Laatste keer bij de fysio geweest na mijn val half augustus… ik kan zo goed als alles weer. Nu regelmatig bewust ook die arm blijven bewegen (bijv met links de gieter vast houden) en dan ben ik er.
Vanmorgen vroeg even behandeld. Nu verdrietig en vreselijk moe, maar wel rustig. Fijn vlak voor een lange treinreis, ik kan de prikkels zo veel beter aan.
Superdrukke en hectische ochtend gehad op m'n werk, ook echt even niet leuk op sommige momenten, maar toch alles heel goed kunnen afronden voor ik naar huis ging. En van mijn teamleider gehoord dat ik al sneller dan ik verwachtte naar mijn nieuwe baan mag 'verhuizen'
Rytir
Geplaatst: 14-07-22 20:55
Ik ging vanmorgen voor mijn werkafspraken naar de markt. Broodkraam man moest een telefoontje aannemen waar hij aan mij vroeg, is het Ok? Ik dacht prima maar het duurde best lang... Bij het afrekenen gaf hij een flinke korting op de kadetten Daarna naar de fruitkraam; je bent mijn eerste kersenklant dus ik gooi er wat extra bij Het is dat er geen bank hier meer zit want anders had ik gegaan voor een extra krediet op mijn opname Was wel echt een leuk begin van de dag!
Kookaburra
Vandaag vers gesneden champignons gekregen, een hele zak vol! Gisteren een komkommer gekregen en maandag, tomaatjes, mini komkommers en een paar aardbeien. Krijg bijna altijd iets van de cliënten waar ik werk!
Cowboy55
Geplaatst: 14-07-22 23:22
Serieus goed rondje gegolfd onder subtropische omstandigheden.