Oh echt? Ik vind juist dat ik de onaardige dingen er goed uitgefilterd heb. Ik ga er na 4 maanden niet meer boven staan of hopen dat het vanzelf ophoudt. Want dat doet het niet en ik weet dat ik mensen op facebook heb die zich aangesproken voelen en met wie het wat doet.
Je weet als lezer niet waar het (precies) over gaat, maar het is altijd eenzijdig zoiets op internet en daarom kinderachtig. JIj wilt je gelijk halen bij jouw eigen lezers/fans. Ik snap wel dat je dat wilt, maar ik zou er toch lekker boven staan en het laten gaan. Negeren is het beste. Veel sterkte want het is nooit leuk als iemand zich op een vervelende manier met je relatie bemoeit.
Ik denk dat als je leest dat ik mijn gelijk wil halen, je niet precies begrijpt wat ik heb geschreven. Er boven staan, het negeren, allemaal oud nieuws. Ik denk dat het niet stopt juist omdat ik het heb genegeerd. Maar die hele discussie ga ik hier niet voeren, ik wil ook niet op internet zeggen wat wordt gezegd of gedaan, dat heeft geen doel.
Tazzey
Geplaatst: 11-05-15 10:03
Ik ben het wel met HippoLogic eens. Wij zijn buitenstaanders en dan komt het heel vreemd over. Ik heb het net mijn vriend laten lezen en hij geeft aan dat het overkomt als een eenzijdige "rant". Hij zegt: "what the hell is going on here? Wat wil ze hiermee bereiken? Een heel verhaal maar er is niet duidelijk waar het over gaat. Ze refereert naar vreselijke zaken als de 2e wereldoorlog en afgeslachte olifanten maar ik zie de link niet naar een groepje in Alkmaar. Het komt mij over als een hoop frustratie gericht aan insiders."
Als je niet wil vertellen wat er gebeurt is dan is dat natuurlijk prima maar ik vraag me af of het handig is om dit op een blog te zetten. Het is heel vervelend natuurlijk als iemand je zo in de weg zit. Om het in plat Nederlands te zeggen dat is gewoon poedersuiker (met hoofdletters). Als ik jou niet "gekend" had (tussen haakjes want wat is "kennen") dan was dit de laatste keer geweest dat ik op je blog was gekomen waarschijnlijk. Als lezer wil ik niet meegenomen worden in een vete tussen twee of meer personen. Daar komt bij dat dit voor kinderachtige figuren vaak kooltjes op het vuur is.
Ik zet dit hier neer als tip en niet om je af te zeiken of neerbuigend te doen. Gewoon als tip van een blogger aan een blogger.
Ik waardeer je inside, maar ik heb al zolang op mijn handen gezeten. Dat is klaar.
happypaardje
Geplaatst: 11-05-15 12:56
Ik snap je frustratie Lieveli, maar of het zo slim is om op je blog te zetten weet ik niet. Normaal lees ik je stukjes altijd erg graag, maar dit heeft vooral gewoon niet zo veel toegevoegde waarde voor je lezers, denk ik.
Ik ben het met de andere bokkers eens . Vind het een beetje een rare post om te lezen omdat ik niet weet wat er nou allemaal aan de hand is
Oehh krijg weer helemaal trek van je receptje inge!
Bnet
Geplaatst: 11-05-15 13:44
Ik vind je posts normaal gesproken erg goed Lieveli, maar bij deze krijg ik toch een beetje een raar gevoel, onder andere omdat ik het verhaal erachter niet ken.
Lekker receptje weer Inge!
En weer lekkere kleurtjes nagellak!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Lee! Ik zag je blog inderdaad, ik dacht echt: wtf Ik vind dat zij juist kinderachtig zijn, en ze moeten jou en je vriend gewoon lekker met rust laten. Vast jaloers op jou en Jona.
Ik heb ook weer wat geschreven, het is er niet helemaal goed uit gekomen maar ik hoop het met de blog van morgen wat te verduidelijken: Doelloos & Depri
Zoals ik al zei, ik krijg het er niet helemaal goed uit. Maar ik voel(de) mij nogal doelloos en depri, zag het allemaal niet meer zitten en wist niet meer wat ik met mezelf aan moest. Gelukkig gaat het nu wel weer beter Dus weer lekker aan het bloggen etc. ik heb trouw al jullie blogs gelezen, nog een welkom aan de newbe's! Hoi!
Ook heb ik het idee om 1x per week wat 'ADHD momenten' te posten, gewoon grappige verhaaltjes oid. Maar het idee dat iedereen die ik ken het ook kan lezen vind ik soms eng, en soms denk ik f*ck it.
