Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:29

Yvankaxx schreef:
Ik heb gister direct geappt dat ik het gezellig vond, maar geen klik voelde. Hij vond het jammer en had niet het idee dat hij dat na 1 date al kon zeggen. Ik heb inmiddels vaak gedate om te weten wat ik moet voelen om er een vervolg te laten komen en dat voelde ik bij hem gewoon niet.

Dankzij jullie heb ik weer zin om te zoenen :Y)

Dat voel je zelf het beste inderdaad. Ik kan het na 1 date soms ook niet zeggen, met mijn huidige date was date 1 vrij ongemakkelijk en wist ik niet echt of er nou een klik was of niet, date 2 was totaal anders en zeker een klik :D maar als jij zelf voelt dat er geen klik is dan prima toch :)

Darah3

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:50

Beter gewoon eerlijk zeggen Anne :j kan hij ook verder.

Bij mij is het bij een eerste date al duidelijk of ik iemand leuk vind of niet.
Heb een keer geprobeerd om het wat langer aan te kijken en was geen succes :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:58

Ik heb ook een keer iemand het voordeel van de twijfel gegeven en nog een keer gedate, geen succes :+
Ik heb niet perse na een eerste date meteen al gevoelens voor iemand, maar ik moet wel een bepaalde interesse hebben :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 15:32

Ja precies, wel dat je nieuwsgierig genoeg bent om het nog een 2e date te gunnen, als je dat niet hebt houdt het natuurlijk op :)

Ohgod ik heb dus die jongen een lange app gestuurd, waarin ik helemaal eerlijk ben... bah vind het sneu, maar hem aan het lijntje houden is sneuer. Ik durf nu de komende uren niet meer op mijn telefoon te kijken :=

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 15:34

Knap Anne, misschien moet ik aan jou een goed voorbeeld nemen en het ook doen bij mijn scharrel van het weekend |o Al zal hij vast wel een vermoeden hebben gezien mijn behoorlijk late en korte berichtjes terug steeds -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 15:46

Zou je denken maar sommige mannen snappen die hint niet hoor haha... blijft hij veel appen? Want dan zou ik het wel doen, als het toch al aan het doodbloeden is dan zou ik het zo verder laten doodbloeden :+

Ik ben echt een emotionele muts, voel me nu zo rot voor hem. Ik hoop maar dat hij niet zo'n emotionele kerel is en hij zich minder rot voelt als ik -O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 16:05

Haha :') sommige hebben wel een bord voor hun hoofd..
Maar ik ben altijd een voorstander van eerlijk zijn. Ben zelf vaak zat aan het lijntje gehouden.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 16:45

Ik meld me ook even. Mijn ex date is niet wat geworden, dus ben weer een beetje aan het rondkijken en vooral aan het meegenieten van jullie verhalen.

Yonker schreef:
Ik heb dat dus 1 keer gehad he...... en de hoop dat t beter werd maar Nope.... was gewoon geen beginnen aan :=

Herkenbaar, mijn ex date zoende zo dat ik er bijna niet tussen kwam om hem te ‘corrigeren’ echt vreselijk haha. Ik vind een man die slecht kan zoenen wel echt een afknapper.. Ik kan me dan zelf ook niet voorstellen dat hij het wel lekker vind

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:00

Mijn ex zette gewoon zijn mond open en begon te draaien :+ niks geen opbouw of wat dan ook.

Hebben jullie wel eens gehad dat je wel echt de klik voelde, maar de jongen niet?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:00

Ik vraag me dan af hé.. misschien vinden mannen ons ook wel slecht _O- Ik heb iig nooit feedback gehad op mijn skills :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:01

Ik heb wel eens gehoord dat het goed was :') reageer daar maar eens op haha, wist echt niet wat ik moest zeggen.

Maar misschien heb ik inderdaad wel zien partners gehad die me niks vinden maar niks durfden te zeggen :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:09

Inney schreef:
Mijn ex zette gewoon zijn mond open en begon te draaien :+ niks geen opbouw of wat dan ook.

Hebben jullie wel eens gehad dat je wel echt de klik voelde, maar de jongen niet?

