Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 17:08

M_D_H schreef:
Dat de parkeerplaats voor mijn deur tegenwoordig gebruikt wordt door carpoolers en drugsdealers.
Die eerste zijn fiets vervelend omdat de bewoners bij thuiskomst niet kunnen parkeren omdat mensen er staan die hier niet wonen en ook gewoon een eindje verder, naar de carpoolplaats kunnen rijden (maar daar dus te lui voor zijn) en die 2de zijn super vervelend omdat ze onguur zijn, voor overlast zorgen en het type mens zijn waar zelf ik nog even een keertje over nadenk of ik ze wel durf aan te spreken (en dat is nieuw, want dat heb ik bij vrijwel niemand)

Dubbel parkeren, maar dan wel zo dat ze er niet uit kunnen ~~}>

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 17:18

Containers in het vak zetten met lint ertussen wil ook wel werken. Zag ik hier in de straat vanwege verbouwingen meermaals gebeuren.
Of je dit dagelijks kan doen denk ik alleen niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 17:19

Het zit niet mee vandaag _O-. Nog steeds geen rails omdat de makervan dat ding meent dat alle huizen en plafonds kaarsrecht zijn :').

Volgend weekend een laser huren en poging twee. *Zucht.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 17:21

Ik wil eigenlijk mijn tomaten plantjes over planten, maar ik heb denk ik niet genoeg potgrond en de winkel is over 10 minuten dicht -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 17:52

Ik werd uitgemaakt voor Duitser vandaag in de stad, en gevraagd of ik misschien ook Nederlands kon spreken. Want ik zie eruit als een Duitser, blijkbaar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:09

Ik vind het zo stom dat de mcdonalds in de warmere maanden geen milkshake chocola heeft

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:19

Niobe schreef:
Ik vind het zo stom dat de mcdonalds in de warmere maanden geen milkshake chocola heeft

Juist deze!!!!!! En ik lust alleen maar chocomilkshake..

SincereQ

Nu heb ik zin in mcdonalds -O-

saskiaojan

Boheme schreef:
Niobe schreef:

Juist deze!!!!!! En ik lust alleen maar chocomilkshake..

Eens!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:25

Eens.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:28

Zucht, was ik overal beetje te enthousiast over mijn hooi, dus paar vrienden/kennissen/buren zijn daar ook gaan kopen. Bij mijn bestelling in januari hadden ze nog massa's voorraad. Bel ik vandaag om opnieuw te bestellen (was van plan zeker 150 pakjes te kopen): "Sorry, we zitten bijna door onze voorraad heen, om iedereen te bedienen verkopen we maar per 5 pakjes" (dan wss aan de hoofdprijs, niet eens gevraagd :( ) . "Maar maak je geen zorgen, binnen paar weken begint het gras goed te groeien, dan kunnen ze op de wei" Euhm, nee, geen optie, paard was al 3x bevangen. "Maar ik heb er wel in ronde balen, mss kan ik je hiermee helpen?" Nee, past niet in mijn Haybutler. Waarom is paarden houden zoveel moeilijker geworden de laatste jaren? Vroeger liep dat van een leien dakje, en nu is dat een levenslange zoektocht geworden.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:29

Telpeva schreef:
Ik werd uitgemaakt voor Duitser vandaag in de stad, en gevraagd of ik misschien ook Nederlands kon spreken. Want ik zie eruit als een Duitser, blijkbaar.

En hoe ziet een Duitser er dan uit? Wist niet dat die typische "raskenmerken" hadden :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:30

xPabloBokt schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.

Is er geen HG combimagnetronreiniger? :D

Zeker wel! Maar ook dat is geen wonderspul en is ook behoorlijk chemisch.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:40

Dat mijn verzamelitem, waarbij de verpakking heel belangrijk is, zo op de post is gedaan %)
Afbeelding

Stickers willen er niet af, meerdere beschadiging aan de doos, zelfs nat geworden... Gelukkig krijg ik m'n geld terug :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:43

Daphne__ schreef:
Dat mijn verzamelitem, waarbij de verpakking heel belangrijk is, zo op de post is gedaan %)
[ [url=m/aYVYWh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stickers willen er niet af, meerdere beschadiging aan de doos, zelfs nat geworden... Gelukkig krijg ik m'n geld terug :')

