Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Hier een vreemde verkoper. Of ik ben vreemd kan ook. Op iets gebied, gelijk de vraagprijs dus hij ging akkoord. Ik wilde het verzenden, was no problemo. Fijn! Nu verstuurde hij een berichtje dattie morgen toch op 2 minuten afstand moest werken waar het oorspronkelijk naar toe verzonden moest worden. Dus wilde hij het brengen. Fijn, maar dan wil ik graag mijn verzendkosten terug. Aangetekend en verzekerd verzenden tikt toch aan. Maar nu reageert hij niet meer. Prima, dan verkoop je niets. Gelukkig niet direct betaald, maar met oversteken. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Justme_Lisaa schreef:Nou ja, ik wel. Als je er sowieso toch er op 2 minuten bent, vind ik niet dat je zo'n hoog bedrag hoeft te krijgen. Tuurlijk, hij krijgt wat maar ik ben van mening dat het niet voor het hele bedrag hoeft.
BopjeBo schreef:Ach zo vaak al gehad dat het bleef hangen op € 2 verschil met verzendkosten, terwijl het item zelf eigenlijk al voor een koopje was in mn ogen.
Dubbel gevoel en baal toch wel behoorlijk. Anderhalf jaar geleden erachter gekomen dat ik een stofwisselingsafwijking heb, inmiddels met een aangepast dieet gaat het super, klachten zijn bijna verdwenen en als vanzelf inmiddels 10 kg lichter. Helaas ben ik gek op mooie spulletjes, en heb nu dus 2 kledingmaten kleiner. Gisteren toch maar een berg bovenkleding die echt te groot was op marktplaats gezet, en dan met name de items die eigenlijk amper gebruikt zijn. Afgelopen tijd al flink wat verkocht zoals mn dure Pikeur rijbroeken en splinternieuw Pikeur wedstrijdjasje, dat deed toch behoorlijk pijn omdat de nieuwprijs per item rond de € 200 was en nu voor € 30/ € 50 kwijt raakte uiteindelijk. Helaas heb ik er niets meer aan en meer krijg je er gewoon niet meer voor. Ben nog steeds aan het afvallen, fijn maar baal toch weer van de extra uitgaven om alles weer te vervangen. Ga maar eens een minimalistische ruiter clausule garderobe samenstellen