Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:52

De belastingtelefoon... eerst wordt 4x de verbinding verbroken, nu is de wachttijd 5 minuten maar sta al 10 minuten in de wachtrij met zo’n neurotische man die elke minuut zegt al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft :?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:16

De achterburen hebben geld zat.Er is een slechte priveweg tot hun huis. De boodschappenwagen van de Ah,de bestelbus van de post.En twee keer de auto van de thuiszorg hebben vast gestaan.Nu kijk ik uit het raam en zie weer een klein rood autootje half in de sloot liggen.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 30-04-18 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:28

Dat ik even 3 dagen niet heb geappt met iemand, en ik nu gelijk te horen krijg dat als ik geen zin heb in contact, dat ook aan mag geven :+

Gast, serieus!? Ik heb het retedruk gehad en viel in slaap zodra ik eindelijk mijn hoofd op het kussen kon neerleggen. Sorry dat ik even andere prioriteiten had :roll:

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:30

Had ik eergister :’) iemand die dus beweert dat ik geen interesse in heb toon etc omdat ik met school in Londen zat en geen tijd had om uitgebreid te bellen of te appen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:32

Meteen dumpen die handel! :D

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:43

Jaa hij heeft mij ook gedumpt :') wel blij mee anders had ik het zeker gedaan. Gewoon op alles geblokkeerd. Maar toen ging ie me dm’en via een vriend zn account, die ik niet had geblokkeerd. Dus ik zei ‘als je zegt dat je me niet meer wil spreken moet je ook niet zo contact zoeken’ huppaaa dat ook weer klaar

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:55

Trui schreef:
Jaa hij heeft mij ook gedumpt :') wel blij mee anders had ik het zeker gedaan. Gewoon op alles geblokkeerd. Maar toen ging ie me dm’en via een vriend zn account, die ik niet had geblokkeerd. Dus ik zei ‘als je zegt dat je me niet meer wil spreken moet je ook niet zo contact zoeken’ huppaaa dat ook weer klaar

_O- _O- "huppaaa dat ook weer klaar" _O- _O- Het leven KAN heel makkelijk zijn, soms.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:56

DeMolenhoek kies voor jou en je baby.
Je zus is jammer dat ze niet kan meerijden, wellicht kan ze met openbaar vervoer of met iemand anders meerijden.
Degene die het heeft verzwegen die zal zich schuldig moeten voelen, niet jij.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:56

Ik zou ook thuis blijven DeMolenhoek... Zo veel stress is sowieso niet zo goed voor jou nu lijkt me :(:). Gewoon lekker genieten van de zwangerschap, ze kunnen bij jou langskomen zonder de middelste zus en anders een andere keer.. Ik hoop niet dat de relatie met je ouder(s) zo fragiel is dat het van 1 familiedag af moet hangen :(.

Ik irriteer me aan mijn levendige dromen... Had vandaag hartstikke hard nodig voor school, maar nee ben de rest van de dag moe en van slag omdat ik de afgelopen nacht heb geslapen...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:06

Dat binnen twee minuten alle kaarten van het slotconcert van rowwen heze uitverkocht waren en ik geen 8 kaartjes kon bestellen. Ik kan ze wel voor 50 euro kopen van iemand, stelletje oplichters die kaarten opkopen en voor meer doorverkopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:21

Aan dat ik trek heb in pasta met kip en broccoli maar dat nergens kan krijgen :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:25

Aan mensen die je onder druk proberen te zetten om hun zin te krijgen.
Too bad, doesn't work that way anymore!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:38

BarbaLala schreef:
Aan mensen die je onder druk proberen te zetten om hun zin te krijgen.
Too bad, doesn't work that way anymore!

Herkenbaar! Maar dan van afgelopen paar dagen ipv vandaag. :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:17

De laptop die zonnodig ongevraagd een update moet uitvoeren terwijl ik daar geen tijd voor heb.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 21:14

Mijn vriend. Hij was met de buren met de strandbuggy rijden, ik en zijn zoontje sliepen al. Ik omdat ik straks nachtdienst heb. Gaan ze met zn alle onder de slaapkamerraam staan schreeuwen. En dat terwijl ik tot 12.00 morgen middag wakker moet blijven en ik nu al vanaf 09.00 wakker ben. En gewoon niet snappen dat k alles behalve vrolijk ben.

xJoJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 21:44

vriend die al 2 maanden of langer? in het buitenland zit en nog steeds niet weet wanneer die terug komt.....

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 23:36

Dat ik net mijn koffer heb ingepakt en morgen weer terug moet naar Nederland... bah |(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 07:35

Dat mn asos pakketje met DPD wordt geleverd. Wordt normaal gesproken altijd met postnl geleverd

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 09:38

De regen... kids hebben vrij, ideaal om lekker te gaan rijden voor dochter etc maar nee hoor... natte zijkboel! En als ze school hebben is het 30 graden... stom weer

En dat school v dochter in de vakantie ze gewoon effe 3 enorme projecten opgeeft voor verschillende vakken wat ze ook nog met klasgenoten moeten uitvoeren. Terwijl diverse kids weg zijn en wij ook weg gaan.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 14:07

Dat ik vastloop met het vernieuwen van mijn CV.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 14:59

Dat mijn EHAK certificaat nog steeds niet binnen is. Het was al stom gedoe van P&O waardoor ik hem opnieuw moest halen i.p.v. dat ik het laatste onderdeel van de BHV kon doen en die helemaal halen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:22

ScarOfWars schreef:
Dat ik vastloop met het vernieuwen van mijn CV.

Is ook een rotwerkje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 21:45

Aan mijn vader en zijn vriendin. De laatste tijd wordt ik constant gebeld ivm medisch advies voor hun ezel. Vandaag lag deze al een hele dag neer. Ik geef ze tips etc. Bellen ze terug dat ze recht staat, zwaar mank, wil niet stappen.

Blijkt het beest van een kale winterweide op een volle verse weide te zijn gegooid 2 dagen geleden. Hoefbevangenheid dus. Ze kijken naar de hoeven en zien in de tippen al harde bollen zitten. Dus hoefbeen is al gekanteld. Ik zeg dus met spoed dierenarts bellen! Ze gingen mij nog om de hoogte houden.

Ik stuur nu 5 uur later hoe het gaat. Dierenarts is gebeld en ze moesten de hoeven maar even koelen. Ik viel bijna van mijn stoel. Vraagt mijn pa: Ja, wat moet ik doen als de dierenarts niet wil komen? Een ander bellen verdorie!!!! Zegt hij: Ja maar het is een feestdag (1 mei is een feestdag in België) En dan? Moet je daarom een dier laten creperen? Heb gezegd dat dieren verantwoordelijkheid meebrengen.

Het is dat die ezel 240 kilometer van hier staat. Ik ben zoooo boos. Dit doe je een dier niet aan. Beest staat te creperen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 22:31

Aan roddelende tienermeiden die bij ons logeren.Ook aan mijn tiener natuurlijk.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 22:37

Dat ik morgen ga zwemmen met vrienden maar, mijn badpak nergens kan vinden.

Heb het hele huis overhoop gehaald (wel weer opgeruimd daarna Haha nee is niet grappig) maar, kan het echt nergens vinden.