imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Bijna een incident omdat twee jongens (10 denk ik) aan kwamen rennen en bovenop Jozi doken. Die net wilde gaan poepen. En zich niet goed voelt. Dus Jozi viel uit. Hij beet gelukkig niet.
Ik heb die kinderen rustig uitgelegd dat dit echt niet mag en dat dit zielig en gevaarlijk is. En een grapje dat zij ook niet wilden dat iemand ze ging aaien als ze wilden poepen.
Maar mensen zijn echt asociaal.
En Jozi heeft dus buikpijn en wilde na het poepen niet meer lopen. Gisteren ook al maar toen dacht ik dat hij iets in z’n pootje had. Zeker omdat hij gistermiddag nog speelde met de hond van m’n zusje.
Maar pfff. Vanmiddag naar de dierenarts. Een hond die kermend van de pijn naar huis getild moet worden is niet leuk. En iets later is er niks meer mis met z’n pootjes.
Maar als Jozi hun gebeten had dan had ik een probleem.
Rare klachten heeft Jozi. Zou bijna aan een hernia denken. Teckels zijn daar gevoelig voor. Maar niet alle klachten passen daarbij geloof ik.
Nee het is alleen na het poepen. En hij spuugt dus ook regelmatig. Dus ik denk meer aan allergie.

hallo, ik maai nog niet eens onder je raam
Ik wilde net zeggen.