Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:38

Tyrcanol schreef:
Ik heb geen merk gezegd. En het is gebruikt.
Merk weet ik niet ..

Maat full

Wat had ze gedacht dan? Voor 15 koop je geen dobert kwaliteit. Als je goede foto's had met uitleg wat t was dan is het het risico van mp vind ik. Ze had het ook op kunnen halen, keuze dat zij t verzonden wil en dus kwaliteit tegen valt is dan de consequentie.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:59

Iemand bied op mijn uitrijdeken 7,50 ben in een goede bui, dus ga ik ermee akkoord. Vervolgvraag is of ik hem dan even op het centraal station 2 plaatsen verderop kan komen brengen omdat ze geen vervoer heeft. Maar dat ga ik helaas niet doen haha

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:01

Jaime_ schreef:
Iemand bied op mijn uitrijdeken 7,50 ben in een goede bui, dus ga ik ermee akkoord. Vervolgvraag is of ik hem dan even op het centraal station 2 plaatsen verderop kan komen brengen omdat ze geen vervoer heeft. Maar dat ga ik helaas niet doen haha

Soms heh :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:10

Wat een gezelligheid weer!
Wb het hoofdstel zeg ik jammer dan. Bij twijfel vraag ik door of haal ik op. Ik zou hem dus niet terug nemen.

Wb de spellen idd zoals gezegd is, mensen kunnen googlen. Ik vind het niet jouw verantwoording om te melden waarhij allemaal wel en niet mee werkt.

En nee ik ga ook niks naar stations brengen. Als ik toevallig ergens langs kom dan kan het nog een x maar dan wel wanneer het mij uit komt!

Celiien

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:12

Nee precies niet dat ik gek ben oid :=
Zelfde dT ik uitdrukkelijk er ik heb gezet dat hem ok zootycoon 1 Uitbreiding ging en zoo tycoon 2 basisspel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 19:36

Jaime_ schreef:

Haha volgens mij is dat dezelfde persoon als ik laatst voor mijn uitrijdeken had, moest je toevallig naar hengelo toe?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:06

Heb ik toch wat vreemds, althans ik vind het vreemd. Vanmorgen een bod van 3 euro op een vestje voor een kind. Ik was even vergeten te reageren op het bod maar het was al weer ingetrokken. Nadat het net is ingetrokken een nieuw bod van ruim 7 euro meer. Ik snap daar niets van, heb je dan geen geduld, wil je het perse hebben tegen elke prijs of is dat een tactiek om te kijken wanneer de verkoper reageert. Heb nu dus maar gemaild of het opgehaald of verzonden moet worden. Vestje is als nieuw maar wel gebruikt, dus 10 vind ik eigenlijk teveel. Ik wacht nu even af. Als het verzonden moet worden neem ik de vzk wel op me en anders maak ik er wel wat minder van. Of is dat gek?

>;) even aan mijn voorhoofd gevoeld, nee ik ben niet ziek, hahahaha.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:12

Als ie de 10 euro echt niet waard is.... En je voelt je daar schuldig over. Dan moet je doen wat goed voelt natuurlijk!
Ik weet niet wat de np was?
Misschien dacht de persoon ' ja ik wil het graag hebben, en oeps 3 euro is wat weinig? '
Je weet maar nooit natuurlijk. Eerst maar even op reactie wachten?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:20

hahaha nou die reactie was snel, bod is ineens ingetrokken zonder reactie op mijn mail. Vestje is die 10 wel waard maar met 5 zou ik al tevreden zijn geweest. Krijg sterk de neiging deze bieder dat nog even lekker onder de neus te wrijven }:) , dat ze hem wat mij betreft voor minder had kunnen krijgen maar dat die kans nou verkeken is. Houd niet van dit gedrag, dat is wat mij op mp stoort. Zeg dan dat je hem niet meer wil, even goede vrienden.

