. Marocje deel je mening. Had een rare date gehad via feeld. Verkeerd ingeschat en ook blij dat het niet thuis was...plus daarbij ook voornemen om even te video bellen want vond dat echt zonde van m'n avond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
dus dat is maar net hoe je er in zit. Als het geen nee-gevoel geeft, kun je het toch nog een (paar) date(s) de kans geven? Mijn vriend praat ook meer als hij zenuwachtig is, dus wellicht komt het daar vandaan inderdaad
Zonnetje81 schreef:Lijkt me dat je dat wel voelt? Als ik de ander was en we waren een paar weken verder en ik kwam hier achter dat er een tweede rond liep zou ik er meteen klaar mee zijn.
En eerlijk zeggen is wel het meest fatsoenlijke. dat doodbloeden nog in iemand zn gedachten komt
Herfstblad schreef:Zonnetje81 schreef:Lijkt me dat je dat wel voelt? Als ik de ander was en we waren een paar weken verder en ik kwam hier achter dat er een tweede rond liep zou ik er meteen klaar mee zijn.
En eerlijk zeggen is wel het meest fatsoenlijke. dat doodbloeden nog in iemand zn gedachten komt
Oh echt? Ik dacht dat je pas exclusief gaat daten wanneer dat is uitgesproken. Dus stel ik heb 4 dates met A en het is leuk. Dat ik best ondertussen nog 2 dates met B kan hebben?
Herfstblad schreef:Zonnetje81 schreef:Lijkt me dat je dat wel voelt? Als ik de ander was en we waren een paar weken verder en ik kwam hier achter dat er een tweede rond liep zou ik er meteen klaar mee zijn.
Oh echt? Ik dacht dat je pas exclusief gaat daten wanneer dat is uitgesproken. Dus stel ik heb 4 dates met A en het is leuk. Dat ik best ondertussen nog 2 dates met B kan hebben?
[/quote]Herfstblad schreef:Ik ben altijd heel snel in iemand afkappen dus we gaan gewoon op een 2e date. Het is wel weer afwachten wat want hij moet oppas hebben voor de hond. Het leek mij wel leuk om een middagje naar de dierentuin te gaan.
Herfstblad schreef:Ja, ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Ik heb toen ik 16 was verkering gehad 1,5 jaar. Maar daarna nooit meer. Dus geen idee wat "normaal" is. Ik ben ook eigenlijk niet direct opzoek naar mr. Right. Ik wil vooral uitzoeken wat ik leuk en aantrekkelijk vindt en wat ik niet leuk vindt. Het voelt voor mij niet goed als het na date 2/3 leuk is om dan gelijk exclusief te gaan. Stel we zouden intiem raken omdat het zo gaat. (Wil je ook uitzoeken) vind ik dat ik nog prima dates kan hebben met andere mannen. Niet alleen doelend op seks. Stel ik zou 3 mannen daten waarvan ik 1 helemaal geweldig vindt en dat hij er ook boven uit springt zou ik wel direct eerlijk zijn na de rest. Ook als hij mij na date 2 hierover zou vragen zou ik eerlijk zijn dat ik nu ook nog wel andere dates heb. (Zou willen)