Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 20:54

Bij gerbils heten de jongen ook pups :j dus jonge gerbils inderdaad, niet jonge honden.

Dankje Maralyn! Ik zal tegen die tijd een foto posten in het waar werd je blij van topic, of hier weer klagen als zou blijken dat ik nog lang moet wachten _O- ik kan helemaal nergens anders meer aan denken, wachten duurt langgg

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:14

Cayenne schreef:
Die enorme knallen van vuurwerk. Begint dat nu al?

Jep begin van de week ook al bushokje hier vlakbij opgeblazen.

Voor de 3de keer deze week mijn hoofd gestoten. Heb nu 2 mooie bulten op mijn voorhoofd (links) en nu ook nog 1 rechts op mijn achterhoofd.

Word weer tijd dat ze 's avonds slot op de papier containers gaan doen. Gok dat we anders binnenkort een keer container brandje gaan krijgen. 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:23

Van die sociale media kanalen die denken dat het leuk overkomt om bepaalde woorden heel irritant te maken.

Ik zie nu van primevideonl een post waarin ze zeggen

' zo veel zin om weer herfstfitjes te dragen'

Fitjes als in outfit.

Doe gewoon even normaal -O-

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:24

Heerliedepeerlie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:28

Zebrastreep schreef:
Van die sociale media kanalen die denken dat het leuk overkomt om bepaalde woorden heel irritant te maken.

Ik zie nu van primevideonl een post waarin ze zeggen

' zo veel zin om weer herfstfitjes te dragen'

Fitjes als in outfit.

Doe gewoon even normaal -O-

Oh huiltjes

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:35

Ik ga slapen terwijl ik naar mijn eigen stem luister die de tekst voor mijn presentatie morgen voorleest. :+

Het schijnt dat Russische spionnen zo andere talen leren, dus ik ga ervoor.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:44

_San87_ schreef:
black_kelpie schreef:
Mijn favoriete bezorgrestaurant heeft z'n prijzen met ruim 20% omhoog gegooid. Het zal vast nodig zijn maar dit is voorlopig wel de laatste keer dat ik daar wat bestel ;(

Poeh, dat is ook niet een beetje omhoog :oo.

Gezien de situatie wil dat nog steeds zeggen dat ze de extra kosten gewoon grotendeels zelf opvangen. Als het zo doorgaat, gaat de helft van de Belgische kleine zelfstandigen failliet :(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:46

LWDaisy schreef:
Merlen schreef:
LWDaisy,heb je haar geen aanrijdingsformulier laten invullen dan?
Sowieso altijd doen ook al is er op het eerste zicht niet veel aan de hand.

Nee helaas, dat heb ik niet gedaan. Ik heb niet eens een aanrijdingsformulier.. Geen idee of dat moet, met een scooter? Ik haal er in ieder geval wel één op bij mijn verzekering na deze les :)
Ik heb de bestuurder zonet proberen bellen - ze drukt af. Ik heb een afspraak staan bij de politie morgen om 16u. Als ik haar dan nog niet heb gehoord gaat die afspraak lekker door. Ik heb me menselijk opgesteld, zij niet, jammer dan hoor.

Idd altijd invullen. Laat elk zijn kant invullen én handtekening. En anders politie erbij. Nooit nooit nooit zonder doen.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 06:22

LWDaisy schreef:
Ik heb me eergisteren flink geërgerd!
Ik was onderweg naar mijn (vrijwilligers)werk met mijn brommertje toen ik door een auto werd aangereden. Ik ben niet gevallen, en de poot van mijn brommer heeft de klap zo te zien volledig opgevangen. Motorisch lijkt er niets geraakt te zijn. Ik ben vloekend afgestapt, de bestuurster van de auto was zo te zien flink geschrokken.