Ohneeee ik voel de pijn |( ik verzamel ook Funko's en zou ook niet blij zijn := zonde zeg!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:45

hwn schreef:
Zucht, was ik overal beetje te enthousiast over mijn hooi, dus paar vrienden/kennissen/buren zijn daar ook gaan kopen. Bij mijn bestelling in januari hadden ze nog massa's voorraad. Bel ik vandaag om opnieuw te bestellen (was van plan zeker 150 pakjes te kopen): "Sorry, we zitten bijna door onze voorraad heen, om iedereen te bedienen verkopen we maar per 5 pakjes" (dan wss aan de hoofdprijs, niet eens gevraagd :( ) . "Maar maak je geen zorgen, binnen paar weken begint het gras goed te groeien, dan kunnen ze op de wei" Euhm, nee, geen optie, paard was al 3x bevangen. "Maar ik heb er wel in ronde balen, mss kan ik je hiermee helpen?" Nee, past niet in mijn Haybutler. Waarom is paarden houden zoveel moeilijker geworden de laatste jaren? Vroeger liep dat van een leien dakje, en nu is dat een levenslange zoektocht geworden.

Dat is de reden waarom ik aan niemand vertel bij wie ik mijn hooi koop.
Zware pakken aan 2,20€ per stuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:52

Telpeva schreef:

Ga dan ook niet in Dirndl naar de Lidl. Duh!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:55

Alles is echt heel zwaar op dit moment, ook al voelt het zo niet.
Ik werk meer dan 50 uur in de week maar, ik moet echt minderen daarmee. Het is alleen zo dat ik echt het gevoel heb alsof ik faal tegenover mijn werkgevers. Ik wil zo graag kunnen werken zoals ik daarvoor deed.
Maar dat is niet mogelijk tijdens mijn therapietraject. Ik vergeet soms dat ik ziek ben, ik voel me niet eens ziek soms. Ik zit niet in het gips, ik ervaar geen lichamelijke klachten en toch ben ik ziek. Het is zo ontzettend stom allemaal. -O-

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 18:57

fotolijstje schreef:
Alles is echt heel zwaar op dit moment, ook al voelt het zo niet.
Ik werk meer dan 50 uur in de week maar, ik moet echt minderen daarmee. Het is alleen zo dat ik echt het gevoel heb alsof ik faal tegenover mijn werkgevers. Ik wil zo graag kunnen werken zoals ik daarvoor deed.
Maar dat is niet mogelijk tijdens mijn therapietraject. Ik vergeet soms dat ik ziek ben, ik voel me niet eens ziek soms. Ik zit niet in het gips, ik ervaar geen lichamelijke klachten en toch ben ik ziek. Het is zo ontzettend stom allemaal. -O-

50 uur per week werken?? Vind het al voor een gezond persoon te veel, laat staan als je in een therapietraject zit.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 19:14

Kwam er vandaag achter dat een collega ons team met behoorlijk wat sh*t opzadelt.

Ze heeft wat naars meegemaakt, en zit daardoor in een soort re-integratie. Ze werkt hier drie jaar en heeft de voorgaande twee jaren ook iets meegemaakt waardoor ze er maanden uit lag en moest reintegreren.

Werk moet gebeuren, dus door. Ze meldt bij ons dat het niet gaat en laat alles vallen. Mijns inziens iets te vaak vlak voor weekend of bij mooi weer. Manager weet schijnbaar van niks want die meldt ze dus blijkbaar niks.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 19:34

Urbanus schreef:

Ik zal je tip meenemen voor een volgende keer _O-

Spoiler:
Ik heb al de hele middag zo'n urge om bij alles NEIN! NEIN! NEIN! NEIN! NEIN! te bleren

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 19:35

Urbanus schreef:

Maar een dirndl jurkje ziet er juist zo leuk uit met die nieuwe wanstaltige slippers!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 19:59

Bestelde eten is al 45min te laat en ben 32 weken zwanger = hooonnggeeerrrrrrr := :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 20:22

Noodsituatie op werk dus ik met brandwonden en stijfheid op komen draven dacht voor een paar uurtje maar nu was de vraag of ik toch nog langer wou blijven.

Dat was eigenlijk niet de bedoeling maar kan over een uur wel naar huis

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 21:47

Arethe schreef:
Huis is verkocht, moeten 30 juni de overdracht doen en 10 juni verhuizen. Nieuwe school wil niet meewerken met plaatsing van mijn dochter voor de zomervakantie en vind het niet meer dan logisch dat ik elke dag op en neer ga rijden naar de oude school tot het vakantie is. Hoe dan?! |o ik kan toch niet elke dag voor werk even ruim 45 min in de spits gaan rijden om haar op school te krijgen.

Probleem is opgelost door onze huidige directeur, ik ben deze man zo dankbaar!

Dan een andere ergernis, morgen is mijn ex-man jarig en zit het huis vol met zijn familie. Zo ontzettend geen zin in. Ik heb braaf een leuk cadeau gekocht, zodat mijn dochter iets kan geven en we gaan hem wakker zingen etc etc maar ik heb gewoon geen zin in al die mensen..