Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 22:32

En hier 1e keer idd zenuwachtig maar vind daten nu volwassen en met levens ervaring wel fijner en ben wel binnen 5 minuten van die zenuwen vaak af. Met daten voor te scharrelen niet echt zenuwachtig meer maar als ik date en m'n gevoel open wil stellen ben ik dat wel. Vrijdag was ik echt zenuwachtig :').

Marocje deel je mening. Had een rare date gehad via feeld. Verkeerd ingeschat en ook blij dat het niet thuis was...plus daarbij ook voornemen om even te video bellen want vond dat echt zonde van m'n avond.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 22:39

Ja ik had dus wel bij hem thuis afgesproken. Was nl verder rijden dan ik normaal deed dus zou meteen blijven slapen.. Hij had allemaal lekkere dingen gehaald voor ontbijt..

Maar echt, eenmaal dat ik ie de deur open deed (ik moest daarna nog naar boven, soort flat) wist ik al dat het het geen match was.

Uiteindelijk dus na wat drinken aangegeven weer naar huis te gaan, wegens geen klik. Hij snapte er niks van. Nog een bevestiging dat het niet goed zat, anders voel je dat toch aan?

Maar prima kerel verder. Heb me nooit in gevaar gevoeld maar dit was wel echt een waarschuwing. Die ik overigens wel vaker had gehad mensen :j

Videobellen is mij ook weleens gevraagd maar dat doe ik niet. Met niemand overigens. Maar snap het wel dat dit eigelijk veel beter zou zijn. Voor beiden kanten.

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 06:22

Ik heb alleen maar gedate met de intentie om iemans te vinden voor langetermijn. Dat losse, voor de gezelligheid, past niet bij mij als persoon.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 18:36

Was een paar weken heel leuk met iemand aan het daten, voelde heel goed aan vanuit beide. Merkte wel dat hij iets te graag wilt en ik heb van mezelf altijd even rustig aan maar voelde echt goed en dacht wel dit zou hem eens kunnen worden.. was ik vanmiddag bij hem en zegt die ineens ja het gevoel is ineens anders sinds een paar dagen. Niks van gemerkt op de app, begroette me nog in de ochtend zoals elke ochtend met een hartje enzo en ook met weltrusten en nu ineens dit. Normaal kon hij niet van me afblijven en vanmiddag kon er amper een kus vanaf en toen dacht ik al hmm apart.
Pff ben er toch meer kapot van dan ik dacht..

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 21:32

Aah wat jammer zeg, gaf hij ook aan waardoor dat kwam?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 21:33

Nee dat wist hij zelf ook niet zegt hij en hij baalt er ook van omdat hij ook dacht dat het wel wat zou worden omdat we zoveel gelijkenissen hadden en het zo goed voelde.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 21:37

Op tiktok heb je het account mannengeheim, daar zag ik iets voorbij komen over mannen die te snel beginnen. Sowieso wel een interessant account met een knipoog :')

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 09:39

Ik heb vanmiddag een date! We zouden eerst alleen wat drinken, maar hij heeft een pup die hij nog niet zo lang alleen kan laten. Dus nu gaan we wandelen in het bos. Ik neem wat lekkers en thee mee voor onderweg..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 10:34

Klinkt leuk!

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:59

Nou ik ben weer terug van de date. Weten jullie vanaf de eerste date gelijk "hier ziet potentie in?"

Ik weet het niet is vooral mijn antwoord nu. We gingen dus wandelen in het bos ivm zijn pup. Het is natuurlijk prachtig weer om te wandelen. Hij had zijn andere grote hond ook mee en ik ben opzich een echte grote dierenvriend. Dus ik vond het helemaal niet erg wat dat aan gaat. Maar ik kon wel merken dat hij een echte hondenman is. Zo eentje met altijd snoep op zak en ook zijn leven om de hond heen draait. Hij kan zo honden trainer worden haha. Het ging dus voornamelijk over de honden en de training van de pup. Hij kletst heel veel en misschien was dat ook omdat hij zenuwachtig was? Hij is wel wat kleiner dan ik ben, maar verder leuke man. Hij is heel sportief geeft hij aan, triatlon etc. Maar ik vind hem niet perse die sportieve uitstraling hebben. Meer een ICT uitstraling. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Hij had ook wel wat eigenaardigheden als het ging om boodschappen doen. Hij zocht alles uit wat heel goedkoop is in bulk en koopt dit dan in 1x. Dat dat een tik van hem is.

