Claudia leuke outfit! Ik vind je vestje/jasje erg leuk!
Roos, wat jammer van die witte broek! Die wilde ik ook nog graag, maar dat gaat hem niet worden dus. Ik wil deze week eventjes naar die super stretch broeken kijken. Ik kan dus beter degene nemen die erg strak zit toch? Loopt hij ook bij de band nog uit? Hopelijk hebben ze ze ook gewoon in de winkel.
Ik heb met mezelf afgesproken om nog niks voor de lente te kopen Wacht mooi af tot het echt lekker weer begint te worden & de eerste sale weer voor de deur staat
Elke: Het staat je wel heel goed hoor! Ik vind het geheel alleen erg donker, dat is niet zo mijn ding. Maar dat is persoonlijk haha.
Oh die zien er wel heel mooi uit! Bedankt voor de tip
Jammer dat die witte enkelbroek niks was, die zag er leuk uit vanaf de foto! Dat jurkje is wel echt heel leuk (en die schoenen)!
Leuke outfit Claudia, die ketting is gaaf!
Gave outfit Elke, ik zou het zelf niet (durven) dragen, maar staat je goed! Dat vestje (kimono?) is ook erg leuk
Goed voornemen Doubtless En de sale kan veel geld schelen!
Macyy
Geplaatst: 22-02-15 13:03
Heel gaaf Elke! Het is niet mijn stijl, maar vind het wel bij jou passen! Ik heb mijn nieuwe blousje aan, heb geen duidelijkere foto bij de hand maar het gaat om het idee! Ik draag er een zwarte skinny onder.
Ik krijg net een mail dat er weer gratis verzending is bij de H&M. (: Maar ik ga morgen naar bataviastad dus mag echt niks meer bestellen. Is 1 van jullie daar wel eens geweest? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me er van moet voorstellen.
Macy, ik vind Bataviastad persoonlijk niets. Ik vind Maasmechelen (België) of Roermond veel leuker, meer merken en betere acties. Alsnog veel plezier!
Loolotte
Geplaatst: 22-02-15 14:07
Voor de mensen die nog een winterjas willen: bij de New Yorker zijn er heel veel afgeprijsd. Ik heb eentje die hierop lijkt gekocht: http://www.fashioninsider.nl/wp-content ... mouwen.jpg Was eerst 70 euro, nu afgeprijsd naar 20 euro