Dankje Maralyn! Ik zal tegen die tijd een foto posten in het waar werd je blij van topic, of hier weer klagen als zou blijken dat ik nog lang moet wachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Die enorme knallen van vuurwerk. Begint dat nu al?
_San87_ schreef:black_kelpie schreef:Mijn favoriete bezorgrestaurant heeft z'n prijzen met ruim 20% omhoog gegooid. Het zal vast nodig zijn maar dit is voorlopig wel de laatste keer dat ik daar wat bestel
Poeh, dat is ook niet een beetje omhoog.
LWDaisy schreef:Merlen schreef:LWDaisy,heb je haar geen aanrijdingsformulier laten invullen dan?
Sowieso altijd doen ook al is er op het eerste zicht niet veel aan de hand.
Nee helaas, dat heb ik niet gedaan. Ik heb niet eens een aanrijdingsformulier.. Geen idee of dat moet, met een scooter? Ik haal er in ieder geval wel één op bij mijn verzekering na deze les![]()
Ik heb de bestuurder zonet proberen bellen - ze drukt af. Ik heb een afspraak staan bij de politie morgen om 16u. Als ik haar dan nog niet heb gehoord gaat die afspraak lekker door. Ik heb me menselijk opgesteld, zij niet, jammer dan hoor.
LWDaisy schreef:Ik heb me eergisteren flink geërgerd!
Ik was onderweg naar mijn (vrijwilligers)werk met mijn brommertje toen ik door een auto werd aangereden. Ik ben niet gevallen, en de poot van mijn brommer heeft de klap zo te zien volledig opgevangen. Motorisch lijkt er niets geraakt te zijn. Ik ben vloekend afgestapt, de bestuurster van de auto was zo te zien flink geschrokken.
Ik snap niet hoe zij mij niet heeft gezien.
[ [url=m/RPtewj.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam van "achter" het blauwe bord "Liezele", zij kwam van achter de haaientanden. Het kwas kwart na 1 in de namiddag dus geen laaghangende zon oid, de foto is nog geen kwartier na het ongeval genomen. Het fietspad gaat in 2 richtingen, en dat lijkt me nogal duidelijk ook, gezien de pijlen. Ze zou dus moeten zién dat ze links en rechts moet kijken voor ze oversteekt. Er staat ook nog eens een bord dat duidelijk maakt dat dit een fietspad is. Op de baan mag je 70km/u, daardoor ben ik verplicht het fietspad te nemen.
Ik was al half voorbij haar auto toen ik haar uit mijn ooghoek zag vertrekken - WTF? Ik kan niet echt uitwijken gezien de tegenliggers en had daar ook geen tijd meer voor. Ze heeft me met de linkervoorkant van haar auto achteraan mijn brommer geraakt.
Ze was zo te zien héél erg geschrokken, en volgens mij stiekem heel opgelucht dat ik niet onderuit ben gegaan. We hebben gegevens uitgewisseld, en ik had haar gezegd dat ik zou laten weten of er iets aan mijn brommer aan was. Daar was zo snel niet correct over te oordelen, ik zag niet meteen iets maar heb gezegd dat ik er een stuk mee zou moeten rijden om zeker te zijn. Ik heb waar zij bij was een stuk bumper uit de poot gepeuterd, en heb een ander stuk moeten laten zitten omdat het zo vast zat dat ik het er niet uitkreeg. Was dus toch wel een flinke klap, en ik denk echt dat ze me op de best mogelijke plaats heeft geraakt. 10cm verder naar voor of achter had een heel andere uitkomst gegeven.
Ik heb haar gisterenochtend laten weten dat ik denk dat er motorisch niets aan de hand is, maar dat mijn poot wel stevig geraakt is. Toen we ter plaatse naar mijn brommer keken, stond die op de poot - het is wanneer mijn brommertje op de bandjes staat dat je ziet dat de poot flink geraakt is. Die is 3-4cm verschoven en komt nu tot tegen mijn kickstarter ipv dat hij daar een paar cm onder staat. Het laspunt is gebarsten.
Ze heeft niet gereageerd op mijn bericht, dus ik begin nerveus te worden. Ik heb haar laten weten dat ik vandaag een offerte voor herstelling laat opmaken en dan contact opneem, dus misschien wacht ze gewoon daar op, maar vind het maar eng dat ze niet antwoord..
Ik ben blijven staan en heb haar als eerste laten vertrekken zodat ik nog rustig een foto van haar auto/nummerplaat kon maken.
Ik hoop echt dat ze straks de telefoon opneemt als ik haar bel. Zoniet, stap ik uiteraard naar de politie. Ik baal al op voorhand, want ik ben een eerlijk mens - ik zou het niet in mijn hoofd halen de krassen die er al waren op haar te schuiven oid, dus hoop maar dat ze gewoon opneemt en haar verantwoordelijkheid opneemt..
Suliko schreef:Ik ga slapen terwijl ik naar mijn eigen stem luister die de tekst voor mijn presentatie morgen voorleest.![]()
Het schijnt dat Russische spionnen zo andere talen leren, dus ik ga ervoor.
oomens schreef:Suliko schreef:Ik ga slapen terwijl ik naar mijn eigen stem luister die de tekst voor mijn presentatie morgen voorleest.![]()
Het schijnt dat Russische spionnen zo andere talen leren, dus ik ga ervoor.
"Omelette du fromage!"
astrea schreef:Sterkte en hopelijk wordt alles netjes opgelost.
Wat ik me afvraag of er aan de kant van de haaientanden ook een waarschuwingsbord staat dat fietsers van beide kanten kunnen komen.
Want kan me voorstellen dat als je er niet bekend bent dat je niet verwacht dat ze van beide kanten komen.
En die pijlen op het wegdek zie je vaker niet dan wel.
Kairos schreef:Mijn enige vriendin die nooit meer iets wil doenKomt ook met 0 initiatief en als ik zeg van stuur je rooster dan eens komt er weer niks
Ik voel me soms best wel eenzaam, gewoon omdat ik moeite heb om mensen te vinden die vrienden zoeken en waar ik ook echt aansluiting bij voel.
Urbanus schreef:Kairos schreef:Mijn enige vriendin die nooit meer iets wil doenKomt ook met 0 initiatief en als ik zeg van stuur je rooster dan eens komt er weer niks
Ik voel me soms best wel eenzaam, gewoon omdat ik moeite heb om mensen te vinden die vrienden zoeken en waar ik ook echt aansluiting bij voel.
Er is op bokt een topic over nieuwe vrienden maken, ken je dat al?