M_D_H schreef:Dat de parkeerplaats voor mijn deur tegenwoordig gebruikt wordt door carpoolers en drugsdealers.
Die eerste zijn fiets vervelend omdat de bewoners bij thuiskomst niet kunnen parkeren omdat mensen er staan die hier niet wonen en ook gewoon een eindje verder, naar de carpoolplaats kunnen rijden (maar daar dus te lui voor zijn) en die 2de zijn super vervelend omdat ze onguur zijn, voor overlast zorgen en het type mens zijn waar zelf ik nog even een keertje over nadenk of ik ze wel durf aan te spreken (en dat is nieuw, want dat heb ik bij vrijwel niemand)
Dubbel parkeren, maar dan wel zo dat ze er niet uit kunnen
. Nog steeds geen rails omdat de makervan dat ding meent dat alle huizen en plafonds kaarsrecht zijn
.
) . "Maar maak je geen zorgen, binnen paar weken begint het gras goed te groeien, dan kunnen ze op de wei" Euhm, nee, geen optie, paard was al 3x bevangen. "Maar ik heb er wel in ronde balen, mss kan ik je hiermee helpen?" Nee, past niet in mijn Haybutler. Waarom is paarden houden zoveel moeilijker geworden de laatste jaren? Vroeger liep dat van een leien dakje, en nu is dat een levenslange zoektocht geworden.

ik verzamel ook Funko's en zou ook niet blij zijn
zonde zeg!
ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.