Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Och arme koeien
Geen optie om ze binnen te houden met deze warme dagen?
Ik heb 2x een jaar stage gelopen op een melkveehouderij en met deze hitte werden de koeien vaan overdag binnen gelaten zodat ze schaduw hadden.
Niobe schreef:Nyaleti schreef:Meiden hoe gaan wij slapen vanavond? Man zelfs mijn slaapkamer die normaal gesproken wel redelijk koel blijft is nu echt een zweethok.
Kan het raam ook niet open laten vannacht want dan ben ik bang dat de katten op zelfstandig avontuur gaan
Is nu niet direct echt behulpzaam, maar misschien iets voor een toekomst: wij hebben stevige horren voor de ramen, dus wij hebben de ramen vaak open zonder bang te hoeven zijn dat de katten gaan avonturen
Hopelijk kun je wat verlichting (of verluchting) vinden!
Nyaleti schreef:Meiden hoe gaan wij slapen vanavond? Man zelfs mijn slaapkamer die normaal gesproken wel redelijk koel blijft is nu echt een zweethok.
Kan het raam ook niet open laten vannacht want dan ben ik bang dat de katten op zelfstandig avontuur gaan
Nyaleti schreef:Niobe schreef:Is nu niet direct echt behulpzaam, maar misschien iets voor een toekomst: wij hebben stevige horren voor de ramen, dus wij hebben de ramen vaak open zonder bang te hoeven zijn dat de katten gaan avonturen
Hopelijk kun je wat verlichting (of verluchting) vinden!
Heb ik! Alleen liggen de katten elke ochtend op de vensterbank te maffen. ik heb de hor nog niet eerder dicht gehad dus ze zijn niet voorbereid. Ik wil niet wakker worden van een kat die fanatiek in de hor springtEven een keer laten zien dus.
DuoPenotti schreef:Ik heb het trillen altijd uit.
Als dat op tafel klinkt, verschrikkelijk.
Geluiden kun je idd lieve hebben.
Zo had Huawei idd mooie forest geluiden met opstaan.
Die heb ik mee gekopieerd naar mijn huidige Samsung.
Maar voor alles zet ik alarmen.
Want ik vergeet echt alles.
Zelf een alarm nu in de auto.
Want tijdsbesef is er geen.
Alja schreef:Dit is de eerste nacht dit jaar dat ik de elektrische deken niet heb aangehad
MarlindeRooz schreef:Alja schreef:Dit is de eerste nacht dit jaar dat ik de elektrische deken niet heb aangehad
Ik heb m’n tweede dekbed ook niet op gehad. Heb heerlijk geslapen onder m’n verzwaringsdeken.![]()
Ik ben gemaakt voor dit weer haha.
MarlindeRooz schreef:Alja schreef:Dit is de eerste nacht dit jaar dat ik de elektrische deken niet heb aangehad
Ik heb m’n tweede dekbed ook niet op gehad. Heb heerlijk geslapen onder m’n verzwaringsdeken.![]()
Ik ben gemaakt voor dit weer haha.