Ik zeg niet direct nee, maar ik moet wel kritisch blijven en niet akkoord ga met minder omdat ik het graag wil.

Ik merk voornamelijk dat ik veel mannen tref in de ICT branche. Een beetje nerdie mannen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:21

Een op en top hondenman zou voor mij een dikke plus zijn :D dus dat is maar net hoe je er in zit. Als het geen nee-gevoel geeft, kun je het toch nog een (paar) date(s) de kans geven? Mijn vriend praat ook meer als hij zenuwachtig is, dus wellicht komt het daar vandaan inderdaad :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:26

Zou voor mij afknappers zijn van de bovenste plank. Maar iedereen is anders. Als je nu al zo denkt zou ik lekker verder zoeken.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:34

Ik ben altijd heel snel in iemand afkappen dus we gaan gewoon op een 2e date. Het is wel weer afwachten wat want hij moet oppas hebben voor de hond. Het leek mij wel leuk om een middagje naar de dierentuin te gaan.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:35

Als het niet gelijk nee is, dan ga ik vaak voor een tweede date. Kan meestal geen kwijt en als het verder gezellig was en je het leuk hebt gehad is dat prima.

Ik ben sinds een paar weken iemand aan het daten en het lijkt de goede kant op te gaan. We hebben het gezellig samen en ik voel mij op mijn gemak bij hem.

Ik zie nog af en toe mijn scharrel, maar wanneer is het moment om daar tegen te zeggen van joh ik heb iemand gevonden? En hoe doen jullie dat? Sturen jullie een appje, laat je het doodbloeden, zeg je het na een date? Hoe gaat dat in zijn werking? :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:37

Lijkt me dat je dat wel voelt? Als ik de ander was en we waren een paar weken verder en ik kwam hier achter dat er een tweede rond liep zou ik er meteen klaar mee zijn.

En eerlijk zeggen is wel het meest fatsoenlijke. dat doodbloeden nog in iemand zn gedachten komt :+

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:44

Zonnetje81 schreef:
Lijkt me dat je dat wel voelt? Als ik de ander was en we waren een paar weken verder en ik kwam hier achter dat er een tweede rond liep zou ik er meteen klaar mee zijn.

En eerlijk zeggen is wel het meest fatsoenlijke. dat doodbloeden nog in iemand zn gedachten komt :+

Oh echt? Ik dacht dat je pas exclusief gaat daten wanneer dat is uitgesproken. Dus stel ik heb 4 dates met A en het is leuk. Dat ik best ondertussen nog 2 dates met B kan hebben?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:47

Herfstblad schreef:
Zonnetje81 schreef:

Oh echt? Ik dacht dat je pas exclusief gaat daten wanneer dat is uitgesproken. Dus stel ik heb 4 dates met A en het is leuk. Dat ik best ondertussen nog 2 dates met B kan hebben?

Maar als je een paar weken aan het daten bent lig je dus met 2 mannen tegelijk in bed? Of vrouwen. Nou niet aan mij besteedt maar blijkbaar moet je dat tegenwoordig afspreken ofzo. :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:51

Het ligt een beetje aan het contact dat je met de scharrel hebt denk ik? Als dat eens in de 3 maanden is om maar wat te zeggen, dan zou ik niet specifiek iets appen, maar tegen de tijd dat hij zich weer meld, een antwoord sturen dat je inmiddels een relatie hebt.
Als het wekelijks is en je hebt dagelijks contact en deelt veel met elkaar, ja dan zou ik even een berichtje doen.

Met mijn scharrel heb ik afgesproken dat we het elkaar even laten weten als we iets serieus hebben gevonden. We hoeven geen verantwoording aan elkaar af te leggen ofzo, maar het is wel zo netjes dat we van elkaar weten waar we aan toe zijn.

