Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 07:59

Gewoon kinderen nemen die goed slapen. Heb ik ook gedaan. Jij ook fijne dag!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:01

Urbanus schreef:

heb mn best gedaan maar die van mij zijn mislukt :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:02

Anne_mieke88 schreef:
ok dan... :')

Ik dacht dat dit een topic was waar je je ongezouten mening mocht dumpen zonder afgezeken te worden...
Ik zit nooit op bokt was gefrusteerd wilde dat even kwijt... ik ga wel weer weg...
weg gepest door je mening te geven op een mening geef topic...
zo kinderachtig weer.

nu snap ik waarom ik dus niet meer op bokt zit... het is geen safe space :')

edit:
ik scrolde gisteracond door het topic heen... en was het met veel dingen ook niet eens... ga ik daar wat van zeggen
.. nee... want kijk de titel van het topic.

Oh, denken dat het internet een safe space is, is nogal... Naïef :=.

Als je t topic wat door had gelezen zie je dat meer uo's tegengas hebben gekregen. Vooral de meer domme uo's, zoals de jouwe :)).

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:06

_San87_ schreef:
Anne_mieke88 schreef:
ok dan... :')

Ik dacht dat dit een topic was waar je je ongezouten mening mocht dumpen zonder afgezeken te worden...
Ik zit nooit op bokt was gefrusteerd wilde dat even kwijt... ik ga wel weer weg...
weg gepest door je mening te geven op een mening geef topic...
zo kinderachtig weer.

nu snap ik waarom ik dus niet meer op bokt zit... het is geen safe space :')

edit:
ik scrolde gisteracond door het topic heen... en was het met veel dingen ook niet eens... ga ik daar wat van zeggen
.. nee... want kijk de titel van het topic.

Oh, denken dat het internet een safe space is, is nogal... Naïef :=.

Als je t topic wat door had gelezen zie je dat meer uo's tegengas hebben gekregen. Vooral de meer domme uo's, zoals de jouwe :)).

ik heb alleen de 1e paar paginas doorgelezen... toen was het nog huiske boompje beestje

misschien dom... maar wel mijn uo... ik own het door 2 burnouts met slaap als oorzaak :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:21

Nou hier heb je een lolly omdat jij denkt dat je het erger hebt dan een ander. Waarom ben je aan kinderen begonnen met burn outs?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:22

Jildau schreef:
Nou hier heb je een lolly omdat jij denkt dat je het erger hebt dan een ander. Waarom ben je aan kinderen begonnen met burn outs?

Dank je *eet lolly en huilt zachtjes*

Had niet verwacjt dat het zo zwaar zou zijn en het is nu een beetje te laat voor abortus :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:24

Ik zou ze naar de Babydump brengen :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:26

_San87_ schreef:
Ah ja, alleen mensen die bewust kiezen voor een grote kans op slaaptekort mogen erover klagen.

Entitled mom logic. Don't we all love it :').

Er is gewoon niets, maar echt niets zo moeilijk in de wereld als kinderen hebben :j

Slaapstoornissen en andere ziektes, onbetaalde rekeningen, onveilige thuissituatie, zware nachtdiensten draaien om rond te komen en tig andere redenen om onvoldoende te slapen - 't is maar gesneden koek vergeleken met JE EIGEN KINDEREN IN HUIS MOETEN HEBBEN :Y) := (wat een horror)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:27

Cayenne schreef:
Anne_mieke88 schreef:
Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...

Ik heb een slaapstoornis en geen kleine kinderen. Mag ik dan ook niet zeuren? :')
Wat een onzin :')
Ik vind dat mensen met kleine kinderen er zelf voor hebben gekozen om het risico te lopen dat ze weinig slaap krijgen en dus niet mogen zeuren :+

Ja dat is ook mijn gedachte.
Niet zeiken over slapeloze nachten voor iets wat je vooraf wist.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:34

Anne_mieke88 schreef:
Jildau schreef:

Dank je *eet lolly en huilt zachtjes*

Had niet verwacjt dat het zo zwaar zou zijn en het is nu een beetje te laat voor abortus :')

Dus je hebt er niet goed over nagedacht en het niet goed ingeschat. En dan ga je nu tegen mensen die heftige slaapproblemen (waar ze niet voor gekozen hebben) zeggen dat zij niet mogen zeuren? En het dan ook nog gek vinden dat je kritiek krijgt op die mening.

