Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Maandag excursie. Of niet.
Misschien wordt het uitgesteld. Of niet.
Misschien wordt het afgezegd. Of niet.
Ik weet dat ik er om 11 uur moet zijn ook al heb ik aangegeven dat ik vanaf 12 uur kan dus daar gaat mijn afspraak bij de fysio die ik hard nodig had. Een adres? Nee. Bij welk bedrijf? Geen idee.
Ik kan meerijden met de opdrachtgever maar vanaf waar? Hoe laat? Zoek het maar lekker zelf uit.
En dan was hij boos omdat wij in eerste instantie afgezegd hebben want zo laat informatie geven kan volgens hem niet. WAAR IS MIJN INFORMATIE
_San87_ schreef:Marcella schreef:Eerst was het 1 dode, maar was eerst nog nergens bevestigd door de politie dus ben dan maar gewoon voorzichtig betreffende verkeerde informatie verstrekken. Was eerst ook nog niet helemaal duidelijk of het de dader was.
Maar dan nog word iedereen geadviseerd om weg te blijven.
Dit was om half 12 al bekend, hoor. Maar maakt niet uit, verder.
[***] schreef:[***] schreef:Maandag excursie. Of niet.
Misschien wordt het uitgesteld. Of niet.
Misschien wordt het afgezegd. Of niet.
Ik weet dat ik er om 11 uur moet zijn ook al heb ik aangegeven dat ik vanaf 12 uur kan dus daar gaat mijn afspraak bij de fysio die ik hard nodig had. Een adres? Nee. Bij welk bedrijf? Geen idee.
Ik kan meerijden met de opdrachtgever maar vanaf waar? Hoe laat? Zoek het maar lekker zelf uit.
En dan was hij boos omdat wij in eerste instantie afgezegd hebben want zo laat informatie geven kan volgens hem niet. WAAR IS MIJN INFORMATIE
Hoor zojuist dat het ook 10 uur kan zijn. Pleur op, ik heb duidelijkheid nodig
oomens schreef:__Sannne schreef:Ik heb het over jullie ALLEMAAL. Potverdorie.
Bestempel je mij nu ook al met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Je gaat wel lekker hè?
Kun je niet een keer iemand anders uitkiezen om je op te richten?