Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 22:32

En hier 1e keer idd zenuwachtig maar vind daten nu volwassen en met levens ervaring wel fijner en ben wel binnen 5 minuten van die zenuwen vaak af. Met daten voor te scharrelen niet echt zenuwachtig meer maar als ik date en m'n gevoel open wil stellen ben ik dat wel. Vrijdag was ik echt zenuwachtig :').

Marocje deel je mening. Had een rare date gehad via feeld. Verkeerd ingeschat en ook blij dat het niet thuis was...plus daarbij ook voornemen om even te video bellen want vond dat echt zonde van m'n avond.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 22:39

Ja ik had dus wel bij hem thuis afgesproken. Was nl verder rijden dan ik normaal deed dus zou meteen blijven slapen.. Hij had allemaal lekkere dingen gehaald voor ontbijt..

Maar echt, eenmaal dat ik ie de deur open deed (ik moest daarna nog naar boven, soort flat) wist ik al dat het het geen match was.

Uiteindelijk dus na wat drinken aangegeven weer naar huis te gaan, wegens geen klik. Hij snapte er niks van. Nog een bevestiging dat het niet goed zat, anders voel je dat toch aan?

Maar prima kerel verder. Heb me nooit in gevaar gevoeld maar dit was wel echt een waarschuwing. Die ik overigens wel vaker had gehad mensen :j

Videobellen is mij ook weleens gevraagd maar dat doe ik niet. Met niemand overigens. Maar snap het wel dat dit eigelijk veel beter zou zijn. Voor beiden kanten.

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:22

Ik heb alleen maar gedate met de intentie om iemans te vinden voor langetermijn. Dat losse, voor de gezelligheid, past niet bij mij als persoon.