Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 13:46

Elke geit apart te koop zetten. Iets meer werk, maar geen onduidelijkheden meer over de prijs.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 13:49

Moestuin schreef:
. Onze geiten staan te koop. Aparte zoekertjes per geit en prijs verschilt ook naar gelang leeftijd en geslacht.

DubbelFun schreef:
Elke geit apart te koop zetten. Iets meer werk, maar geen onduidelijkheden meer over de prijs.

Zoekertje is hetzelfde als advertentie toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 13:59

Klopt. Zoekertje is advertentie. Mijn excuses, zo noemen wij het in Vlaanderen :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:49

Koper die morgenavond zou komen,reageert al 2 dagen niet meer op berichten en ik moet een wijziging doorgeven.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 20:57

Ik denk dat diegene helemaal niet van plan is om te komen…

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 21:45

Alja schreef:
Ik denk dat diegene helemaal niet van plan is om te komen…

Maar het kan natuurlijk ook dat ze niet meer kijkt op 2dehands omdat de afspraak gemaakt is.
Ze stelde wel vragen waarvan het antwoord allemaal in de advertentie staat;prijs,leeftijd,...waarbij ik dacht,lees je eigenlijk wel?
Ik heb echt geen zin in een discussie aan de deur omdat ze niet ingelicht zou zijn.
Het gaat trouwens over kuikens.Door omstandigheden heb ik er maar 3 meer over van de 5 die ze op komt halen.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 21:49

Als het om dieren gaat,lijkt me juist dat je je berichten in de gaten houdt. Daar kan altijd iets mee gebeuren. Dus ja, vervelend!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 21:31

Alja,je had gelijk.
Ik heb me voor niets gehaast met het klussen op de wei om op tijd thuis te zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 21:40

Altijd spijtig en asociaal om niet ff af te melden…

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 13:11

Ik werd al een tijd gepest op stal en dat is ook de reden dat ik mijn paarden verhuisd heb. Nu nog wat spul aan het verkopen wat ik liever niet zelf verplaats, zoals grote balen hooi in plastic en een slowfeeder.

Op de slowfeeder kreeg ik de vraag of ik mijn paarden ook verkocht, van iemand uit de plaats waar de pester ook woont. En nou kreeg ik vandaag een heel laag bod (15,- per 450 kilo baal) op het hooi, en wederom van iemand die uit dezelfde plaats komt..

En, de accounts verschillen, maar beide hebben ze recensies in de categorie paarden, katten en playmobiel... :+

Wel heeeeel toevallig :')

Had ook een vriendschapsverzoek op facebook van iemand, waarvan ik weet dat het een goede vriendin is van de pester.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 19:45

Geen aandacht aan geven.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 21:25

Herinneren jullie mijn post hier van vorig jaar in maart betreffende een verkoper die 50 € had achtergehouden?
Vandaag heb ik toevallig ontdekt dat hij me toen heeft opgezocht op facebook,een Printscreen gemaakt heeft van mijn profielfoto en die op zijn tijdlijn geplaatst heeft met de vermelding dat ik een bedrieger en leugenaar ben.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 21:42

Merlen schreef:
Herinneren jullie mijn post hier van vorig jaar in maart betreffende een verkoper die 50 € had achtergehouden?
Vandaag heb ik toevallig ontdekt dat hij me toen heeft opgezocht op facebook,een Printscreen gemaakt heeft van mijn profielfoto en die op zijn tijdlijn geplaatst heeft met de vermelding dat ik een bedrieger en leugenaar ben.

Dat verhaal staat nog goed in mijn geheugen... Maar jezus niet best

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 22:12

Blijkbaar een typerende eigenschap van oplichters die 'betrapt' zijn.De rollen omdraaien.Ik heb het al eens meegemaakt met een professionele verkoper.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 22:29

Wat een kinderachtige mensen Merlen en Daphne :n

Ik heb mijn dressuurzadel te koop. Amper gebruikt en een jaar oud, dus mijn vraagprijs is zo'n 70% van de nieuwprijs. Reageert er iemand: daar staat toch wel een nul teveel achter :roll:
Als je het er niet mee eens bent, reageer dan gewoon niet?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 08:44

Merlen schreef:

Die post melden bij FB en de goede man een bericht laten toekomen vanwegen aangifte of zo...
Wat n asociale eikel

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 09:02

Merlen schreef:

Dat is smaad en kun je aangifte van doen. Zeker met het verleden én de politie die er toen ook aan te pas gekomen is heb je goede kans dat dit gaat winnen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 09:49

Aangifte heb ik gisteren online verstuurd met het hele verhaal en de link naar zijn tijdlijn erbij.
Aan FB ga ik niets melden en ik reageer er ook niet op anders verwijdert hij het en dat wil ik nu net (nog) niet.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 09:56

Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:56

Merlen schreef:
Aangifte heb ik gisteren online verstuurd met het hele verhaal en de link naar zijn tijdlijn erbij.
Aan FB ga ik niets melden en ik reageer er ook niet op anders verwijdert hij het en dat wil ik nu net (nog) niet.

In iedergeval screenshots maken ( en ook van eventuele commentaren)

Ben ook benieuwd wat er bij uit komt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:57

Wat een idioot zeg.
Dat er toen meerde agenten op af kwamen zegt wel genoeg.
Ik ben benieuwd wat je hier van hoort.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:39

Misschien rare vraag, of ben ik ouderwets.

Hoe moet ik gelijk oversteken zien?
Ik heb altijd gewoon betaalverzoek gebruikt via mijn bank of via tikkies…

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:49

Zodra de kopers het product binnen hebben krijg jij binnen 24 uur je geld op de rekening gestort.

Opzich een prettige manier van zakendoen alleen is bij mij wel de eis dat het verzonden wordt met Postnl want dat is zichtbaar in het gesprek. ( Ik ben dan de verkoper)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:53

Daan13 schreef:
Zodra de kopers het product binnen hebben krijg jij binnen 24 uur je geld op de rekening gestort.

Opzich een prettige manier van zakendoen alleen is bij mij wel de eis dat het verzonden wordt met Postnl want dat is zichtbaar in het gesprek. ( Ik ben dan de verkoper)

Maar als ze nou zeggen dat niks aangekomen is?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:55

Banyu schreef:
Daan13 schreef:

Maar als ze nou zeggen dat niks aangekomen is?

Verzenden met track en trace