Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Niobe schreef:Dat ons adres wordt gebruikt om mensen op te lichten of ons te pesten of allebei. Vanmorgen stond er iemand aan de deur om een drone te kopen, had ons adres via marktplaats gekregen.
En nu net een man die met een stel had afgesproken via bullchat
Misschien even melden bij de politie.
Flying_Angel schreef:Loeky01 schreef:Mijn buren die de duiven voeren. Jongens daar jaag je de leuke vogels juist mee weg.... Flikker op met je brood en je poedersuiker duiven
Hebben wij dezelfde buren? Echt kneiterirritant, duiven komen hier nu zelfs doodleuk mijn huis binnen wandelen!
[ [url=m/uG8e11.png]Afbeelding[/url] ]
Flying_Angel schreef:Loeky01 schreef:Mijn buren die de duiven voeren. Jongens daar jaag je de leuke vogels juist mee weg.... Flikker op met je brood en je poedersuiker duiven
Hebben wij dezelfde buren? Echt kneiterirritant, duiven komen hier nu zelfs doodleuk mijn huis binnen wandelen!