Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:10

Je kan toch een bakje heet water in de magnetron zetten met daarin iets van een schijfje citroen?
Overigens heb ik ooit mijn magnetron schoon willen maken, overleed ie ter plekke en was ie gelijk aan de geur te ruiken gecremeerd

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:20

Oven voorverwarmen dan schaal kokend water onderin en schaaltje ammoniak bovenin en een paar uur zo laten staan. Eerst gasmasker op en dan de deur van de oven opendoen :+ maaaaarrr hij is wel schoon :))
I know, is ook chemisch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:22

Ik zou dan eerder de citroen proberen, ammoniak is echt heel naar :=.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:23

Ammoniak staat ook niet op mijn favorieten lijstje.
dan eerst die magnetron op de tuintafel of zo wil ik aan dat beginnen...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:30

Klopt maar het werkt als een tierelier :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 14:32

Mijn longen zijn me lief. Groene zeep werkt net zo goed en ruikt vele malen beter :D.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:06

Suzanne F. schreef:
Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.

Ooh mag dit niet nee. Doe het altijd oeps. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:07

Kauwen die volgens mij een nest aan het maken zijn onder mijn dak. Ik ben al gevoelig voor geluid maar kan overdag niet meer normaal boven zitten zonder dat ik keihard op het schuine dak moet slaan omdat ze met hun pootjes lopen te krassen. Zo'n naar geluid, net als mensen die met hun nagels over het schoolbord gaan. Woningbouw is laatst wezen kijken omdat ik dacht dat ze ergens anders zaten, en die lopen doodleuk te zeggen ja ze kunnen eigenlijk niet echt onder de dakpannen komen..
Nou ze zitten er toch echt.. Lees genoeg online om ze mee weg te jagen of af te schrikken maar kom niet echt makkelijk bij het dak en heb echt een hoge ladder nodig en die heb ik niet :x

Oh ja en dat het nu eindelijk een keer droog is, en ik dus in de tuin bezig kan maar ik alweer last heb van mijn lijf |(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:27

Oven/magnetron reinigen: baking soda strooien en dan inspuiten met azijn/water mengeling.
Of papje maken van baking soda en wat water en daarmee insmeren en laten intrekken.

Daarna met doek met water alles weg vegen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:59

Een zonnestraal en de buurman loopt weer met zijn vieze blote pens over de oprit. :r

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:01

tones schreef:
Een zonnestraal en de buurman loopt weer met zijn vieze blote pens over de oprit. :r

_O-

Stuk om deze.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:03

Ongesteld en nu zoveel buikpijn ;(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:03

tones schreef:

Oh gruwel :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:10

Mijn nagel kwam tussen de deur. De pijn |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:14

Het is koud en ik wil Netflixen met een bak ijs, maar heb toegezegd iemand op stal te gaan lesgeven vandaag. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:23

Ik heb over minder dan 2 weken een examen voor mn werk en ik kan gewoon niet de motivatie vinden om te leren/oefenen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:24

Ik heb gereageerd op een klus als kassamedewerker op een hardstylefestival maar ik houd helemaal niet zo van hardstyle, maar heb vooral geld nodig en festivals zijn wel gezellig. Ik zie nu dat bijna alle mensen die er werken vrijwilligers zijn en dus waarschijnlijk heel gepassioneerd zijn over hardstyle.

Ik heb ook niets tegen hardstyle, en ging vroeger ook wel eens mee naar feestjes, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik dalijk helemaal voor banketstaaf ga staan omdat ik DJ hutsekluts niet ken ofzo :') . Ik vind het allemaal een beetje spannend :D .

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:26

Dat de parkeerplaats voor mijn deur tegenwoordig gebruikt wordt door carpoolers en drugsdealers.
Die eerste zijn fiets vervelend omdat de bewoners bij thuiskomst niet kunnen parkeren omdat mensen er staan die hier niet wonen en ook gewoon een eindje verder, naar de carpoolplaats kunnen rijden (maar daar dus te lui voor zijn) en die 2de zijn super vervelend omdat ze onguur zijn, voor overlast zorgen en het type mens zijn waar zelf ik nog even een keertje over nadenk of ik ze wel durf aan te spreken (en dat is nieuw, want dat heb ik bij vrijwel niemand)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:32

Ik heb zin in een loempia *\o/*

We hebben geen loempia's in huis -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:33

_Nancy schreef:
Ik heb zin in een loempia *\o/*

We hebben geen loempia's in huis -O-

wij wel, maar die gingen we niet eten vandaag..... of toch???

maar hup naar de winkel jij :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:33

Snackbar in de buurt? Chinees?
Onze chinees heeft heerlijke loempia's. Van die hele grote, bomvol met groente. mjam mjam mjam

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:35

Dochter die me na dagen eindelijk een bericht terug stuurt met 'x heeft dat helemaal zo niet bedoeld.
Blijkbaar wist ze dus niet dat hij wat gestuurd had want hij zei dat ze dat samen beslist hadden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 16:43

Merlen schreef:
Dochter die me na dagen eindelijk een bericht terug stuurt met 'x heeft dat helemaal zo niet bedoeld.
Blijkbaar wist ze dus niet dat hij wat gestuurd had want hij zei dat ze dat samen beslist hadden.

Wat heb je geantwoord?
Als X iets "zo niet bedoeld heeft" heeft hij jou niet nodig als boodschapper. Een grote jongen spreekt mij hier rechtstreeks op aan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-23 16:47

Suzanne F. schreef:
Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.

Is er geen HG combimagnetronreiniger? :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-23 16:49

Bloemetje75 schreef:
Oven/magnetron reinigen: baking soda strooien en dan inspuiten met azijn/water mengeling.
Of papje maken van baking soda en wat water en daarmee insmeren en laten intrekken.

Daarna met doek met water alles weg vegen.

Ik heb dit dus een keer geprobeerd en dat mengseltje komt nog steeds uit alle poriën van de magnetron/oven als ik hem gebruik -O- of ik doe het verkeerd, maar ik ga het niet meer proberen :')