Nikass schreef:Nikass schreef:Hoe koop je kaartjes voor een voetbalwedstrijd van het EK?
Niemand een idee? Of overheen gelezen?
Gewoon niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammiex2000 schreef:Oké, hele domme vraag, maar heb het gegoogeld en kan het dus echt niet vinden. Op een paardenforum kan iemand me vast helpen!
Vroeger, heel erg lang geleden, toen ik met mijn pony startte, had je zo’n startpas en die nam je dan mee op wedstrijd. Nu heb je dus een digitale startpas, moet je daar iets mee? Moet je die ook laten zien? Het combinatie nummer opnoemen? Uit je hoofd leren? op een briefje schrijven?
Captain schreef:Cer schreef:Over beestjes... waarom.. waaaarom komen vliegen de kamer binnenvliegen, om vervolgens om de lamp te gaan vliegen. De lamp is niet aan, er is geen eten oid, er is hier verder niks te doen, maar blijkbaar is dat hun doel in het leven? Zoek een lamp en vlieg eromheen... why ...
https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/2741 ... er-de-lamp.
poes schreef:Captain schreef:
Voor de vraag over de vliegen
_Karlijn schreef:Hoe krijg ik een aardbeivlek uit mijn 2 maanden oude zandkleurige stoffen bank?![]()
![]()
Google geeft vooral tips waarbij de stof in de wasmachine moet.
Kairos schreef:Hoe spelen jullie Rummikub? Mijn oma beweert dat je niet hoeft aan te eten tot 13 als je niet meer kan. Mijn vriendin speelde op stage ook met ouderen en die zeggen het zelfde. Maar wij spelen allebei al heel lang gewoon dat als je niet meer kan je moet aanvullen tot 13 stenen, dus ik ben wel benieuwd hoe andere mensen dat doen
furious schreef:Kairos schreef:Hoe spelen jullie Rummikub? Mijn oma beweert dat je niet hoeft aan te eten tot 13 als je niet meer kan. Mijn vriendin speelde op stage ook met ouderen en die zeggen het zelfde. Maar wij spelen allebei al heel lang gewoon dat als je niet meer kan je moet aanvullen tot 13 stenen, dus ik ben wel benieuwd hoe andere mensen dat doen
Zo lang je niet kan moet je een steen pakken. Iedere ronde 1.
Zou dus betekenen dat als je nog 1 steen hebt en je kan niet, je er 12 moet pakken?
Sheran schreef:Ik wil graag een kraamcadeautje geven via bol.com (een boek). Kun je er op de 1 of andere manier voor zorgen dat de factuur etc etc niet in dat pakket komen? En dat ze weten dat het van jou komt?
Het lijkt me nogal omslachtig om het eerst naar mezelf te sturen en daarna nog eens naar hen te moeten sturen...