Ik snap niet hoe zij mij niet heeft gezien.
[ [url=m/RPtewj.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kwam van "achter" het blauwe bord "Liezele", zij kwam van achter de haaientanden. Het kwas kwart na 1 in de namiddag dus geen laaghangende zon oid, de foto is nog geen kwartier na het ongeval genomen. Het fietspad gaat in 2 richtingen, en dat lijkt me nogal duidelijk ook, gezien de pijlen. Ze zou dus moeten zién dat ze links en rechts moet kijken voor ze oversteekt. Er staat ook nog eens een bord dat duidelijk maakt dat dit een fietspad is. Op de baan mag je 70km/u, daardoor ben ik verplicht het fietspad te nemen.
Ik was al half voorbij haar auto toen ik haar uit mijn ooghoek zag vertrekken - WTF? Ik kan niet echt uitwijken gezien de tegenliggers en had daar ook geen tijd meer voor. Ze heeft me met de linkervoorkant van haar auto achteraan mijn brommer geraakt.

Ze was zo te zien héél erg geschrokken, en volgens mij stiekem heel opgelucht dat ik niet onderuit ben gegaan. We hebben gegevens uitgewisseld, en ik had haar gezegd dat ik zou laten weten of er iets aan mijn brommer aan was. Daar was zo snel niet correct over te oordelen, ik zag niet meteen iets maar heb gezegd dat ik er een stuk mee zou moeten rijden om zeker te zijn. Ik heb waar zij bij was een stuk bumper uit de poot gepeuterd, en heb een ander stuk moeten laten zitten omdat het zo vast zat dat ik het er niet uitkreeg. Was dus toch wel een flinke klap, en ik denk echt dat ze me op de best mogelijke plaats heeft geraakt. 10cm verder naar voor of achter had een heel andere uitkomst gegeven.

Ik heb haar gisterenochtend laten weten dat ik denk dat er motorisch niets aan de hand is, maar dat mijn poot wel stevig geraakt is. Toen we ter plaatse naar mijn brommer keken, stond die op de poot - het is wanneer mijn brommertje op de bandjes staat dat je ziet dat de poot flink geraakt is. Die is 3-4cm verschoven en komt nu tot tegen mijn kickstarter ipv dat hij daar een paar cm onder staat. Het laspunt is gebarsten.

Ze heeft niet gereageerd op mijn bericht, dus ik begin nerveus te worden. Ik heb haar laten weten dat ik vandaag een offerte voor herstelling laat opmaken en dan contact opneem, dus misschien wacht ze gewoon daar op, maar vind het maar eng dat ze niet antwoord..

Ik ben blijven staan en heb haar als eerste laten vertrekken zodat ik nog rustig een foto van haar auto/nummerplaat kon maken.
Ik hoop echt dat ze straks de telefoon opneemt als ik haar bel. Zoniet, stap ik uiteraard naar de politie. Ik baal al op voorhand, want ik ben een eerlijk mens - ik zou het niet in mijn hoofd halen de krassen die er al waren op haar te schuiven oid, dus hoop maar dat ze gewoon opneemt en haar verantwoordelijkheid opneemt..

Sterkte en hopelijk wordt alles netjes opgelost.

Wat ik me afvraag of er aan de kant van de haaientanden ook een waarschuwingsbord staat dat fietsers van beide kanten kunnen komen.
Want kan me voorstellen dat als je er niet bekend bent dat je niet verwacht dat ze van beide kanten komen.
En die pijlen op het wegdek zie je vaker niet dan wel.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 06:49

Mijn vriend die me videobelt terwijl hij in een taxi zit in Taiwan met 2 Taiwanezen en 1 Canadees die druk aan het praten zijn terwijl ik net wakker ben en nog in bed lig. Beetje intens. En hij dan ook nog het beeld naar hen toedraait zodat ze hallo tegen me kunnen zeggen, het was donker bij mij dus zagen ze me niet, maar echt niet chill als je net wakker bent. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:29

Suliko schreef:
Ik ga slapen terwijl ik naar mijn eigen stem luister die de tekst voor mijn presentatie morgen voorleest. :+

Ik heb mijn mondelinge rondleiding in het Engels ook ingesproken en 2 dagen lang afgespeeld. Ik was geslaagd voor mijn examen :j

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:53

Suliko schreef:

"Omelette du fromage!"

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 09:57

Iemand die 100x benoemd nee ik ben niet zenuwachtig. Oké wel dus :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:01

oomens schreef:
Suliko schreef:

"Omelette du fromage!"

