden ze ze niet dus heb ik iemand in Almere gevraagd om daar te kijken. Helaas.
Mocht er iemand gaan en ze ergens wel tegen komen, wilt die dan 2 paar maat 37 mee nemen voor mij? Uiteraard betaal ik de kosten en de verzendkosten!
Dat ligt eraan op welk land je de site heb staan. Heb keer gecheckt, maar UK is verder voor dan NL. Valt me op als ik bij nieuwe artikelen kijk. Dus denk dat die nog wel komt hoor!
Ik snap het stuk wel maar andere kant ook niet, niet iedereen heeft genoeg geld om meer uit te kunnen geven aan kleding duurder dan primark of h en m ! Een vraagje wie weet of ze leuke onsies hebben bij de primark in almere? En verder leuke winter kleding?