Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anne_mieke88 schreef:ok dan...
Ik dacht dat dit een topic was waar je je ongezouten mening mocht dumpen zonder afgezeken te worden...
Ik zit nooit op bokt was gefrusteerd wilde dat even kwijt... ik ga wel weer weg...
weg gepest door je mening te geven op een mening geef topic...
zo kinderachtig weer.
nu snap ik waarom ik dus niet meer op bokt zit... het is geen safe space
edit:
ik scrolde gisteracond door het topic heen... en was het met veel dingen ook niet eens... ga ik daar wat van zeggen
.. nee... want kijk de titel van het topic.
_San87_ schreef:Anne_mieke88 schreef:ok dan...
Ik dacht dat dit een topic was waar je je ongezouten mening mocht dumpen zonder afgezeken te worden...
Ik zit nooit op bokt was gefrusteerd wilde dat even kwijt... ik ga wel weer weg...
weg gepest door je mening te geven op een mening geef topic...
zo kinderachtig weer.
nu snap ik waarom ik dus niet meer op bokt zit... het is geen safe space
edit:
ik scrolde gisteracond door het topic heen... en was het met veel dingen ook niet eens... ga ik daar wat van zeggen
.. nee... want kijk de titel van het topic.
Oh, denken dat het internet een safe space is, is nogal... Naïef.
Als je t topic wat door had gelezen zie je dat meer uo's tegengas hebben gekregen. Vooral de meer domme uo's, zoals de jouwe.
_San87_ schreef:Ah ja, alleen mensen die bewust kiezen voor een grote kans op slaaptekort mogen erover klagen.
Entitled mom logic. Don't we all love it.
Cayenne schreef:Anne_mieke88 schreef:Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...
Ik heb een slaapstoornis en geen kleine kinderen. Mag ik dan ook niet zeuren?
Wat een onzin
Ik vind dat mensen met kleine kinderen er zelf voor hebben gekozen om het risico te lopen dat ze weinig slaap krijgen en dus niet mogen zeuren
Anne_mieke88 schreef:Jildau schreef:Nou hier heb je een lolly omdat jij denkt dat je het erger hebt dan een ander. Waarom ben je aan kinderen begonnen met burn outs?
Dank je *eet lolly en huilt zachtjes*
Had niet verwacjt dat het zo zwaar zou zijn en het is nu een beetje te laat voor abortus
Cer schreef:Jildau schreef:Dus je hebt er niet goed over nagedacht en het niet goed ingeschat. En dan ga je nu tegen mensen die heftige slaapproblemen (waar ze niet voor gekozen hebben) zeggen dat zij niet mogen zeuren? En het dan ook nog gek vinden dat je kritiek krijgt op die mening.
wait...whut...?
Cayenne schreef:Anne_mieke88 schreef:Ik kan er dus niet tegen als mensen zonder kleine kinderen zeuren dat ze moe zijn door te weinig slaap...
Ik heb een slaapstoornis en geen kleine kinderen. Mag ik dan ook niet zeuren?
Wat een onzin
Ik vind dat mensen met kleine kinderen er zelf voor hebben gekozen om het risico te lopen dat ze weinig slaap krijgen en dus niet mogen zeuren
Palmera schreef:U.O: ik vind de nederlandse werknemer steeds verwender worden. Een werkgever moet zo onderhand een paradijs creeëren. Het is werk! Ontspannen doe je maar in je eigen tijd.
*zoekt dekking*
Danique_G schreef:Palmera schreef:U.O: ik vind de nederlandse werknemer steeds verwender worden. Een werkgever moet zo onderhand een paradijs creeëren. Het is werk! Ontspannen doe je maar in je eigen tijd.
*zoekt dekking*
Heeft eigenlijk wel een goede reden. Je wilt talent aantrekken, behouden en productiviteit verhogen. En kennelijk werkt het goed.
chanicha schreef:Bij mijn dochter vragen ze personeel, [***] en best goed betaald maar dat ze twee dagen van de vijf naar kantoor moeten is al wat