Ineke2 schreef:De hele week is er eentje om snel te vergeten. Hoeveel slecht / vervelend nieuws kan een mens krijgen zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Heeft u een bijstandsuitkering en woont u samen, bent u getrouwd of alleenstaande ouder? Dan mag u 1700 euro per jaar per huishouden aan giften ontvangen zonder gekort te worden op uw bijstand. Voor alleenstaande is het 1200.
Nu heel benieuwd hoe die financieel adviseur dat ziet.Heb een mailtje gestuurd voor afspraak.
![]()
Zoals ik al dacht wordt genaaid door mijn broertje (figuurlijk voor de beelddenkers).
Marcella schreef:Heeft u een bijstandsuitkering en woont u samen, bent u getrouwd of alleenstaande ouder? Dan mag u 1700 euro per jaar per huishouden aan giften ontvangen zonder gekort te worden op uw bijstand. Voor alleenstaande is het 1200.
Nu heel benieuwd hoe die financieel adviseur dat ziet.Heb een mailtje gestuurd voor afspraak.
![]()
Zoals ik al dacht wordt genaaid door mijn broertje (figuurlijk voor de beelddenkers).
Suzanne F. schreef:Je had toch geen bijstand maar ww?
prompter schreef:Daarom waarschuwde ik gisteren Marcella, die giften heb je anders niks aan!
Polarize schreef:Dit...ik ga met mn adhd hoofd 100% vergeten op een later moment nog een keer terug te gaan vragen
[ Afbeelding ]
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Dit...ik ga met mn adhd hoofd 100% vergeten op een later moment nog een keer terug te gaan vragen
[ Afbeelding ]
Een herinnering met geluidje in je telefoon zetten?
Nyaleti schreef:Meiden hoe gaan wij slapen vanavond? Man zelfs mijn slaapkamer die normaal gesproken wel redelijk koel blijft is nu echt een zweethok.
Kan het raam ook niet open laten vannacht want dan ben ik bang dat de katten op zelfstandig avontuur gaan
Nyaleti schreef:Meiden hoe gaan wij slapen vanavond? Man zelfs mijn slaapkamer die normaal gesproken wel redelijk koel blijft is nu echt een zweethok.
Kan het raam ook niet open laten vannacht want dan ben ik bang dat de katten op zelfstandig avontuur gaan