@Herfstblad: lastig is dat! Mijn ervaring is wel dat als het de eerste date geen keiharde 'ja' is, dat ik dan meestal alsnog afknap op datgene wat ik de eerste date een beetje een afknapper vond.
Maarre... een tweede date kan meestal geen kwaad, dusse... geef het een kans. In het minste geval heb je nog een gezellige date in de dierentuin. In het beste geval springt de vonk alsnog over :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:52

Waarom daar niet eerlijk over zijn? Dat je nog met meerderen date dus. Zou het zelf echt niet tof vinden dit pas te horen wanneer de ander iemand anders heeft gevonden en jou laat zitten.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:16

Herfstblad schreef:
Zonnetje81 schreef:

Maar als je een paar weken aan het daten bent lig je dus met 2 mannen tegelijk in bed? Of vrouwen. Nou niet aan mij besteedt maar blijkbaar moet je dat tegenwoordig afspreken ofzo. :+[/quote]

Ja, ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Ik heb toen ik 16 was verkering gehad 1,5 jaar. Maar daarna nooit meer. Dus geen idee wat "normaal" is. Ik ben ook eigenlijk niet direct opzoek naar mr. Right. Ik wil vooral uitzoeken wat ik leuk en aantrekkelijk vindt en wat ik niet leuk vindt. Het voelt voor mij niet goed als het na date 2/3 leuk is om dan gelijk exclusief te gaan. Stel we zouden intiem raken omdat het zo gaat. (Wil je ook uitzoeken) vind ik dat ik nog prima dates kan hebben met andere mannen. Niet alleen doelend op seks. Stel ik zou 3 mannen daten waarvan ik 1 helemaal geweldig vindt en dat hij er ook boven uit springt zou ik wel direct eerlijk zijn na de rest. Ook als hij mij na date 2 hierover zou vragen zou ik eerlijk zijn dat ik nu ook nog wel andere dates heb. (Zou willen)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:19

Ik zou het niet echt tof vinden als iemand naast mij nog iemand (of 2) date. Dan ben ik meteen klaar.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:21

Mijn opvatting:
Als je de moeite niet kan opbrengen om een paar weken alleen met mij te daten en uit te vogelen wat dat brengt dan hoef je nooit met mij te daten.

Dan kan je altijd door blijven zoeken naar “iets beters”.

Edit:
Zelfs al heb je alleen seks of fwb dan vind ik dat je daar heel duidelijk in moet zijn dat je meer mensen tegelijk wil/kan daten.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:30

Herfstblad schreef:
Ik ben altijd heel snel in iemand afkappen dus we gaan gewoon op een 2e date. Het is wel weer afwachten wat want hij moet oppas hebben voor de hond. Het leek mij wel leuk om een middagje naar de dierentuin te gaan.

In Rhenen en Amersfoort mag de hond mee de dierentuin in. Als je hem zonder hond wil zien moet je vooral naar een andere dierentuin, maar als je hem snel weer wil zien is dat misschien een optie :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:52

Herfstblad schreef:
Ja, ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Ik heb toen ik 16 was verkering gehad 1,5 jaar. Maar daarna nooit meer. Dus geen idee wat "normaal" is. Ik ben ook eigenlijk niet direct opzoek naar mr. Right. Ik wil vooral uitzoeken wat ik leuk en aantrekkelijk vindt en wat ik niet leuk vindt. Het voelt voor mij niet goed als het na date 2/3 leuk is om dan gelijk exclusief te gaan. Stel we zouden intiem raken omdat het zo gaat. (Wil je ook uitzoeken) vind ik dat ik nog prima dates kan hebben met andere mannen. Niet alleen doelend op seks. Stel ik zou 3 mannen daten waarvan ik 1 helemaal geweldig vindt en dat hij er ook boven uit springt zou ik wel direct eerlijk zijn na de rest. Ook als hij mij na date 2 hierover zou vragen zou ik eerlijk zijn dat ik nu ook nog wel andere dates heb. (Zou willen)

Als je aan t daten bent met als einddoel een monogame relatie vinden mensen het over het algemeen niet helemaal tof, als iemand die ze daten en seks mee hebben ook nog steeds seks heeft met anderen. Heel kort door de bocht :P

Wil je het echt zeker weten dan moet je het met degene bespreken uiteraard.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:54

Of gewoon niks zeggen haha. Nee grapje. Maar geen idee hoe ik dit aan ga vliegen..