Thats all you can say, thats all you can say thats all you can say thats all you can say

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:09

Ik hoorde van de week voor het eerst iemand gezel zeggen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:58

Woningbouw: wil je alsjeblieft niet zoveel reparatieverzoeken indienen want dat kost veel geld. Uh... Als jullie je zooi oplossen in plaats van negeren dan hoef ik niet 20 reparatieverzoeken in te dienen per probleem.
Nog een paar weken en dan ben ik van ze af.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:00

astrea schreef:
Sterkte en hopelijk wordt alles netjes opgelost.

Wat ik me afvraag of er aan de kant van de haaientanden ook een waarschuwingsbord staat dat fietsers van beide kanten kunnen komen.
Want kan me voorstellen dat als je er niet bekend bent dat je niet verwacht dat ze van beide kanten komen.
En die pijlen op het wegdek zie je vaker niet dan wel.

Als het goed is leer je als automobilist dat fietsers/bromfietsers ten alle tijden overal vandaan kunnen komen, of het nou 1 richting is of niet eens een fietspad is.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:10

Mijn enige vriendin die nooit meer iets wil doen -O- Komt ook met 0 initiatief en als ik zeg van stuur je rooster dan eens komt er weer niks :') Ik voel me soms best wel eenzaam, gewoon omdat ik moeite heb om mensen te vinden die vrienden zoeken en waar ik ook echt aansluiting bij voel. :\

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:13

Kairos schreef:
Mijn enige vriendin die nooit meer iets wil doen -O- Komt ook met 0 initiatief en als ik zeg van stuur je rooster dan eens komt er weer niks :') Ik voel me soms best wel eenzaam, gewoon omdat ik moeite heb om mensen te vinden die vrienden zoeken en waar ik ook echt aansluiting bij voel. :

Er is op bokt een topic over nieuwe vrienden maken, ken je dat al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:15

Dat ik me oprecht een dag vergist heb in de deadline van de uni |( .
Heb oprecht mijn hele planning aangepast dat ik hem vandaag kon inleveren, was de deadline gisteren |o .

Het is voor feedback, en niet voor een cijfer. Maar heb de feedback wel nodig. En dit zijn dezelfde vrouwen als "Als je dit vak moeilijk vindt moet je lekker terug gaan naar de middelbare school." (mevrouw, ik ben 30)
"Wij geven de beste feedback van Nederland, dus je moet niet klagen als het niet bevalt." (Oftewel, we hebben een stel arbitraire eisen die andere universiteiten niet stellen zodat we ons zelf wijs kunnen maken dat we superieur zijn).
"En als je domme vragen stelt beantwoorden we die lekker niet, want ik heb wel wat beters te doen" .

Shoot me. Heb hem wel gemaild, maargoed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:20

Ah oliebol, uitgerekend bij jou en uitgerekend bij die docent. Wat poedersuiker!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 12:59

Urbanus schreef:
Kairos schreef:
Mijn enige vriendin die nooit meer iets wil doen -O- Komt ook met 0 initiatief en als ik zeg van stuur je rooster dan eens komt er weer niks :') Ik voel me soms best wel eenzaam, gewoon omdat ik moeite heb om mensen te vinden die vrienden zoeken en waar ik ook echt aansluiting bij voel. :

Er is op bokt een topic over nieuwe vrienden maken, ken je dat al?

Bedankt voor de tip! Klinkt ook wel spannend, maar ik zal het een stipje geven en mezelf misschien binnenkort over de drempel schoppen :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 13:08

Spa dag voor de hond. Hij durft niet naar een trimster dus moet het zelf doen. Maar hoe goed ik m'n best doe het knippen blijft drama en m'n hond loopt 2 weken voor banketstaaf met happen in z'n vacht :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 13:20

Pakketje zou tussen 8:30 en 11:30 komen.
Het pakketje is er nog niet :x

Ik heb gewoob zoveel zin om mijn hamsterbak aan te passen met nieuw spul :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 13:49

Lau schreef:
Ik hoorde van de week voor het eerst iemand gezel zeggen :r

Dat vind ik eigenlijk juist wel een mooi woord.

Reisgezel <3