_O-

Uhm ik denk van wel? Ik heb met een paar mannen gehad dat ik een klik voelde, maar nooit duidelijk gekregen wat het vanaf hun kant was.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:21

Inney, nou dat dus :+ Had ik ook precies met mijn ex. Overigens heeft hij na een paar weken wel tegen mij gezegd dat hij de eerste keren met mij zoenen moest wennen aan mijn 'manier', hij beschreef het als dat hij me te terughoudend vond, alsof ik net niet helemaal wilde. Maar hij had het tonggeworstel dus toen al gewonnen en ik durfde daarop niks meer te zeggen -O- . Wat kan ik dan ook zo'n onzekere troela zijn die dan denkt dat dit 'normaal' is, gelukkig weet ik nu wel beter _/-\o_

Ik heb het wel heel vaak andersom, mannen die mij helemaal te gek vinden en dan denk ik.... nehh. Waarschijnlijk komt dat door mijn meegaande karakter en ik snel neig dingen te zeggen om anderen het naar de zin te maken. Wel vaker gehad dat mannen extreem enthousiast zijn om mij, dat dat gevoel bij mij later pas komt en ze dan ineens afhaken (vb. paardenman {:)-:( ) grrr. Overigens nu al 3 hele dagen niets meer van gehoord en het doet me weinig meer, ik ben veel te druk met Tinderen :j Hoofdstuk afgesloten. Moet alleen nu wel andere plannen voor oud&nieuw gaan maken :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:25

Gadverdamme, kom een ex-scharrel van paar jaar geleden tegen op Tinder..
Ik weet dat ie nu getrouwd is en net een kind heeft, smeerlap :r

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:35

Yvankaxx schreef:
Ik vraag me dan af hé.. misschien vinden mannen ons ook wel slecht _O- Ik heb iig nooit feedback gehad op mijn skills :+

Hahah ik heb wel al vaak positieve feedback gehad dus daarom durf ik ook wel wat van anderen te zeggen :')

Darah3 schreef:

Dat is echt niet oke, wauw... :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:39

Darah3 schreef:

Waarom is het een smeerlap dan? Hij is toch van een paar jaar geleden?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:40

Darah3 schreef:

:roll:

Ik kreeg laatst via Facebook Messenger van een kerel allemaal berichtjes, iemand die ik niet ken en met vrouw en kind.. dat ie me wilde leren kennen en met me wilde gaan sporten. En toen ik niet meteen reageerde allemaal vraagtekens en de vraag of ik er was :roll: heb gezegd dat ik hem niet ken en ook niet wil leren kennen. Hij bleef maar doorgaan dus heb hem geblokkeerd. Moest echt op mijn vingers zitten om zijn partner niet even een berichtje te sturen :roll:

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:44

Goof schreef:
Darah3 schreef:

Waarom is het een smeerlap dan? Hij is toch van een paar jaar geleden?

Omdat ie getrouwd is?

Tja, zo zijn er veel...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:45

Veel smeerlappen :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:46

Ze schrijft dat hij nu getrouwd is en dat hij een scharrel is van een paar jaar geleden.
Ik haal daar niet uit dat hij toen als getrouwd was, maar dat zal het dan wel zijn ja.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:49

Goof schreef:
Ze schrijft dat hij nu getrouwd is en dat hij een scharrel is van een paar jaar geleden.
Ik haal daar niet uit dat hij toen als getrouwd was, maar dat zal het dan wel zijn ja.

Maar nu zit die terwijl hij getrouwd is dus wel op tinder

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:49

Bedoelde ze niet dat hij dus gewoon op Tinder zit terwijl hij getrouwd is en een kind heeft? Valt wel onder de noemer smeerlap iig :n

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:50

Ja volgens mij bedoelt ze dat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:51

Oh zo! Ja, dan ben je een smeerlap.
Maar aan de andere kant; wie weet weet zijn vrouw er vanaf of zoeken ze samen een 3e voor erbij. Ben ik ook vaak zat tegen gekomen.
Vreemd is het wel ja.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:51

Oh bah dat is wel erg ja.

Ohjaa mannen die niet kunnen zoenen vreselijk.. of ik kan niet zoenen :+

Maar ik zoen dan ook wel erg rustig haha.

Ik praat met erg leuke jongeman op tinder, moest gisteren erg om hem lachen de humor hebben we wel gemeen :D