Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:20

Tancreda4 schreef:
lovelyfiefy schreef:
Hoe werkt het met de abbo?
Want ik heb kpn waar ik gb’s mee kan delen.
Dus dat zou dan ook nog een optie zijn, geen idee hoeveel gb je kwijt bent aan dat er beeld gedeeld wordt?

Ik heb een sim only van simpel genomen van 10 gb. Als je alleen opneemt en beeld hebt als je zelf kijkt is 10 gb echt meer dan zat. Denk dat je met 5 of 8 ook prima uit komt. Als je de camera veel laat opnemen gaat het uiteraard sneller qua data. Je activeert de sim eerst even in een telefoon en daarna kon hij de camera in.

O super.
Ja ik zat te kijken bij kpn.
Dan heb ik voor 5 euro een kaart met 2 gb.
Maar omdat ik ook unlimited heb op me mobiel, kan ik dan gb’s delen mocht het nodig zijn.
Ik weet niet wat je via simpel betaald?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:52

lovelyfiefy schreef:
Heeft iemand hier ervaring met een camera voor buiten die niet via wifi gaat?
Het is voor op de wei, waar geen stroom/wifi is.

Mag met zonnepaneel mag ook op accu zijn.

Of kan ik dan beter gewoon een wildcamera kopen?
Die maakt ook film en video had ik al gezien.

Ik heb o.a. deze; https://amzn.eu/d/cPl4y01

Werkt op zonnepaneel of je moet de accu zo nu en dan opladen. Ik heb hem zo staan dat hij alleen actief is als ik in de app om beeld vraag. Maar je kan 'm bv ook op bewegingssensor zetten (van de zomer gedaan) en dan neemt hij paar seconden op bij beweging detectie, en kan je terug kijken. Dat werkte in de zomer prima met de zonnepaneel, nu in de winter gaat de accu dan wel te snel leeg als ik dat doe.

Werkt op 4G, dus zelf een simkaart met abbo nemen, maar bij deze camera zit er ook 1 mee geleverd waar je een abbo mee kan afsluiten (dat heb ik gedaan)[/quote]

Hoe werkt het met de abbo?
Want ik heb kpn waar ik gb’s mee kan delen.
Dus dat zou dan ook nog een optie zijn, geen idee hoeveel gb je kwijt bent aan dat er beeld gedeeld wordt?[/quote]

Ik heb ook zo'n camera alleen dan van ome Ali en hij werkt al 5 jaar top. Ik heb ook de bewegingsdetector uit staan anders wordt het veel te gortig qua data. Ik heb een data simkaart erbij genomen, kan vaak op hetzelfde abbo, dat kost mij 5 euro per maand extra.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

Ik ben op zoek naar een hufterproof stuntstep voor een 7 jarige. Op internet zie ik er heel veel en overal verkopen ze de beste “wij van wc-eend…”

Dus ik zoek een merk waar iemand ervaring mee heeft en dus kennis van kenners op dit gebied. Het is trouwens voor recreatief gebruik, maar ja wel intensief gebruik :D

Oja negatieve ervaringen zijn ook welkom, als je een merk weet wat je vooral niet moet kopen.