Ik ben 30 en heb continu strijd in m'n hoofd wat betreft kinderen omdat ik weet dat ik niet goed tegen weinig slaap kan en weet dat ik tijd voor mezelf nodig ben. Ik weet niet of ik het wel aan kan en dan weet je ook nog niet van tevoren wat voor kinderen je krijgt. Dus voorlopig zeker nog maar even niet en misschien wel helemaal niet.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:36

Ok jullie hebben mij overtuigd ik ben om :)

aangezien deze heeeel onpoplair was heb ik een nieuwe nu ben ik daar ook wel benieuwd naar :o

Neus peuteren moet kunnen...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:37

Jildau schreef:
Dus je hebt er niet goed over nagedacht en het niet goed ingeschat. En dan ga je nu tegen mensen die heftige slaapproblemen (waar ze niet voor gekozen hebben) zeggen dat zij niet mogen zeuren? En het dan ook nog gek vinden dat je kritiek krijgt op die mening.

wait...whut...? :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:39

fokfanaat schreef:
Mensen worden veel te gevoelig!

UO: van altijd maar alles menen te moeten kunnen zeggen is de wereld niet veel vriendelijker geworden :Y)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:39

Urbanus schreef:

Er zou een garantie moeten komen op slecht slapende kinderen. Niet goed? Omruilen voor een beter exemplaar -O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:45

Cer schreef:
Jildau schreef:

wait...whut...? :')

Haha sorry is het heel warrig geschreven? Er staat hetzelfde als wat de anderen reageerden op haar. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:50

Cayenne schreef:
Anne_mieke88 schreef:
Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...

Ik heb een slaapstoornis en geen kleine kinderen. Mag ik dan ook niet zeuren? :')
Wat een onzin :')
Ik vind dat mensen met kleine kinderen er zelf voor hebben gekozen om het risico te lopen dat ze weinig slaap krijgen en dus niet mogen zeuren :+

Jaaaa! Eens!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:52

Ik heb ook al levenslang slaapproblemen. Al zeker sinds ik 2 ben. Ik vind dus dat mensen met kleine kinderen niet moeten janken want die hebben er maar een paar jaar last van. Ik heb levenslang. :=

Ik wil dan geen kinderen maar slecht slapen lijkt me nog het makkelijkste onderdeel van kinderen. :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:55

Palmera schreef:
U.O: ik vind de nederlandse werknemer steeds verwender worden. Een werkgever moet zo onderhand een paradijs creeëren. Het is werk! Ontspannen doe je maar in je eigen tijd.

*zoekt dekking*

Heeft eigenlijk wel een goede reden. Je wilt talent aantrekken, behouden en productiviteit verhogen. En kennelijk werkt het goed.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:04

Danique_G schreef:
Palmera schreef:
U.O: ik vind de nederlandse werknemer steeds verwender worden. Een werkgever moet zo onderhand een paradijs creeëren. Het is werk! Ontspannen doe je maar in je eigen tijd.

*zoekt dekking*

Heeft eigenlijk wel een goede reden. Je wilt talent aantrekken, behouden en productiviteit verhogen. En kennelijk werkt het goed.

Momenteel is dat ook een kwestie van vraag en aanbod natuurlijk. Je hebt als werknemer de keus dus waarom dan niet kiezen voor de werkgever die het paradijs creëert. :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:08

Bij mijn dochter vragen ze personeel, overheid en best goed betaald maar dat ze twee dagen van de vijf naar kantoor moeten is al wat 8)7

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:09

chanicha schreef:
Bij mijn dochter vragen ze personeel, overheid en best goed betaald maar dat ze twee dagen van de vijf naar kantoor moeten is al wat 8)7

Heel verstandig. Al dat reizen is slecht voor het milieu

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:10

chanicha schreef:
Bij mijn dochter vragen ze personeel, [***] en best goed betaald maar dat ze twee dagen van de vijf naar kantoor moeten is al wat 8)7

Eens. :)) Hier ook [***], wij hoeven niet naar kantoor al is het eens per week wel gewenst. Ik ga soms een maand niet. :) Ik kan op kantoor niet zo productief werken als dat ik thuis doe, want je raakt constant afgeleid.

Fly_high

chanicha schreef:

Snap ik, heb ik ook geen zin in :=

Ik hou van verwend mogen zijn :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Ik vind kantoordagen wel waardevol, dus op zich snap ik de eis wel. Ik vind twee dagen ook niet schokkend, of zo.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:17

ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor de laatste keer op kantoor heb gewerkt... Ja, bij klanten uiteraard wel hier en daar, maar op kantoor? Een keer voor een afscheidslunch of een kop koffie, thats it.