Zoals hierboven al gezegd, ik kon het niet laten :o

Hallo,

Erg jammer dat u niet even terug reageert op mijn bericht en slechts erg overhaast uw bod intrekt. U had het vestje wat mij betreft voor iets meer dan uw eerste bod van 3 euro mogen overnemen. Bij geen interesse meer had u dat ook even mogen mailen, even goede vrienden. Als iedereen een beetje fatsoenlijk met elkaar omgaat is marktplaats namelijk vele malen leuker.

Mvgr

Dus ik sta straks misschien ook wel als een raar mens van marktplaats ergens in een topic, hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:43

Dat van die chihuahua's is 9 van de 10 keer nep, wordt er vaak opgezet als grapje omdat mensen dan heel veel gebeld worden.
Ik vind het sowieso slecht dat er niet meer op mp gecontroleerd word of er wel aan de regels voldaan word, hoe vaak je pups ziet die niet geënt en gechipt zijn.. Die mensen zouden meteen een fikse boete moeten krijgen.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:47

muwhahah boeie, je zegt tenminste wat je er van vind :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:52

Jadeleigh263 schreef:
muwhahah boeie, je zegt tenminste wat je er van vind :)

:= is ook wel een fijn gevoel even zeggen wat je van iets vind, hahaha

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:55

zo'n leuk dekje gezien voor 2,50 hh sky stripe pad, heb de raspberry en de nature stripe pad al, maar wil de sky ook... alleen het is ophalen :( en het is te ver om het optehalen zuchtzucht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:57

Misschien woont er een bokker in de buurt die het voor je op wil halen en naar je op wil sturen? :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:00

Jadeleigh263 schreef:
zo'n leuk dekje gezien voor 2,50 hh sky stripe pad, heb de raspberry en de nature stripe pad al, maar wil de sky ook... alleen het is ophalen :( en het is te ver om het optehalen zuchtzucht

Ook geen andere bokker die dat wil of kan doen voor je en dan verzenden? Zou er gewoon een mail aan wagen of ze evt zou willen verzenden, wie weet. En inpakken in een vuilniszak met wat tape is genoeg. Wie niet waagt wie niet wint.
Laatst bijgewerkt door bugpluisje op 22-11-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:00

Het is in duivendrecht! het is 23km van mn huis maar met de scooter is dat toch een beetje ver hahahah.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:01

En ze wil het echt niet verzenden? Ook niet als je zegt dat het op eigen risico is?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:07

Man dat is op de fiets nog prima te doen, wat is nou 23 km op een scooter :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:09

Halfuurtje := voor mij dan :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:10

Lekker buitenritje, 't is mooi weer :D

( Morgen dan uiteraard ;) )

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:19

ik ga weer wat nieuwe spullen te koop zetten aangezien het bijna sinterklaas is :)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:25

Zo vandaag dekje op de post gedaan en ben benieuwd wat postnl er dit keer van gaat maken. :')

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:28

Ik nog steeds aan het wachten op mijn springschoenen. Gingen woensdag op de post, dus het kan nog even. Ga proberen niet te ongeduldig te zijn.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:30

Ik had een mooie replica van Michael Kors horloge gezien (lage prijs tov de winkelprijs, dus ga daarvanuit) en had een bod uitgebracht. Verkoper ging akkoord, toen ik hem vroeg of het om een replica ging, heb ik nooit meer wat gehoord :=

Momenteel ontzettend druk met school, vriendje en de paarden dus ben nog niet aan het herplaatsen geraakt :+

Vandaag wel goeie ervaring erbij! Via Facebook m'n fleece verkocht, meisje zou naar mijn school komen om het op te halen. Ik was helaas ietwat later buiten maar we vonden elkaar snel en ze was er erg blij mee :D
Laatst bijgewerkt door Zitosh op 22-11-13 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:30

Toen ik gister pakketje wilden posten bij post nl was er landelijke storing... Gelukkig deed DHL het wel.