Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
Merlen schreef:Dochter die me na dagen eindelijk een bericht terug stuurt met 'x heeft dat helemaal zo niet bedoeld.
Blijkbaar wist ze dus niet dat hij wat gestuurd had want hij zei dat ze dat samen beslist hadden.
Suzanne F. schreef:Ik erger me aan het feit dat je een combimagnetron alleen mag schoonmaken met een vochtige doek en zachte zeep. Geen schurende middelen of chemische schoonmaakmiddelen. Eeeh, ja hoe denk je hem dan schoon te krijgen? Daar heb je echt wel iets chemisch en een schuurspons voor nodig.
Bloemetje75 schreef:Oven/magnetron reinigen: baking soda strooien en dan inspuiten met azijn/water mengeling.
Of papje maken van baking soda en wat water en daarmee insmeren en laten intrekken.
Daarna met doek met water alles weg vegen.