Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Ik denk dat diegene helemaal niet van plan is om te komen…
Merlen schreef:Herinneren jullie mijn post hier van vorig jaar in maart betreffende een verkoper die 50 € had achtergehouden?
Vandaag heb ik toevallig ontdekt dat hij me toen heeft opgezocht op facebook,een Printscreen gemaakt heeft van mijn profielfoto en die op zijn tijdlijn geplaatst heeft met de vermelding dat ik een bedrieger en leugenaar ben.
Merlen schreef:Herinneren jullie mijn post hier van vorig jaar in maart betreffende een verkoper die 50 € had achtergehouden?
Vandaag heb ik toevallig ontdekt dat hij me toen heeft opgezocht op facebook,een Printscreen gemaakt heeft van mijn profielfoto en die op zijn tijdlijn geplaatst heeft met de vermelding dat ik een bedrieger en leugenaar ben.
Merlen schreef:Aangifte heb ik gisteren online verstuurd met het hele verhaal en de link naar zijn tijdlijn erbij.
Aan FB ga ik niets melden en ik reageer er ook niet op anders verwijdert hij het en dat wil ik nu net (nog) niet.
Daan13 schreef:Zodra de kopers het product binnen hebben krijg jij binnen 24 uur je geld op de rekening gestort.
Opzich een prettige manier van zakendoen alleen is bij mij wel de eis dat het verzonden wordt met Postnl want dat is zichtbaar in het gesprek. ( Ik ben dan de verkoper)
Banyu schreef:Daan13 schreef:Zodra de kopers het product binnen hebben krijg jij binnen 24 uur je geld op de rekening gestort.
Opzich een prettige manier van zakendoen alleen is bij mij wel de eis dat het verzonden wordt met Postnl want dat is zichtbaar in het gesprek. ( Ik ben dan de verkoper)
Maar als ze nou zeggen dat niks aangekomen is?