Ik ben er ook weer na een week in Turkije! Ik zit meteen weer in de blogflow, dat is echt heel erg fijn. Vandaag gaf ik een sneek peak in ons nieuwe appartement.
Ik heb ook een Facebook Corrina maar weet inderdaad ook niet wat ik er mee aan moet haha.
Mooie foto's Rianne! Ik probeerde te reageren op je blog, maar krijg een foutmelding... Misschien moet je daar even naar kijken.
HippoLogic
Geplaatst: 11-05-15 17:17
Corrina, veel sterkte. Ik weet hoe je in een gat kan vallen als je paard wegvalt. Het is altijd moeilijk weer een invulling te geven aan de tijd, de doelen en de onstpanning die paard/paardensport je kan geven. Daarnaast is een paard ook echt een vriend, dus rouwen om een verloren dier-bare is een heel normaal proces. Wil niet zeggen dat het gemakkelijk is. Ben wel benieuwd waarom je niet bij McD kan stoppen. Sterkte in elk geval!
Rian, mooie foto's van je huis. Ziet er stylish én gezellig uit. Ik hou van poezen.
Ik post mijn blog op mijn FB pagina (http://www.facebook.com/hippologics) maar ik deel ook veel andere leuke video's en foto's over paarden daar. Anders blijft het erg leeg en heb ik niet genoeg interacties. Als dat gebeurt verdwijn je uit mensen hun nieuwsfeed. Heel vervelend, die FB algoritmes. Ik blijf bezig met me erin te verdiepen, maar FB verandert ook telkens.
Hier een gekke, groene bek van Kyra om iedereen op te vrolijken.
Over een uurtje komt mijn blog online over het zindelijk maken van je paard. Een trainingsdoel geboren uit luiheid, zoals meer van mijn doelen met Kyra. Waarom zelf doen, als je paard het ook kan, is mijn motto.
Ik heb vandaag een pers bericht van essence over hun nieuwe Arriba collectie die vanaf half juli in de winkels ligt.
_Mara_
Geplaatst: 12-05-15 09:41
Mijn nieuwe blog gaat over verpakkingsvrij boodschappen doen. Hij is opgepikt door de Utrechtste Bag&Buy, de verpakkingsvrije winkel die nog zijn deuren moet openen en ineens gaan mijn statistieken echt door het dak! Woohoo. http://levenomteeten.nl/2015/05/11/verp ... ppen-doen/
Tevens ben ik uitgenodigd voor de pers opening van de Dille&Kamille in Groningen. Waar die uitnodiging ineens vandaan kwam weet ik niet, maar ik weet wel dat ik er heel blij mee ben. Ze feliciteerden me zelfs met me werk bij Opgeweckt, ze hebben dus daadwerkelijk mijn blog gelezen ook.
Zo verbazend is dat niet hoor, Mara! Ik werk bij een PR agentschap en wij doen veel bloggersacties, dus ik ga ook wekelijks op zoek naar nieuwe, veelbelovende blogs ik België. Als je goed bent en je content sluit aan op een merk of product, dan weten ze je wel te vinden
Hahahaha, voor mij is het nog wel verbazingwekkend. Ik ben maar een meisje uit Groningen dat een beetje probeert te schrijven over de voedselwereld. Haha.
Sabini, mooi verhaal over de veteranen! Echt gaaf. Ik vind het altijd zo mooi om die mensen op tv te zien, dikke respect.
Mara, coole blog! Ik ben een beetje opgevoed met het boodschappen doen en je eigen verpakking mee nemen, mijn moeder nam altijd zelf een bakje mee naar de slager bijvoorbeeld en op plastic tasjes kopen staat bij ons haast de doodstraf Leuk dat je blog zo'n succes is!
Tazzey, zitten leuke dingen bij van Essence, lekker zomers
Ik heb hopelijk al mijn spam refferals weg gekregen, maar zie nog wel een verschil in Google Analytics statistieken en die van JetPack... Kijken of ik er achter kan komen hoe dat zit.
En vandaag mijn post als vervolg op die van gisteren: Alles komt goed
Bnet
Geplaatst: 12-05-15 14:11
Goede post weer Corrina! En wederom, erg herkenbaar!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke blog Mara. Ik heb een reactie achtergelaten.
Mijn stukje over het zindelijk maken van paarden wordt ook goed gelezen en op gereageerd.
Ik realiseerde gisteren me dat ik vanaf december al trouw 2x per week blog (bijna een half jaar) en dat maakte me best trots. Het wordt steeds gemakkelijker.