Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Arzil schreef:Eerst komt ze 3 dagen niet online en nu zie ik dat ze gewoon online is geweest, maar ze reageert niet. Nee is ook een antwoord he.
Heeft ook nog geen reviews ofzo, dus zal wel nieuw zijn en misschien niet weten hoe het werkt. Ik ga er toch maar eens een berichtje achteraan gooien.
Er zijn toch geen regels met "hoe het werkt"? Ze zal er niet zo enthousiast over zijn.
---
Ik had een mooie jurk gescoord, dus de verkoper een bericht gestuurd dat ik er erg blij mee was. Kreeg ik de volgende beoordeling: "Fijne communicatie, dankbare koper"
Arzil schreef:Waarom zou je op zulke bedragen niet mogen bieden dan? Hanteren jullie daar een ondergrens voor? Er zijn genoeg zaken waar ik gelijk op koop druk omdat ik het het echt waard vind, maar in dit geval vind ik het niet zo. Dan doe ik dus een bod.
Gianti schreef:Ugh word gek van dpd.. koos er nu voor na grap van DHL dat retour afzender ging.
Maar dit is nu al 3x dat dpd zomaar ander pakketpunt kiest
nanoukkie schreef:Ik ben ook weer wat actiever op Vinted en sommige mensen... Een artikel van 4 euro willen ze 101 aanfoto's van, 101 afmetingen... Ik begin er niet aan. Mijn foto's zijn echt duidelijk genoeg.
Of een koper die wilde annuleren omdat ik 'niet antwoordde'. Net na aankoop had ik gestuurd dat ik het zo snel mogelijk zou verzenden. De trui lag nog bij mijn ouderlijk huis, waar ik niet vaak kom. Dus na 4 dagen heb ik het verzonden. Geduld is ook ver te zoeken soms.